ErotiikkajuttuK18

  • Viestiketjun aloittaja aikapoika-63
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
aik.mies
Eihän sillä kädellä saisi tehdä mitään lepoa vaan.Keskitypä nyt sen käden hoitoon.
Tälläisenä ilmalla pitäisi pysyä sängyssä peiton alla,mutta siellä pitäisi olla nainen jota pitäis hyvänä.
 
Leena
Miten sitä kättä voi levossa pitää? Töitä on tehtävä, burana kuuri tähän auttaa...ja orudis geeli, sitä se tohrori setäkin määräisi. =)

Juu iso se dildo on...alkuun se teki niin kipeää, etten pitänyt siitä ollenkaan...mies on sillä minua totuttanut...varoen ja pikkuhiljaa ja tälle aamulle sain sillä melkoisen orkun. =)
 
aik.mies
pikkuhiljaa hyvä tulee.Niin se vaimonikin on saanut mahtavia orkkuja kun käteni painuu pikkuhiljaa sisään.
Mutta mähän tässä kokoajan kirjoittelen ja sinä vastailet ja joudut kirjoittelemaan vielä enemmän kipeellä kädelläsi.
 
Torsti_t
Asiaa kerrot, ja vielä tottakin.
Mutta ei sillä kuitenkaan pysty estämään lapsellistahäiriköintiä.
Toisaalta taas eipä tänne kirjoittelukaan ole tarpeellista tuskin järkevääkään.
 
Leena
Alkuperäinen kirjoittaja aik.mies:
Niinhän se on että kynäote on pahin,miten muuten pystytkö kullista puristaan ollenkaan.
Tätä juuri naureskeltiin eilen miehen kanssa...se kun sattuu olemaan just tämä "runkkauskäsi" mies hykerteli että olen saanut jännetupintulehduksen hänen runkkaamisestaan...no vitsi vitsinä, enemmän sitä ollaan naitu kun runkattu.=) kyllä pystyy vetelemään muttei kovaa kärsi puristaa.Nyt pitää pitää paussia runkkaamisessa.
 
Leena
Alkuperäinen kirjoittaja aik.mies:
Ja kun oikein hyvää tekee naidessa niin pienet kivut unohtuu.
Saitko aamudildoa tänään vai oliko paikat vielä hellänä edellisestä?
Ei ole paikat hellänä, eikä tänä aamuna tullut muuta tehtyä kuin halittua.=)
 
Leena
Ihailtavaa kun miehellä kalu seisoo heti aamusta...vaikkei ehdi rakastelemaan aina aamulla sitä kalua on pakko pitää hetki kädessä ja hyväillä, antaa vaikka suukko sille ennen töihin lähtöä. =)
 
huoltomies
Alkuperäinen kirjoittaja aik.mies:
Ajatuskin tuollaisesta "aamutoimesta"saa kaluni seisomaan.
Tiedät kyllä mistä miehet pitävät.
Hei rakkaat miehet
Minä olen Torsti. Asun Tukholmassa ja kuulun Gamla stan bruna ringarna riddare järjestöön. Tiedättehän nuo ruskean reiän ritarit. Joskus kun olen ottanut lääkkeeni kuvittelen naista. Mutta se on ihan platonista, ei edes Leena saa minua syttymään, toisin kuin Håkan.
 
sohfvffvfiss
Huoltomiehelle suotakoon herkut Håkanin kanssa.Meikäläisellä usein aamustondis ilman kusilastiakin kivikova.Mistä siihen purkautumis reiän sipaset.Siis naispuolisen purkureiän.Aamulla rauhallinen ,hiljainen oma koti kullankallis.Aamurakastelu kullan kanssa kaikessa rauhassa.Voiko olla parempaa?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä