G: Kuinka vaikeaa sinulle...

  • Viestiketjun aloittaja Dude-76
  • Ensimmäinen viesti
Dude-76
..Olisi olla masturboimatta kokonaiset 2 kk:tta?

Jos se on vaikeata niin monenko tunnin/päivän/vkn/kk:n jälkeen se alkais tehdä tiukkaa?


Mä ite luulen, että voisin olla lähes viikon vetämättä käteen mutta sen jälkeen voi olla että vetäsen kolme kertaa peräkkäin :D

Tiukkaa se tekis jo heti seuraavana päivänä
:p <br><br>
 
No minä olen ollut pisimmillään 1v7kk ilman seksiä, paitsi soolona, ja sekin jää kun tottuu olemaan ilman. Nyt selibaattia takana n 7kk ja en edes muista milloin olisin pitänyt omaakivaa. Niin ja olen nainen, miehet tuskin pystyy näin kauan olemaan ilman :LOL:
 
Pah
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.06.2006 klo 19:22 vieras kirjoitti:
No minä olen ollut pisimmillään 1v7kk ilman seksiä, paitsi soolona, ja sekin jää kun tottuu olemaan ilman. Nyt selibaattia takana n 7kk ja en edes muista milloin olisin pitänyt omaakivaa. Niin ja olen nainen, miehet tuskin pystyy näin kauan olemaan ilman :LOL:
Pah! Olen mies ja olen ollut yli 3v ilman seksiä :LOL:
 
Jaahas, minkähänlaisesta hormoonitasosta tässä nyt puhuttais...

Meinaan, että joskus vanhoina huonoina aikoina kun oli vielä hormoniehkäisy, niin ei paljon huvittanu ikinä...

Mut, jos noin niinku nykytilannetta aattelis niin, hmm... 2 kk, aika pitkä aika! En tiedä oisko musta siihen. Tai vois olla sitten, jos ois joku "kuolet, jos et oo runkkaamatta" -syy...

Yleensäkin haluan vähintään joka toinen päivä, jos en saa miestä, niin sitten sormea. Mieluiten tietty joka ilta ainakin jompaa kumpaa, mieluiten molempia...
 
Mä luulisin et noin pari viikkoa kestäisin suht selväpäisenä ilman seksiä, mutta taitais loppu ajasta olla pinna aika tiukalla :kieh: .
Mutta olen myös huomannut et mitä kauemmin on ilman niin sitä vähemmän tekee miel eli poissa silmistä ja poissa mielestä B)
Mutta onneksi en näe tarvetta ruveta minkäänlaisiin selibaatteihin, koska seksihän on kivaa ajanvietettä.
 
M23
Erittäin vaikeaa!! Todellakin.. Avovaimon kanssa tulee yleensä se kerran päivässä touhuttua muutenkin, ja aika usein vielä päälle yksin. :LOL:

Toisaalta, kun tuli oltua intissä metsässä 2vkoa putkeen, niin siitä selviytyi yllättävänkin hyvin.. Heh tosin.. joka sekunti kun ei ollut tekemistä oli seksi mielessä..

Lomilla tyt.yst. joutuikin sitten tosi koville. :kieh:
 

Yhteistyössä