Erilaiset halut

  • Viestiketjun aloittaja tyhmeliini
  • Ensimmäinen viesti
Une Femme
Silloin tällöin. Jos itselläni on pitempi aika ettei oikeasti haluta, niin saatan antaa miehelleni, että saa edes hieman purettua paineita. Mies taas ei oikein tätä ymmärrä, ei kuulema ole mitään järkeä jos minä en halua. Asia nyt vaan on meillä niin että mies haluaa enemmän kuin minä, mutta se ei tarkoita sitä ettei koskaan voisi toista miellyttääkseen antaa pikaisesti... ;)
 
Hyvin useasti! Välillä tulee vaan sellanen olo, että haluan nähdä toisen nauttivan, mutta itse ei vaan tee juuri sillä hetkellä mieli saada. Tosin nämä tilanteet ovat sellaisia, että mies ei mitenkään ruikuta, tai pyydä seksiä vaan minä teen yleensä aloitteen.
 
Erkki
Tuollaista kutsutaan sääli p**luksi. Ei tunnu ainakaan näin miehestä hyvältä jos nainen antaa pelkästä armosta/säälistä nauttimatta kuitenkaan itse. Enemmin puran paineet vaikka omin käsin kuin n**malla haukottelevaa naista. Tää nyt oli vaan mun mielipide. Ei pidä yleistää muihin.
 
Liukuvoidetta
Mies saa mut kyllä usein haluamaan, vaikka olisinkin väsynyt tai alunperin muuten haluton. Voihan sitä ajatella pikaisena hommana. Tähän tietysti vaikuttaa se, pystyykö nainenkin nauttimaan pikaseksistä. Mä pystyn saamaan orgasmin aika nopeellakin esileikillä, joten se auttaa asiaa.

Kokeilkaapas muuten liukuvoidetta, vaikkette sellaista edes ajattelisi tarvitsevanne!! Miehelle sitä kouraan, ja sitten hyväilemään klitorista. Tuntuvat hyväilyt naisestakin HETI hyvältä, eikä tarvitse odotella kostumista..

Ja naiselle myös liukuvoidetta kouraan ja sitten hyväilemään miehen penistä. Terska liukuvoiteesta märällä kämmenellä - se tuntuu mun miehestäni ainakin sairaan hyvältä.
 
Poppis
Minulla on 3- ja 1-vuotiaat lapset ja haluttomuutta on jatkunut vaihtelevasti siitä asti, kun ensimmäinen syntyi. Minua ahdistaa oma haluttomuuteni ja se, että mieheni suuttuu ja loukkaantuu, jos kieltäydyn seksistä. Tuntuu siltä, kuin minulla ei koskaan olisi oikeutta kieltäytyä. Tästä taas on tullut kierre; välttelen miestäni ja halut entisestään vähenevät. Nyt en enää osaa oikein suhtautua seksiin luonnollisena mukavana asiana ja seksi on käynyt todella vähiin. Olemme puhuneet asiasta ja mieheni on sanonutkin, että kyllä se lähellä olokin auttaa - mutta eipä se sitten tositilanteessa autakaan, vaan aina hän vihoissaan kääntää kylkensä tai lähtee aamulla suutuspäissään keittiöön ja sanoo "ei sitten!". Olen suostunut, vaikkei haluja olisikaan - mutta siitä jää aina vähän huono fiilis itselle, varsinkaan jos ei pääse "menoon oikein mukaan". Ymmärrän miesten ja naisten erilaiset halut (varsinkin lasten ollessa pieniä), mutta helposti tilanteesta tulee ahdistava... Joku on sanonut asian hyvin: "Miehet haluavat/tarvitsevat seksiä voidakseen hyvin, mutta naisten pitää voida hyvin halutakseen seksiä". Minulla on ollut hormonikierukka, jonka aion vaihtaa helppoudesta huolimatta kuparikierukkaan, sillä minulla se on vähentänyt kostumista entisestään...

Pitää ottaa liukuvoiteet ja muut apuvälineet käyttöön, sillä haluaisin kyllä tilanteen paranevan =)
 
joo
Meillä on erilaiset halut.Minä haluaisin munaa kolmesti päivässä mutta saan sitä kolmesti vuodessa kun mies ei ole kiinnostunut seksistä.
Asia on v.ittumaisen rasittava ja syö naista jatkuvasti.Päätin hommata itselleni rakastajan joka on samassa tilanteessa,ettei vaimo halua.
Suhde perustuu näin pelkkään panemiseen eikä jää roikkumaan perään.
 
Parisuhteen arvot
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.10.2005 klo 20:38 joo kirjoitti:
Meillä on erilaiset halut.Minä haluaisin munaa kolmesti päivässä mutta saan sitä kolmesti vuodessa kun mies ei ole kiinnostunut seksistä.
Asia on v.ittumaisen rasittava ja syö naista jatkuvasti.Päätin hommata itselleni rakastajan joka on samassa tilanteessa,ettei vaimo halua.
Suhde perustuu näin pelkkään panemiseen eikä jää roikkumaan perään.
Onkohan sulla varmasti kaikki ihan kunnossa?
Minusta pettäminen on parisuhteessa AINA VÄÄRIN:( . Ja on aivan se ja sama, johtuuko pettäminen puolíson haluttomuudesta vai jostakin ihan muusta. En hyväksy pettämistä, siitä ei parisuhteessa hyvää seuraa.

Jos oma mieheni hommaisi rakastajan minun haluttomuuteni takia, niin kenkää vaan persuksille semmoiselle miehelle =) !

Onko elämänne vaan pelkkää naimista? Ja onko Teillä parisuhteessa mitään muita arvoja kuin seksi ja naiminen? Ihmisten arvot ovat niin kummallisia nykyään :( !

Parisuhteessa on muitakin arvoja kuin seksi =) . Ja haluttomuuskin on tavallista ja kuuluu parisuhteeseen. Haluttomuus vaivaa yleensä naisia. Johtuuko tästä nykymedian seksikeskeisyydestä vai naisten kovista ulkonäköpaineista? Pitäisi olla hoikka ja kuitenkin muodokas, sekä pitäisi olla aina haluamassa seksiä ja valmiina suoraan sänkyyn.

Itse en ole sellainen nykymedian unelmanainen. Joskus ei haluta, ja en ole (enää) hoikka enkä oikeista kohdista muodokaskaan. Muotoja löytyy kyllä, mutta ihan vääristä paikoista! Rakastan miestäni silti, vaikka aina ei haluttaisikaan :flower: !
 
Kyllähän tuota tulee joskus annettua vain ja ainoastaan sen takia että sais nukkua yönsä rauhassa.. \|O Elikkäs sitä sääli pi**ua niinku täällä joku mies mainittikin.... :/

Mutta kun tilanne on se että kaikki voimat menee arjen pyörittämiseen ja lasten hyvin voinnista huolehtimiseen.. niin ikävä kyllä se seksi ei todellakaan ole päällimmäisenä mielessä kun lapset nukahtavat.. :/ Oishan se makeeta olla se himokas bimbo.. mutta kun en yksin kertasesti jaksa.. \|O mun rahkeet ei riitä kaikkien muiden tarpeiden tyydyttämiseen.. \|O

Sellasen asian vaan sanon että varsinkin tällasissa lapsi perheissä joissa lapset pieniä.. asiaa vois auttaa kun äitee sais välillä nukkua sitä väsymystään pois.. sitten vois jopa seksikin maistua.. :p nimittäin jos just on käyny sen pissa pepun pyyhkimässä niin ei ihan ekana mielessä oo seksi....
 
joo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.10.2005 klo 22:22 Parisuhteen arvot kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.10.2005 klo 20:38 joo kirjoitti:
Meillä on erilaiset halut.Minä haluaisin munaa kolmesti päivässä mutta saan sitä kolmesti vuodessa kun mies ei ole kiinnostunut seksistä.
Asia on v.ittumaisen rasittava ja syö naista jatkuvasti.Päätin hommata itselleni rakastajan joka on samassa tilanteessa,ettei vaimo halua.
Suhde perustuu näin pelkkään panemiseen eikä jää roikkumaan perään.
Onkohan sulla varmasti kaikki ihan kunnossa?
Minusta pettäminen on parisuhteessa AINA VÄÄRIN:( . Ja on aivan se ja sama, johtuuko pettäminen puolíson haluttomuudesta vai jostakin ihan muusta. En hyväksy pettämistä, siitä ei parisuhteessa hyvää seuraa.

Jos oma mieheni hommaisi rakastajan minun haluttomuuteni takia, niin kenkää vaan persuksille semmoiselle miehelle =) !

Onko elämänne vaan pelkkää naimista? Ja onko Teillä parisuhteessa mitään muita arvoja kuin seksi ja naiminen? Ihmisten arvot ovat niin kummallisia nykyään :( !

Parisuhteessa on muitakin arvoja kuin seksi =) . Ja haluttomuuskin on tavallista ja kuuluu parisuhteeseen. Haluttomuus vaivaa yleensä naisia. Johtuuko tästä nykymedian seksikeskeisyydestä vai naisten kovista ulkonäköpaineista? Pitäisi olla hoikka ja kuitenkin muodokas, sekä pitäisi olla aina haluamassa seksiä ja valmiina suoraan sänkyyn.

Itse en ole sellainen nykymedian unelmanainen. Joskus ei haluta, ja en ole (enää) hoikka enkä oikeista kohdista muodokaskaan. Muotoja löytyy kyllä, mutta ihan vääristä paikoista! Rakastan miestäni silti, vaikka aina ei haluttaisikaan :flower: !
Sä olet kyllä harvinaisen tyhmä tai sitten et ymmärrä lukemaasi.
Kolme kertaa munaa vuodessa ei todellakaan ole sitä että parisuhde on pelkkää naimista.
Meillä on seksiä lukuunottamatta hyvä parisuhde,sen vuoksi ei kannata edes harkita eroa.Jos toinen kuitenkin kieltäytyy seksistä jatkuvasti silloin on oikeutettua hakea se seksi muualta,tämä on minun mielipiteeni eikä pitäisi hiertää sun parisuhdetta millään tavoin.
Sä et lähtisi pettämään vaan eläisit ilman seksiä sitten ilmeisesti.Mä en halua elää ilman seksiä joten hoidan asiat omalla tavallani.
 
Aamuaurinko
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.10.2005 klo 20:38 joo kirjoitti:
Meillä on erilaiset halut.Minä haluaisin munaa kolmesti päivässä mutta saan sitä kolmesti vuodessa kun mies ei ole kiinnostunut seksistä.
Asia on v.ittumaisen rasittava ja syö naista jatkuvasti.Päätin hommata itselleni rakastajan joka on samassa tilanteessa,ettei vaimo halua.
Suhde perustuu näin pelkkään panemiseen eikä jää roikkumaan perään.
Sulla on ihan ymmärrettävä syy rakastajan pitoon, ei mullekaan riittäisi kolmesti vuodessa. Ja mitä ei kotona saa, sitä haetaan muualta. Kaikille lässyttäjille tiedoksi: joo, kyllä soisin ihan saman miehelleni jos itse olisin se aina haluton. Seksi on niin tärkeä juttu, ettei sitä ilman kenenkään tarvi loputtomiin kärvistellä!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.10.2005 klo 14:56 Erkki kirjoitti:
Tuollaista kutsutaan sääli p**luksi. Ei tunnu ainakaan näin miehestä hyvältä jos nainen antaa pelkästä armosta/säälistä nauttimatta kuitenkaan itse. Enemmin puran paineet vaikka omin käsin kuin n**malla haukottelevaa naista. Tää nyt oli vaan mun mielipide. Ei pidä yleistää muihin.
Ei se mun miielestä oo mitään sääli p**lua, jos joskus haluaa vaan keskittyä toisen nautintoon. tietysti en nyt sitten taas ole ihan varma, tarkottiko ap just tätä?? Eli siis mä en aina itse hallua saada, vaan välillä on ihana katsoa, kun mies nauttii ja keskittyä vaan hänen hyvään oloonsa. Samalla tavalla mennään välillä myös toisin päin. Eli minä ottavana ja mies antavana osapuolena =)
 
Oletteko ajatelleet

Oletteko ajatelleet tällaista seikkaa:

Yleensä suhteessa toinen on aina se enemmän halukas, joka siis vonkaa seksiä. Toinen - vähemmän halukas - osapuoli tuntee siis olevansa jatkuvan painostuksen kohteena. Tämä painostava olo taas voi estää normaalin halun heräämistä. Noidankehä on valmis!

Helpottaisiko, jos tämän tilanteen saisi välillä rikottua?

