Eturauhasen hieronta

  • Viestiketjun aloittaja Kokeileva
  • Ensimmäinen viesti
eetu rauhanen
Anulta perusteellinen selvitys tosiaan!
Lisäisin Kokeilevalle vinkiksi: Hanki miehellesi esim. aneros tms. eturauhasta stimuloiva lelu. Jos aiempaa kokemusta ei ole näistä leikeistä, niin itsensä tutkiminen ja lantionpohjalihasten supistamisen/rentouttamisen opettelu auttaisi hommassa huomattavasti. Niin ja eturauhastahan voi kiusata myös ulkoisesti välilihaa hieromalla...se voi olla jopa nautinnollisempaa kuin tuo em. tapa.
 
Prostate
Tekee kyllä hyvää. Sitä voi hieroa monin tavoin, nautin kun naiseni hieroo yhdellä, kahdella, tai kolmella sormella samalla kun hyväilee käsin tai suulla kalua. Tai työntelee sauvalla. Yksi hyvä on myös laittaa kunnon anustappi panemisen ajaksi - siinä kun työntelee kullia sisään niin lantionliikkeen vaikutuksena samalla tappi hieroo eturauhasta. Tekee niin gutaa!
 
22vbisse
Olen biseksuaali mies, ja olen kyennyt laukeemaan pelkästä munan peppuun saamisesta oikeasta kulmasta, koskematta penikseen lainkaan..
Aivan kuten nainen saa G-piste orgasmin. enkä normaalisti laukea nopeasti ollenkaan.

Eturauhanen on miehen G-Piste. ja jos sitä osaa käsitellä, niin kyllä räjähtää voimakkaasti ja tuntuu 7:ltä taivaalta. Eturauhasen hyväily on helmpompa akuin naisen G-pisteen tai klitoriksen, mutta silti taitolaji. se kyllä on vaan niin että anaalin kautta sen tavoittaa..

olkaa kärsivällisiä sen hakemisessa ja etsimisessä. pelkkä pepun ronkkiminen tuntuu varmasti tyhjältä ja jopa epämiellyttävältä. silti g-pistettä saa painaa kovaakin. ja täysin tottumattoman heteroäijän täytyy löytää joku yhteys siihen hommaan. ja sitten kun löytää niin kyllä räjähtää. tämä ei ole homojen etuoikeus, vaikkakin homot ja bisset ovat siunattuja10 kertaa voimakkaamalla orgasmilla kuin miehet jotka eivät opi eivätkä koe sitä.
 
aik.mies
Kerran laivalla kiihkeän yön jälkeen vielä aamulla sain suihin oton seisoin ja nainen oli kontillaan suihin ottaessaan hän työnsi sormensa anaaliini ja hieroi eturauhasta voi pojat ei tarvinnut kauaa odottaa kun spermat lensi.
 
fsfsfs
On tullut kokeiltua useita kertoja ja näin "hierottavana" voisin antaa muutamia vinkkejä, jotka ainakin itselläni tuntuvat hyviltä.

1) Kannattaa käydä vessassa ennen kuin alkaa touhuamaan, sillä pienestä pissahädästä kasvaa iso, kun aletaan paineleen eturauhasta.
2) Liukkarin määrä - Mieluummin liikaa, kuin liian vähän.
3) Huolellinen lämmittely - Ei heti sormia sisään, vaan rauhallista peräaukon hyväilyä ja siitä pikku hiljaa syvemmälle.
4) Naiset, leikatkaa kyntenne ennen! - Kynnen raapaisu suolen pinnassa ei ole kiihottavaa.
5) Älkää sormettako hiki päässä - Rauhallinen painelu ja pieni sormen painelu tuntuu huomattavasti paremmalta, kuin kiivastahtinen edes-takas lykkiminen.

Siinäpä ne kohdat, joita tuli mieleen. Ja itse hieronta ei vaadi sen erityisempää opiskelua: Sormi sisään, pikku hiljaa alkaa tunnustelemaan eturauhasta ja kyselee kumppanilta tuntemuksia. Pienenä vihjeenä voi antaa sen, että eturauhanen sijaitsee virtsarakon alapuolella, ja virtsarakon löytää helposti ("kumpumainen" kohta sormen syvyydellä suolessa.).
 
sormetettu mies
Olen 25v mies ja minulla ei ole vielä kokemusta kunnon eturauhashieronnasta, mutta sen verran olen itsestäni oppinut, että tulen kyllä huomattavasti "voimakkaammin" ja nautinnollisemmin kun naisen sormi on pepussani. Aloitin nämä "perähommat" joskus 18 ikävuoden tietämillä ja ensimmäinen kertani oli sellainen, jossa nainen tätä minulle ehdotti ja lähdin touhuun mukaan. Asiasta innostuin kyllä kovasti, mutta tämän jälkeen oli aina jotenkin vähän hankalaa ehdottaa ko. asiaa, koska tuohon aikaan olin sinkkuna ja satunnaisille kumppaneille asian ehdottaminen ei mitään kiusatonta ollut..

Voin tältä seitsemän vuoden ajalta arvioida, että n. 30% naisista joilta olen asiaa viitsinyt kysyä, on tähän suostunut.. Tuohon aikaan kuuluu pari pidempää suhdetta ja loput melko satunnaisia kumppaneita, eiköhän suurin osa hommaan suostu seurustellessa, mutta ensitapaamisten yhteydessä naiset ovat jostain syystä nihkeitä asian suhteen yleensä. Anua odotellessa, vaikutat juuri sellaiselle naiselle jota tarvitsisin kipeästi =) Ois muuten hienoa jos olis joku pikkupervo hierontalaitos, jossa eturauhashieronnan saisi ammattitaitoiselta naiselta sopivaan hintaan! täällä olis ainakin varma asiakas =)




On tullut kokeiltua useita kertoja ja näin "hierottavana" voisin antaa muutamia vinkkejä, jotka ainakin itselläni tuntuvat hyviltä.

1) Kannattaa käydä vessassa ennen kuin alkaa touhuamaan, sillä pienestä pissahädästä kasvaa iso, kun aletaan paineleen eturauhasta.
2) Liukkarin määrä - Mieluummin liikaa, kuin liian vähän.
3) Huolellinen lämmittely - Ei heti sormia sisään, vaan rauhallista peräaukon hyväilyä ja siitä pikku hiljaa syvemmälle.
4) Naiset, leikatkaa kyntenne ennen! - Kynnen raapaisu suolen pinnassa ei ole kiihottavaa.
5) Älkää sormettako hiki päässä - Rauhallinen painelu ja pieni sormen painelu tuntuu huomattavasti paremmalta, kuin kiivastahtinen edes-takas lykkiminen.

Siinäpä ne kohdat, joita tuli mieleen. Ja itse hieronta ei vaadi sen erityisempää opiskelua: Sormi sisään, pikku hiljaa alkaa tunnustelemaan eturauhasta ja kyselee kumppanilta tuntemuksia. Pienenä vihjeenä voi antaa sen, että eturauhanen sijaitsee virtsarakon alapuolella, ja virtsarakon löytää helposti ("kumpumainen" kohta sormen syvyydellä suolessa.).
 
Viimeksi muokattu:
Mies39v
Ei siinä mitään kumihanskoja tarvita. Ei pepussa ole sen enempää pöpöjä kuin suussakaan. Ja tokihan ne kädet pestään sitten jälkeenpäin. Minusta se olisi jotenkin loukkaavaa, jos käyttäisi hanskoja, ihan kuin toisen kroppa olisi jotenkin saastainen. Ja se tuntumakin on ihan erilainen hanskat kädessä, ei kannata, se voi jopa sattua.

Harvalla ensimmäinen anaalikokemus on mitenkään järisyttävä. Sitä ei osaa olla rentona ja kiinnittää liikaa huomiota siihen mille tää nyt mun mielestä tuntuu. Vasta muutaman kerran jälkeen siitä tulee nautinnollista, siitä pitää oppia tykkäämään vähän kuin homejuustosta tai oliiveista tai viinistä ;)

Tutustutin nykyisen mieheni anaalin saloihin ja alkuun hän oli kovasti sitä vastaan. Hän antoi minun sormeilla anaaliaan koska tykkäsin siitä, vaikkei hän itse siitä mitään fiboja saanutkaan. Mutta muutaman kerran jälkeen hän alkoi nauttia siitä ja nykyään hän pyytää sitä jos en ole muistanut sormeilla vähään aikaan. Siihen pitää siis oppia.

Kun työntää sormen pyllyyn, kynnen pitää ehdottomasti olla aivan lyhyt ja tasainen (ei terävä). Kannattaa käyttää liukkaria (eli liukastetta, liukuvoidetta) kunnolla varsinkin ekoilla kerroilla. Ja ihan ekoina kertoina ei edes tarvitse työntää sormea sisään, voi vain hyväillä siitä suuaukolta liukkarin kanssa. Vasta kun tuntee, että sulkijalihas vähän rentoutuu, kannattaa sormi työntää sisään. Ja ihan ekoilla kerroilla sitä ei tarvitse työntää kuin sentin verran. Anaali on molemminpuolista opettelua ja luottamusta, siinä harvoin on heti hyvä sen enempää antajana kuin vastaanottajana.

Jos mies makaa selällään, eturauhanen sijaitsee peräsuolesta ylös, eli siellä puolella missä munatkin on. Työnnä sormi sisään parin sentin verran niin että kynsi on alaspäin ja tee sormella sellaista "tule tänne"-liikettä, eli koukista sormea ensimmäisen nivelen kohdalta. Näin eturauhanen saa parhaan hieronnan, useimpien miesten kohdalla siis. Jokaisen anatomia on yksilöllinen ja jokaisella on vähän omat mieltymykset. Joku voi tykätä siitä, että työnnät mahdollisimman syvälle, jollain ei sormi riitä vaan pitää olla jotain paksumpaa jne.

Jos tunnet, että sulkijalihas jännittyy kovasti sormesi ympärillä, pysäytä sormen liike, jotta et aiheuttaisi kipua tai vauriota. Odota kunnes sulkija rentoutuu ja jatka hommaa vasta sitten. Samalla voit hyväillä pakaroita, palleja tai munaa toisella kädellä tai suulla, se auttaa rentoutumaan ja nauttimaan. Ekalla kerralla ei kannata jatkaa kovin pitkään, ettei suoli ärry. Oma mies tykkää siitä kun otan pallit suuhun ja nuolen ja imen niitä samalla kun sormetan tai työnnän pientä dildoa peppuun. Myös kruunukynttilä (ts. semmoinen pitkä ja kapea, mielellään kierteinen) on hyvä väline. Anaaliin ei tarvita mitään kovin paksua, eikä yleensä kannata yli 10 senttiä yrittää työntää sisään pituussuunnassakaan, mutta mieltymykset on tietty yksilöllisiä.

Antoisia opetteluhetkiä! Anaalin kanssa pitää aina edetä hitaasti ja rauhallisesti, kiirettä ei ole ja sisään työntymistäkin voi joutua odottelemaan. Peppu ei välttämättä suostu eka kerralla ja jännittyneeseen suoleen ei saa työntää väkisin mitään, se aiheuttaa vain kipua ja epämieluisuutta koko touhua kohtaan.

>hehh, anu saukkonen tuletko vaimokseni :)
 
Viimeksi muokattu:
yhden nainen
Lisävirikettä kokeneille

Sitten kun homman on oppinut ja se käy luontevasti voi piristää seksikokemusta laittamalla miehen anukseen helminauha. Noin 1- 1,5 halkaisijaltaan helmiä nauhassa muutaman sentin välein. Tätä nauhaa kun vetää hitaasti anuksesta pois juuri ennen siemensyöksyä, joko naiden tai suihin oton aikana, niin johan tapahtuu:)
 
hra45
Olen lukenut eturauhasen hieronnan hyvistä vaikutuksista ja tahtoisin yllättää mieheni tekemällä tuon hänelle.

Haluaisin vinkkejä teiltä, jotka olette tuota hierontaa kokeilleet, niin hierojilta kuin hierottaviltakin. Mikä on teidän mielestä paras asento siihen? Voiko sen tehdä jotenkin väärin, vaikka olis kumihanskat ja paljon liukkaria käytössä? Onko muuta muistettavaa?

Paras asento on selällään, käsillä pidetään jalkoja koukussa. Käytetään voidetta, vaseliini on hyvä, ei lopu luisto. Hieroja voi käyttää kumikäsineitä, jos haluaa. Pitkiä kynsiä ei saa olla. Edetään rauhallisesti, hyväillään koko aluetta, penistä, välilihaa ja peräaukon ympäristöä. Työnnetään sormi peräaukkoon ja etsitään eturauhanen. Se löytyy helposti sormen ulottuvilta peräsuolen etupuolelta. Paras hieronta on pyörivillä liikkeillä hieroskella, kuin se olisi joku liukas pallo. Samalla toisella kädellä voi hieroa muuta aluetta, varsinkin penistä. Minusta on tärkeää kiireettömyys, tähän voisi käyttää vaikka tunnin. Ennen hierontaa on huolehittava, että suoli on tyhjä eikä rakossa ole pissaa. Suolen tyhjyys on tärkeää, mutta jos kesken kaiken tulee pissahätä, niin siitä tulee uusia tuntemuksia, jos jatkaa siitä huolimatta. Sängyn voi suojata ja lakanat voi pestä, jos sattuu käymään vahinko.
 
Viimeksi muokattu:
M 44
Kuten pelkäsin pidenpiaikaisen sairaalareissun jälkeen liikunnan puutteen vuoksi eturauhasessa alkoi epämääräinen jomotus, ja tiesin, että tilanne alkoi huolestuttaa. Onneksi tiesin tähän vaivaan hyvän hierojan, ja nyt muutaman käynnin jälkeen olen päässyt vaivsta eroon ennenkuin se olisi kehittynut pahaksi tulehdukseksi. Upeaa että on tähän erikoistuneita hierojia.
 
jartsa 54
Olen lukenut eturauhasen hieronnan hyvistä vaikutuksista ja tahtoisin yllättää mieheni tekemällä tuon hänelle.

Haluaisin vinkkejä teiltä, jotka olette tuota hierontaa kokeilleet, niin hierojilta kuin hierottaviltakin. Mikä on teidän mielestä paras asento siihen? Voiko sen tehdä jotenkin väärin, vaikka olis kumihanskat ja paljon liukkaria käytössä? Onko muuta muistettavaa?
Kontilleen naisen eteen,naisen keskisormi persereikään ja toisella kädellä joko palleja hieroen tai kyrpää runkaten niiin tekee hyvää.
 
Viimeksi muokattu:
AV
Olen nainen ja ensimmäisen kerran kun mieheni pyysi työntämään sormeni pyllyynsä samalla kun tulee, ajatus tuntui kuvottavalta mutta annoin mennä ja paljain sormin. Lopulta oli vaan upeaa seurata, mikä syöksy ja nautinto siitä toiselle syntyi. Tietty sen sormen pesin kolmeen kertaan sitten se jälkeen. Nykyään käytetään noissa hommissa pientä tasasta tappia tai sitten sellasta pitkää hauskaa tappia missä on pallukoita (virallista nimeä en tiedä). Samalla tietty liukkaria myös ja samanaikasesti hieron kädellä penistä tai otan suihin. Kyllä lähtee upeat syöksyt ja huudot. (= Eli suosittelen niille jotka tykkää peppuleikeistä, korvatkaa sormi jollain kivalla pikku lelulla niin kummankin nautinto kohenee.
 
H.E. Tero
Olen mies ja täälläkin on myös löydetty aivan uusi maailma! Lähdin tutkimaan tätä eturauhas asiaa yksinäni ja rauhassa. Ja muutamien kokeilukertojen jälkeen rupesi paikat löytymään ja tapahtumaan. Ostin seksikaupasta erityisesti tätä tarkoitusta varten suunnitellun sauvan. Nykyään pystyn laukeamaan jo pelkästään eturauhasta hieromalla. Itselläni parhaiten toimii tuo "perinteinen" edes takaisin liike ilman vibraa. Ja tässä yllättävin huomio: pystyn laukeamaan useita kertoja aina uudestaan ja uudestaan. Kymmeneen orgasmiin olen joskus päässyt, joten homma todellakin toimii ainakin kohdallani! Ensimmäisessä orgasmissa kestää aikaa, mutta sen jälkeen ne tulevat helposti uudelleen ja uudelleen... Eturauhasta hieroessani itselläni ei ole varsinaisesti erektiota, mutta hyvältäse silti tuntuu. Lisäksi orgasmissa tulee vain nestettä ilman spermaa ilmeisesti eturauhasesta... Itse en voi kuin suositella muille miehille kokeilemaan! Mekin voimme saada moninkertaisia orgasmeja! Jos tämä ei ole syy kokeilla mikä sitten? En ole vielä naisen kanssa kokeillut, koska itsekin huomaan olevani "vain" mies näissä asioissa ja keskustelu tuntuu "hieman" hankalalta... Joka tapauksessa itse olen melko innoissani tästä uudesta maailmasta.
 
nössö
anu saukkosen oppeja on opiskeltu ja nykyisin mies, joka oli alkuun aika epäileväinen (homojen touhua!) huutaa hurmiossa purkauksensa aikana. Olen onnitellut itseäni hyvänä oppilaana ha ha!
Ihanaa tuottaa mielihyvää omalle rakkaalle!

Nautinnollista joulua kaikille!
 
anaali noob
Olen nainen ja ollut parisuhteessa ihanan ja rakastavan mieheni kanssa kohta kaksi vuotta. Olemme molemmat nuoria eikä kumpikaan ole aiemmin varsinaisesti harrastanut peppuseksiä. Kaipaan neuvoja!

Minulla on ollut anaaliseksistä negatiivinen ja vastenmielinen kuva ainoan kokemukseni takia, jolloin "kokeilin" sitä ehkä about kymmenen sekunnin verran entisen kumppanini kanssa (olin 17-vuotias eikä liukkarista ollut tietoakaan, kumppani ei hyväillyt ollenkaan vaan suorastaan survoi terskansa sisääni, minua sattui ihan hirveästi vaikka sisälläni oli ehkä yhden-kahden senttimetrin verran kalua). Moraalisiakin estoja on: se tuntui (ja ehkä vieläkin tuntuu) henkisesti alistavalta ja jotenkin ajattelee koko ajan, että mitä "vikaa" vaginassani on... Lisäksi arvelluttaa todella paljon että voiko täysin hetero mies olla kiinnostunut peppuseksistä.

Edellä mainitun kokemukseni jälkeen olen melkeinpä toitottanut aina vähän väliä (varsinkin suhteen alussa kun en tuntenut häntä hyvin) nykyiselle miehelleni, kuinka minä "vihaan"anaaliseksiä enkä tule koskaan suostumaan siihen, koska "nainen ei siitä voi nauttia"(tietenkin olen nyt ottanut asiasta selvää ja lukenut muiden kokemuksia, mutta neuvokaa aloittelijaa pliiis), eikä hänkään ole anaaliseksiä ennen kokeillut (ainakin hän väittää niin), ja on vannonut monta kertaa ettei koe minkäänlaista tarvetta ja halua siihen.

Joka tapauksessa, nykyisen kumppanini kanssa seksi on älyttömän ihanaa. Muutama kuukausi sitten aloin huomata, että doggy style-asennossa naidessamme mieheni on alkanut aina välillä hivuttamaan (erittäin ujosti, tuskin koskettaa) sormeansa kohti minun anaalireikääni, mutta aina vain pieniksi hetkiksi, etten "huomaisi mitään".

Pikkuhiljaa tämä on muuttunut rohkeammaksi ja nyt hän on uskaltautunut hyväilemään peräaukkoani varsinkin esileikin aikana ja myös silloin doggy stylen aikana. Huomasin, että hän itse nauttii _minun_ peräaukkoni hyväilystä kun hän sormettaa minua, se kiihottaa häntä selvästi. Ai niin, ja tämä kaikki on tuntunut yllättävän hyvältä ja haluan sitä nyt joka kerta. Hyväily on ollut kuitenkin vain "pinnalta" eli sormi ei ole käynyt sisällä, enkä välttämättä sitä haluaisikaan, minun kohdallani haluaisin kyllä päähuomion olevan vaginassa, tämä anaalireiän hyväily on lähinnä ihana lisä ja boostaus...

Mikä minua ahdistaa on se, että
a) emme ole vaihtaneet sanaakaan uudesta pikku harrastuksestamme (joka on kuitenkin varsin vasta alkanut)
b) päähäni tunkeilee väkisin ajatuksia homoudesta tai sellaisen mahdollisuudesta esim. vaikka vuosien päästä kun kehossani alkaa tapahtumaan luonnollisia muutoksia (vanhentuminen ja rumentuminen, kyllä, olen vielä nuori ja ajattelen tällä tavalla)
c) en tiedä mitä ajatella tästä mieheni aloittamasta uudesta ihanasta mutta kyseenalaisesta jutusta: onko se merkki siitä, että hän itsekin haluaisi samanlaista kohtelua vai nauttiiko hän vain oikeasti niin paljon siitä kun minä nautin, sekä
d) en tiedä olisinko itse valmis tekemään hänelle samaa, ja jos olisinkin, niin en haluaisi että peppuseksistä tulisi jotenkin "suositumpi" kuin perinteistestä
e) ja vielä kokemattoman ääliökyssäri: mites sen ulosteen kanssa? jääkö sitä esim. sormeen tai hyi kynnen alle, jos vaikka innostuukin peppuaiheesta enemmän ja uskaltautuu kokeilemaan?

Eli aika aloittelija tässä ollaan. En tiedä mitä tekisin, emme siis ole kumppanini kanssa puhuneet ollenkaan tästä, mutta tehneet innolla jo pari viikkoa, osittain se on ollut senkin takia ihanaa että siitä ei olla puhuttu ja se on ollut ikään kuin kiellettyä, en haluaisi "taian" katoavan... Mietittyäni ja lueskeltuani foorumeita olen tullut siihen tulokseen että olisin ajan kanssa kyllä valmis hyväilemään itsekin vastapalvelukseksi mieheni peräreikää, mutta tietyin rajoittein. En todellakaan halua mitään dildoja mieheni anukseen, enkä välttämättä itseenikään, mutta mitä jos "annettuamme pikkusormen" tälle uudelle ja mysteeriselle jutulle, se "viekin koko käden mennessään"? (kjeh kjeh)

Mitä olen jo tajunnut on se, että anaali antaa täysin uusia ulottuvuuksia, ja myös ettei pepun kanssa pidä kiirehtiä ja kaikki täytyy tehdä hitaasti ja rauhallisesti. Mutta mikä minua siis oikeasti askarruttaa on tämä: mistä mieheni on tällaisen idean saanut ja miksei hän itse ole ottanut asiaa puheeksi? Onko hänellä jokin kuukausien pituinen salajuoni jolla hän ensin saa minut pitämään edes ajatuksesta peppuseksistä (check), haha! Onko hän salaa itsekin halukas saamaan minulta vastaavanlaista kohtelua vai mistä tässä on kyse?
 
Onnistuva mies.
Itsehän se on helpointa kokeilla omasta pepusta, onko se nautinnollista, ja tuleeko hajuhaittoja.

Liukasteet ja rauhallisuus on tarpeen siksi, kun pepun limakalvot voi.mennä helposti rikki.
Eikä ne parane enää entiselleen.
Voivat alkaa valua verta ulostuksenyhteydessä.

Suosittelen tyytymään siihen päältä hyväilyyn.
 
Kyrpäotsassa
Eturauhanen sijaitsee n. viiden sentin päästä anuksen suulta ja sen tuntee kyhmynä, kastanjankokoinen. Sitä hierotaa hellästi sormin tai vaikkapa tekokalun kanssa. Mies saa usein erittäin voimakkaan siemensyöksyn jossa kivekset tyhjenee kunnolla. Hyvin rasvattuna ei tunnu pahalta, eturauhanen tykkään hieromisesta. Joutuu hieromaan viidestä kymmeneen minuuttia normaalisti. Olen kokenut sellaisen muutaman kerran, tuloksena voimakas siemensyöksy.
 
Viimeksi muokattu:
mr74v
Meidän perheessä on käytetty erilaisia hieromalaitteita, dildoja yms. Parhaalta tuntuu kuitenkin vaimon suorittama käsinhieronta. Hierottava on vatsallaan, tyynyjä lantion alla ja rentoutuu. Hieroja aloittaa rauhallisesti; ensin sormi, sitten toinen jne. Peräaukko täytyy voidella hyvin ja aluksi voi käyttää jotain vaseliinin tapaista voidetta, joka pysyy ja sitten lisätä liukastetta. Meillä hieroja saa joskus lopuksi koko kätensä sisälle ja hieroo sitten eturauhasta. Kun ogasmi tulee, penikseen koskematta, on se aikamoisen unohtumaton kokemus.
 
vierailija
Meidän perheessä on käytetty erilaisia hieromalaitteita, dildoja yms. Parhaalta tuntuu kuitenkin vaimon suorittama käsinhieronta. Hierottava on vatsallaan, tyynyjä lantion alla ja rentoutuu. Hieroja aloittaa rauhallisesti; ensin sormi, sitten toinen jne. Peräaukko täytyy voidella hyvin ja aluksi voi käyttää jotain vaseliinin tapaista voidetta, joka pysyy ja sitten lisätä liukastetta. Meillä hieroja saa joskus lopuksi koko kätensä sisälle ja hieroo sitten eturauhasta. Kun ogasmi tulee, penikseen koskematta, on se aikamoisen unohtumaton kokemus.
Hedee tråo ja påå!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä