femalelle

  • Viestiketjun aloittaja jalkafani
  • Ensimmäinen viesti
Female
Kyllä sain vastauksesi, kiitos :). Kiva jos kuvani miellyttivät sinua. Täytyy harkita sitä ehdottamaasi asiaa...
Olisi muuten kiva kuulla lisää tästä sun fetissistäsi.
 
Jalkafanille
Ostin muuten juuri pari päivää sitten uudet kengät, sellaiset melko korkeat, kapeakärkiset mustat piikkikorkokengät (avokkaat). Voisit ehkä tykätä niistä :) Maksoivat n. 120 egeä, en ole koskaan ostanut niin kallita kenkiä (mun mittapuun mukaan kalliit, onhan noita toki paljon kalliimpiakin kenkiä olemassa).
 
Female
En mä ihan joka päivä, riippuu siitä miten olen muuten pukeutunut, mutta kyllä mä niitä useampana päivänä viikossa käytän. Joskus myös ihonvärisinä. Kesällä tulee oltua toki myös paljaïn säärin. Kyllä se kivalta tuntuu, kun mies kuljettaa kättään säärtä pitkin kohti reittä...
Niin tykkäätkö sä nimenomaan pussailla varpaita ohuen sukan läpi? Onko sillä väliä, onko varpaankynnet lakatut vai ilman lakkaa? Mulla on yleensä lakatut varpaankynnet.
 
Jalkafani
sukkien läpi ja ilman.kuinka nainen tahtoo..ja saa olla lakkaa kynsissä.se on sexyn näköstä. varsinkin jos on musta sukka ja punaista lakkaa.. ja toinen jalka on pussailtavana ja toinen ""rippikoulu kaverin"" päällä=D
 
Säärimies
Moi. Sori, en itsekään tykkäisi, jos joku sekaantuu mun keskusteluihin, mutta, mutta...Näin säärimiehenä noi sun upeat uudet kengät kiinnostaa, vau! Kuulostaa upeilta, osaan arvostaa naisellisuuteensa satsaavaa Naista. saisiko kuvia mullekin elmoemil@yahoo.com
 
Female
Kyllä se jalka liukuu varmasti mukavasti siinä päällä, sukkahan on aika liukas ja sileä :). Tykkääkö se siitä, jos sitä hyväilee varpaita kipristelemällä ja jos niin pitääkö sen hyväilyn olla varovaista ja hellää vai uskaltaako ""painaa"" vähän lujemminkin? Ei se mua haittaisi, jos se haluaisi kammeta jalkaani ylöspäin, olisi varmasti kiva tuntea sen kovuus jalkaani vasten...
 
Jalkafani
Saa sitä painaa vaikka voimakkaamminkin. se tykkää sellasesta=) se on joskus ollu naisen jalkapohjan ja kengänkin välissä litistyksissä.. ja voi se tuntu hyvältä.
 
Female
Auts! Olen aina luullut, että se ""rippikoulukaveri"" on herkkää aluetta...siis että sitä ei saa kohdella kovakouraisesti, ainakaan tolleen talloa...aina sitä oppii näemmä uutta :). Mutta mikäs siinä, jos tykkäät kovemmista otteista, niin tietysti tekisin siten kuin toivoisit. Kerros vähän millainen se sun ""rippikoulukaverisi"" muuten on, noin niinkuin ulkonäöltään ja ""käytöstavoiltaan""?
 
Jalkafani
se tykkää kovista otteista..tai tässä tapauksessa painoista=) ja se on sellanen jalan alle sopiva.. ja tahtoo kovasti nousta ylöspäin jos näkee ja varsinkin tuntee söpöjä jalkoja.
 
Female
Millaisessa asennossa tämmöistä ""painelua"" kannattais sitten suorittaa eli missä asennossa mies ja missä nainen? Ja annanko mä sen ""nousta"" sieltä vai estänkö painelullani...että pysy siellä nyt vaan kiltisti? Miten kauan tuota ""painelua"" tapahtuu, jonkun minuutin, vaiko onko se mun vallassani miten kauan ""kiusaan"" sua/sitä? Ja mitäs sitten sen jälkeen sille vois tehdä...?
 
Jalkafani
nainen istuu vaikka tuolilla ja mies lattialla.. ja mä ainakin tykkään kun painelee vaikka lattiaa vasten=) ja välillä ei mene kauaakaan kun painelu tehoo ja välillä menee kauemmin. ja just sillai et pidät sen vähä väkisin alhalla kun se alkaa nousta=) nam..
 
Jalkafani
Joskus laukeen painelun vuoks ja sit olen pyrkinyt tyydyttään naisen vaikka nuolemalla tai jotenkin muuten.. mut jos ei laukee nii on aivan mainio esileikki. oletko vähä ennen neljää koneen ääressä?
 
Female
Huomenta! Täällä taas. Sorry, lähdin eilen vähän pikaisesti töistä kotiin, joten en ehtinyt heipata sua. Illalla iski kotona väsy, enkä jaksanut avata konetta lainkaan. Mutta nyt taas täällä :). Mitäs tänään jutellaan?
 
jalkafani
heippis=) en mäkää eilen ehtiny avata kotona konetta. mut käviskö sulle että jatkettais tänää juttua iltap. s-postin välityksellä? mulla on vähä kiire päivä tänää.. mut yritetään tappaa työllä=(
 
Female
Joo kyllä se vaan sopii, että meilaillaan iltapäivällä. Laita mulle meiliä sitten kun ehdit, käyn aina välillä vilkaisemassa postilootani. Älä tukehdu niitten töittesi alle, muista että ne on vaan duuneja, ei niiden vuoksi kandee itseään loppuun uuvuttaa, täytyyhän sitä jaksaa illalla kotonakin tehdä jos vaikka mitä kivaa :).
 

Yhteistyössä