Yllättäkääpä naiset jonakin päivänä/iltana miehenne. Viritelkää itsenne kunnon kiimaan jollakin hyväksi havaitsemallanne konstilla. Ajattelemalla seksiä.. Vaikka lapset hoitoon, itse ensin kylpyyn, laittautumalla nätisti, lukemalla/katsomalla jotakin erottista, lasi viiniä.. Sitten vaan miehen kimppuun kunnon viettelijän lailla. Joutuu mieskin välillä altavastaajaksi. Ja vonkaaja-mies varmasti nauttii, kun nainen välillä tekee sen aloitteen.

Jos tästä saatte naiset kunnon seksipeto-vaihteen päälle, niin se voikin pian olla mies, joka anoo iltaisin armoa ja valittaa väsymystään.
;)


P.S. Ja sama toisinpäin tietty niille (harvemmille?) pareille, joilla mies on se vähemmän halukas osapuoli.
 
en anna
Meillä tällaisesta tilanteesta ei nauttisi kumpikaan.
Hoitelen itseni sormilla, jos mieheni heppi ei pysy pystyssä.
Ja kyllä miehenikin hoitelee itsensä, jos mua ei just haluta.
Tätä tapahtuu tosin hirmu harvoin/1 krt vuodessa.

Silloin kun sekstataan niin kyllä kumpikin on täysillä mukana touhussa. Himoa, jännitystä, latausta...nautintoa...
Ehdottomasti molemmin puolista!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.10.2005 klo 11:33 Oletteko ajatelleet kirjoitti:
Oletteko ajatelleet tällaista seikkaa:

Yleensä suhteessa toinen on aina se enemmän halukas, joka siis vonkaa seksiä. Toinen - vähemmän halukas - osapuoli tuntee siis olevansa jatkuvan painostuksen kohteena. Tämä painostava olo taas voi estää normaalin halun heräämistä. Noidankehä on valmis!

tältä kohin olen samaa mieltä..

Helpottaisiko, jos tämän tilanteen saisi välillä rikottua?

Yllättäkääpä naiset jonakin päivänä/iltana miehenne. Viritelkää itsenne kunnon kiimaan jollakin hyväksi havaitsemallanne konstilla. Ajattelemalla seksiä.. Vaikka lapset hoitoon, itse ensin kylpyyn, laittautumalla nätisti, lukemalla/katsomalla jotakin erottista, lasi viiniä.. Sitten vaan miehen kimppuun kunnon viettelijän lailla. Joutuu mieskin välillä altavastaajaksi. Ja vonkaaja-mies varmasti nauttii, kun nainen välillä tekee sen aloitteen.

Jos tästä saatte naiset kunnon seksipeto-vaihteen päälle, niin se voikin pian olla mies, joka anoo iltaisin armoa ja valittaa väsymystään.
;)


P.S. Ja sama toisinpäin tietty niille (harvemmille?) pareille, joilla mies on se vähemmän halukas osapuoli.
kun se olisikin noin helppoa.. mutta kun ei ole.. ei niitä himoja saa napista painamalla päälle.. en ainakaan minä.. jos väsyttää, niin väsyttää.. siinä on yks hiton hailee onko halut pinnassa vai ei jos silmät painuu kiinni..
 
Himot pitää herättää

[/quote]

kun se olisikin noin helppoa.. mutta kun ei ole.. ei niitä himoja saa napista painamalla päälle.. en ainakaan minä.. jos väsyttää, niin väsyttää.. siinä on yks hiton hailee onko halut pinnassa vai ei jos silmät painuu kiinni..
[/quote]

Niin. Jos oikeesti todella kovasti väsyttää, niin silloin on parasta nukkua. Mutta monesti sen väsymyksen kyllä pystyy voittamaan, kun toinen vaikka vähän silittelee ja alkaakin tuntua hyyyyvältä.

Iltaisin kandee yrittää ajoissa punkkaan. Silloin ei väsytä niin kovin. Univelkaa kannattaa nukkua pois vuorotellen vaikka päiväunia ottamalla tai nukkumalla viikonloppuaamuisin pidempään.

Tietty jos on ihan pienet lapset, jotka päivisin koko ajan kiinni, niin silloin tarvii myös omaa aikaa illalla, jolloin voi lukea lehteä/katsoa telkkaa tai jotain muuta ihan omaa. Ymmärrän tämän kyllä. Mulla itelläni on jo vähän isommat lapset. Seksielämä on herännyt uuteen kukoistukseen, kun olen sinnikkäästi herätellyt halujani. Eikä enää väsytäkään niin kovasti, tai ainakin väsymyksemme on pienin ponnisteluin voitettavissa.

Luitteko muuten tästä aiheesta Roope Lipastin jutun uudesta Kotivinkistä. Hän totesi jutun lopussa osuvasti jotenkin näin: Kun seksistä oikeesti nauttii, niin on helpompaa käynnistää itsensä väsyneenäkin. Ja seksistä oikeasti saa myös voimaa!
 
haluton
En ole koskaan ollut mikään seksipeto, mutta lapsemme syntymän jälkeen haluni vähenivät olemattomiin. Lapsemme on jo neljävuotias ja harrastamme seksiä todella harvoin, 1-3 kertaa kuukaudessa. Mieheni haluaa paljon useammin ja siitä meillä tuleekin usein riitaa. Iltaisin haluaisin vaan nukkua, koska oikeasti väsyttää ja sitähän mies ei ymmärrä. Pari kertaa hän on ollut väkivaltainenkin, kun en ole jaksanut. Lisäksi hän uhkailee hankkivansa tyydytyksen muualta, jos kotoa ei saa. Tietääkseni näin ei ole vielä käynyt, mutta jonain päivänä hän saattaa sen tehdäkin. Antakaa neuvoja, mitä teen.
 
Nainen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.10.2005 klo 20:53 haluton kirjoitti:
En ole koskaan ollut mikään seksipeto, mutta lapsemme syntymän jälkeen haluni vähenivät olemattomiin. Lapsemme on jo neljävuotias ja harrastamme seksiä todella harvoin, 1-3 kertaa kuukaudessa. Mieheni haluaa paljon useammin ja siitä meillä tuleekin usein riitaa. Iltaisin haluaisin vaan nukkua, koska oikeasti väsyttää ja sitähän mies ei ymmärrä. Pari kertaa hän on ollut väkivaltainenkin, kun en ole jaksanut. Lisäksi hän uhkailee hankkivansa tyydytyksen muualta, jos kotoa ei saa. Tietääkseni näin ei ole vielä käynyt, mutta jonain päivänä hän saattaa sen tehdäkin. Antakaa neuvoja, mitä teen.
Hui. Tuo väkivaltaisuus kuulostaa oikeasti pelottavalta. Mä sun sijassa ottaisin asian puheeksi vaikka neuvolassa tai soittaisin johonkin apupuhelimeen, josta osaisivat neuvoa eteenpäin. Miehesi hyötyisi ammattiavusta.

Meidän terveydenhoitajamme neuvolassa sanoi kerran, että väkivaltatapauksissakaan ketään ei ole tarkoitus syyttää vaan perheelle oikeasti halutaan antaa apua! Mitä pikemmin ja varhaisemmassa vaiheessa ryhdyt toimeen sen parempi. Kyllä aikuisen ihmisen pitää pystyä hallitsemaan pettymyksensä - käsiksi ei saa käydä.

Voimia sinulle! :hug:
 
Tein just kouluun esitelmän perheväkivallasta. Kävin juttelemassa yhden terveydenhoitajan kans näistä jutuista ja hän sanoi et myös mies tarvii tukea kun sattuu tällänen juttu perheessä. Ja oman työn puolesta voin sanoa et oon samaa mieltä... Sori et eksyin alkuperäsestä otsikosta!
 
\[/quote]

Niin. Jos oikeesti todella kovasti väsyttää, niin silloin on parasta nukkua. Mutta monesti sen väsymyksen kyllä pystyy voittamaan, kun toinen vaikka vähän silittelee ja alkaakin tuntua hyyyyvältä.

Meinaatko että vaikkei haluta niin toisen mieliksi on annettava..? No huh-huh..

Iltaisin kandee yrittää ajoissa punkkaan. Silloin ei väsytä niin kovin. Univelkaa kannattaa nukkua pois vuorotellen vaikka päiväunia ottamalla tai nukkumalla viikonloppuaamuisin pidempään.

Luuletko ettemme jo tee niin..?

Tietty jos on ihan pienet lapset, jotka päivisin koko ajan kiinni, niin silloin tarvii myös omaa aikaa illalla, jolloin voi lukea lehteä/katsoa telkkaa tai jotain muuta ihan omaa. Ymmärrän tämän kyllä. Mulla itelläni on jo vähän isommat lapset. Seksielämä on herännyt uuteen kukoistukseen, kun olen sinnikkäästi herätellyt halujani. Eikä enää väsytäkään niin kovasti, tai ainakin väsymyksemme on pienin ponnisteluin voitettavissa.

Se on hienoo että teillä sujuu.. mää en moisesta jaksa innostua harva se ilta..

Luitteko muuten tästä aiheesta Roope Lipastin jutun uudesta Kotivinkistä. Hän totesi jutun lopussa osuvasti jotenkin näin: Kun seksistä oikeesti nauttii, niin on helpompaa käynnistää itsensä väsyneenäkin. Ja seksistä oikeasti saa myös voimaa!
[/quote]

En ole moista juttua lukenut, mutta tässä osutaan just asian ytimeen. Toiset haluaa ja kaipaa sitä seksiä enempi entä toiset. Ja tietenkin on helpompaa niitä haluja sytytellä kun se himo on siellä jo valmiina. Mutta kun pienten lasten vanhemmilla tuo unen puute on se suuri peikko jo tukahduttaa ne pienimmätkin himon kipinät. Mulla todellakin on iltaisin niin että mieluummin nukun kunnon yö unet entä peuhaan miehen kanssa lakanoiden välissä. Koska mun on jaksettava myös seuraavanakin päivänä touhuta lasten kanssa ja tehdä niitä koti askareita. Koska se seksi ei mun mielestä ole se elämän tärkein asia, mää pärjään vallan mainiosti vähemmälläkin. Mieheni taas vois harrastaa seksiä joka ikinen päivä, mutta kyllä hälläkin rajansa on. Tein tossa nimittäin jokunen aika sitten sellaisen pieni muotoisen kokeen. Kokeilin monenako iltana peräkkäin ja kuinka monesti mies halusi. Johan alkoi sieltäkin suunnasta kuulumaan että "emmää nyt kyllä millään enää jaksais.." Se kun on ihan maratoonin verrattava suoritus meinaan, johan alko miehelläki into laantua. Että ei sitä keltään mahottomia voi vaatia.. Olenki miehelle sanonu suoraan että ois aika löytää se oman käden onni..

 
Parisuhteen arvot
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.10.2005 klo 14:16 joo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.10.2005 klo 22:22 Parisuhteen arvot kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.10.2005 klo 20:38 joo kirjoitti:
Meillä on erilaiset halut.Minä haluaisin munaa kolmesti päivässä mutta saan sitä kolmesti vuodessa kun mies ei ole kiinnostunut seksistä.
Asia on v.ittumaisen rasittava ja syö naista jatkuvasti.Päätin hommata itselleni rakastajan joka on samassa tilanteessa,ettei vaimo halua.
Suhde perustuu näin pelkkään panemiseen eikä jää roikkumaan perään.
Onkohan sulla varmasti kaikki ihan kunnossa?
Minusta pettäminen on parisuhteessa AINA VÄÄRIN:( . Ja on aivan se ja sama, johtuuko pettäminen puolíson haluttomuudesta vai jostakin ihan muusta. En hyväksy pettämistä, siitä ei parisuhteessa hyvää seuraa.

Jos oma mieheni hommaisi rakastajan minun haluttomuuteni takia, niin kenkää vaan persuksille semmoiselle miehelle =) !

Onko elämänne vaan pelkkää naimista? Ja onko Teillä parisuhteessa mitään muita arvoja kuin seksi ja naiminen? Ihmisten arvot ovat niin kummallisia nykyään :( !

Parisuhteessa on muitakin arvoja kuin seksi =) . Ja haluttomuuskin on tavallista ja kuuluu parisuhteeseen. Haluttomuus vaivaa yleensä naisia. Johtuuko tästä nykymedian seksikeskeisyydestä vai naisten kovista ulkonäköpaineista? Pitäisi olla hoikka ja kuitenkin muodokas, sekä pitäisi olla aina haluamassa seksiä ja valmiina suoraan sänkyyn.

Itse en ole sellainen nykymedian unelmanainen. Joskus ei haluta, ja en ole (enää) hoikka enkä oikeista kohdista muodokaskaan. Muotoja löytyy kyllä, mutta ihan vääristä paikoista! Rakastan miestäni silti, vaikka aina ei haluttaisikaan :flower: !
Sä olet kyllä harvinaisen tyhmä tai sitten et ymmärrä lukemaasi.
Kolme kertaa munaa vuodessa ei todellakaan ole sitä että parisuhde on pelkkää naimista.
Meillä on seksiä lukuunottamatta hyvä parisuhde,sen vuoksi ei kannata edes harkita eroa.Jos toinen kuitenkin kieltäytyy seksistä jatkuvasti silloin on oikeutettua hakea se seksi muualta,tämä on minun mielipiteeni eikä pitäisi hiertää sun parisuhdetta millään tavoin.
Sä et lähtisi pettämään vaan eläisit ilman seksiä sitten ilmeisesti.Mä en halua elää ilman seksiä joten hoidan asiat omalla tavallani.
Vastaanpa Sinulle kuitenkin, vaikka harvinaisen tyhmä olenkin =) . Ymmärrän lukemaanikin erittäin hyvin B) .

Parisuhteessa on kyllä paljon muitakin arvoja kuin seksi. Esimerkiksi rehellisyys, puolison rakastaminen ja kunnioittaminen, lasten hyvinvointi, hoitaminen ja kasvattaminen, arjen eläminen ja sietäminen, kodista ja kodin taloudesta huolehtiminen, työn ja kodin yhteensovittaminen, perheen yhteinen aika, harrastukset jne. Tuskinpa aikuisten ihmisten parisuhde sentään pelkkään seksiin perustuu?

Minusta parisuhteessanne on pahasti vikaa, jos seksiongelmat ja puolison seksuaalinen haluttomuus hoidetaan rakastajan hankkimisella ja puolison pettämisellä :( . Itse en hyväksy pettämistä, eikä puolisonikaan tarvitse sitä hyväksyä.

Oletko puhunut puolisosi kanssa hänen haluttomuudestaan ja mistä se voisi johtua? Menkää pariterapiaan ja hakekaa apua ongelmiinne. Seurakunnat, kaupunkien ja kuntien perheneuvolat ja Väestöliittto järjestävät parisuhdeneuvontaa, kursseja ja parisuhde- ja perheleirejä.

Onko puolisosi stressaantunut, kärsiikö hän burn-outista tai masennuksesta? Tuskin nämä asiat ainakaan pettämällä paranevat? Miten voit itse elää suhteessa, jossa Sinä petät? Elätkö kaksoiselämää rakastajasi kanssa ja kuitenkin asut puolisosi kanssa saman katon alla? Joo en ymmärrä Sinua lainkaan, en :( .

"Kolme kertaa munaa vuodessa". No voihan sitä seksiasioista noinkin puhua. Minusta seksiasioista voi puhua kauniistikin. Seksi kuuluu vakintuneeseen parisuhteeseen. Mittaatko onnellista seksielämää "munansaantikertojen" määränä vuodessa?
 
joo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.10.2005 klo 21:29 Parisuhteen arvot kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.10.2005 klo 14:16 joo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.10.2005 klo 22:22 Parisuhteen arvot kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.10.2005 klo 20:38 joo kirjoitti:
Meillä on erilaiset halut.Minä haluaisin munaa kolmesti päivässä mutta saan sitä kolmesti vuodessa kun mies ei ole kiinnostunut seksistä.
Asia on v.ittumaisen rasittava ja syö naista jatkuvasti.Päätin hommata itselleni rakastajan joka on samassa tilanteessa,ettei vaimo halua.
Suhde perustuu näin pelkkään panemiseen eikä jää roikkumaan perään.
Onkohan sulla varmasti kaikki ihan kunnossa?
Minusta pettäminen on parisuhteessa AINA VÄÄRIN:( . Ja on aivan se ja sama, johtuuko pettäminen puolíson haluttomuudesta vai jostakin ihan muusta. En hyväksy pettämistä, siitä ei parisuhteessa hyvää seuraa.

Jos oma mieheni hommaisi rakastajan minun haluttomuuteni takia, niin kenkää vaan persuksille semmoiselle miehelle =) !

Onko elämänne vaan pelkkää naimista? Ja onko Teillä parisuhteessa mitään muita arvoja kuin seksi ja naiminen? Ihmisten arvot ovat niin kummallisia nykyään :( !

Parisuhteessa on muitakin arvoja kuin seksi =) . Ja haluttomuuskin on tavallista ja kuuluu parisuhteeseen. Haluttomuus vaivaa yleensä naisia. Johtuuko tästä nykymedian seksikeskeisyydestä vai naisten kovista ulkonäköpaineista? Pitäisi olla hoikka ja kuitenkin muodokas, sekä pitäisi olla aina haluamassa seksiä ja valmiina suoraan sänkyyn.

Itse en ole sellainen nykymedian unelmanainen. Joskus ei haluta, ja en ole (enää) hoikka enkä oikeista kohdista muodokaskaan. Muotoja löytyy kyllä, mutta ihan vääristä paikoista! Rakastan miestäni silti, vaikka aina ei haluttaisikaan :flower: !
Sä olet kyllä harvinaisen tyhmä tai sitten et ymmärrä lukemaasi.
Kolme kertaa munaa vuodessa ei todellakaan ole sitä että parisuhde on pelkkää naimista.
Meillä on seksiä lukuunottamatta hyvä parisuhde,sen vuoksi ei kannata edes harkita eroa.Jos toinen kuitenkin kieltäytyy seksistä jatkuvasti silloin on oikeutettua hakea se seksi muualta,tämä on minun mielipiteeni eikä pitäisi hiertää sun parisuhdetta millään tavoin.
Sä et lähtisi pettämään vaan eläisit ilman seksiä sitten ilmeisesti.Mä en halua elää ilman seksiä joten hoidan asiat omalla tavallani.
Vastaanpa Sinulle kuitenkin, vaikka harvinaisen tyhmä olenkin =) . Ymmärrän lukemaanikin erittäin hyvin B) .

Parisuhteessa on kyllä paljon muitakin arvoja kuin seksi. Esimerkiksi rehellisyys, puolison rakastaminen ja kunnioittaminen, lasten hyvinvointi, hoitaminen ja kasvattaminen, arjen eläminen ja sietäminen, kodista ja kodin taloudesta huolehtiminen, työn ja kodin yhteensovittaminen, perheen yhteinen aika, harrastukset jne. Tuskinpa aikuisten ihmisten parisuhde sentään pelkkään seksiin perustuu?

Minusta parisuhteessanne on pahasti vikaa, jos seksiongelmat ja puolison seksuaalinen haluttomuus hoidetaan rakastajan hankkimisella ja puolison pettämisellä :( . Itse en hyväksy pettämistä, eikä puolisonikaan tarvitse sitä hyväksyä.

Oletko puhunut puolisosi kanssa hänen haluttomuudestaan ja mistä se voisi johtua? Menkää pariterapiaan ja hakekaa apua ongelmiinne. Seurakunnat, kaupunkien ja kuntien perheneuvolat ja Väestöliittto järjestävät parisuhdeneuvontaa, kursseja ja parisuhde- ja perheleirejä.

Onko puolisosi stressaantunut, kärsiikö hän burn-outista tai masennuksesta? Tuskin nämä asiat ainakaan pettämällä paranevat? Miten voit itse elää suhteessa, jossa Sinä petät? Elätkö kaksoiselämää rakastajasi kanssa ja kuitenkin asut puolisosi kanssa saman katon alla? Joo en ymmärrä Sinua lainkaan, en :( .

"Kolme kertaa munaa vuodessa". No voihan sitä seksiasioista noinkin puhua. Minusta seksiasioista voi puhua kauniistikin. Seksi kuuluu vakintuneeseen parisuhteeseen. Mittaatko onnellista seksielämää "munansaantikertojen" määränä vuodessa?
Tätä asiaa on turha alkaa rautalangasta vääntämään sellaiselle joka ei siitä mitään ymmärrä.
Tämän asian ymmärtää vain toinen samanlainen jolla on täysin seksihaluton puoliso.
Yleensä se haluton osapuoli on nainen mutta meillä se on mies.
Mies sanoi että ero tulee jos petän,minä sanoin että mun ei tarvits epettää jos saan seksiä kotona.Ja että erotaan mielummin ennen kun menen pettämisasteelle.Mies ei suostu eroon.Ei suostu terapiaan,ei suostu menemään lääkäriin.
Ei suostu yhtään mihinkään.
Jos pettäminen on ainoa keino päästä haluttomasta miehestä lopullisesti eroon niin olen siihen valmis.
 

Yhteistyössä