Erotiikkaa ilmassa ;)

  • Viestiketjun aloittaja Salli*
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
JARI 34
Se on miehen huipentuma ja tietysti tärkeää jos nainenkin voi nauttia siitä kun mies nauttii.
Saanko kysyä miten sinun karvoitus voi housuissasi?
 
Salli*
Kotona olen, myös kohta työt kutsuvat.

Sinun vaativat kädet puristelevat pakaroista...ja tunnen kuinka kalusi painaa häpykumpua kiihottavasti.
Painaudun tiukemmin ja vedän sinua pakaroista vielä lähemmäs.....
 
JARI 34
Olemme molemma pikkuhousisillamme , jote saatamme tunten toistemme läheisyyden . Sinun lämpösi saa aikaan liikettä minun jalkojen välissäni, samalla nostan hitaasti käsiäni pitkin selkääsi ja nostan paitaasi ylemmäs.
 
Salli*
Hengitys kiihtyy kun hyväilet noin ihanasti...jalat menevät alta. Tunnen kuinka kalusi kovenee
Nostat paitaa ja tunnen ihanan kuuman rinnan rintaani vasten....
haluan suudella.....

Puolelta päivin, lähden. En voi työpaikalla sextailla netissä tai muutenkaan. Mutta jos sitten joskus tavataan täällä ?
 
JARI 34
Tunnen miten rentoudut, samalla kaluni kovenee hitaasti alushousuissani , ne muuttuvat entistä ahtaammiksi.. Painaen häpykumpuasi yritä saada sen parempaan asentoon.
Tunkeilenko jos jo huomenna toivoisin kohtaavamme, voit tietysti myös käyttää puh,. jos se on mahdollista illemmalla.
 
JARI 34
Tunnen miten rintasi painuva omaa rintaani vasten, hitaasti hivutan käsiäni pitkin selkääsi ja kohtaan pikkuhousujesi kauluksen , lasken niitä pois pyllysi päältä varovasti.
 
Salli*
Turhaan korjailet asentoa...otan housusi pois kokonaan.
Nyt on helpompi olla. Eikö?
Saan enemmän virtaa noin ja voin kosketella.

Teen vuorotyötä ja huomenna olen aamussa. Etten ole linjoilla.
Puh ?? hieman mietitytyttää...
 
JARI 34
On todella ei enään "ahdista".... Nautinnollista seistä edessäsi , juhlakunnossa. Lasken sinun pikkarisi myös. Samalla tunnen miten märkä olet, katsotko minkä paljasti alushousuistani, se terhakkaana katselee kohti yläilmoja. Haluatko paljastee sen herkimmän esinahan alta?
Minulle voit soittaa jos rohkenet tänä iltana.
 
Salli*
Kuumilla käsilläni hyväilen kaluasi ja samalla paljastan koko komeuden. Terska kiiltää kuumana ja punaisena.
Kummalakaan ei enää vaatteita ja liimaudumme kiinni toisiimme.
Hankaa kumpua kaluasi vasten..

Kuinka voit paljastaa numerosi täällä?
 
JARI 34
Nautin käsittelystäsi, saat minun sen kokonaan käyttöösi. Samalla vedän ulompia häpyhuuliasi ylöspäin ja paljastan klitoriksesi sen hupun alta piilosta. Hierron sitä varovaisin pyörittävin liikkein sormellani.
Jos kirjoitan sen SUOMI24 palstalla, se numero joka minulla vain kotona .
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä