G:Kuumin seksifantasiasi tällä hetkellä?

Mä haluaisin että virkapukuinen poliisi raiskaisi minut kovakouraisesti takaapäin :p Sillä pitäis myös olla asevyö ja karvaset kädet... :p :p :p Ja jos sillä poliisilla olisi vielä jokin tyylikäs,kallis sporttikello ranteessa niin ei menis kauaa kun orgasmin saisin!! :p :p :p :p :p :p :p :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Alkuperäinen kirjoittaja Lisbet78:
Mun fantasia on, et sais! :LOL: (pientä lisätietoa, olen yh ja odotan 3. ,yksin. Kuinkas muuten..)
:LOL: :LOL: :hug: :hug: :hug: Kyllä niitä miehiä löytyy joita ei vauvamaha pelota :wave: :wave: :hug:
Jep jep, näin on!
Raskaana oleva nainen on mielestäni ihan äärimmäisen seksiä tihkuva olento. Tuleehan noita katsottua toisenkin ja kolmannenkin kerran kun tulevat vastaan kaupungilla.
 
Viime aikoina olen taas alkanut fantasioimaan vaimoni seksuaalisesta alistamisesta.
Kuvittelen kuinka sitoisin hänet tiukasti kiinni joko sikiöasentoon tai x-asentoon sängylle ja käyttäisin häntä seksuaalisesti hyväksi tuntikausia.

Toisessa fantasiassani jatkan ex-rakastajattareni kanssa siitä mihin itsehillintämme/omatuntomme pisti stopin viimeisellä tapaamisellamme. Rakastelisimme siellä metsäautontien varressa sijaitsevalla autiotalolla pitkään, intohimoisesti ja estottomasti, niin kuin silloin ennen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Niko-isä:
Viime aikoina olen taas alkanut fantasioimaan vaimoni seksuaalisesta alistamisesta.
Kuvittelen kuinka sitoisin hänet tiukasti kiinni joko sikiöasentoon tai x-asentoon sängylle ja käyttäisin häntä seksuaalisesti hyväksi tuntikausia.

Tämä Kyllä myös kuulostaa hyvältä... Tekispä mun mies noin :p
 
Edelleenki saaminen yleensäki on fantasia... :D
Että voi 18 viikkoa olla pitkä aika! Loppumatkasta tuskin on vielä vähemmän tulossa.. :snotty:
Ihana odottaa yksin, minkään muun takia en tähän miestä ees haluais! Seksiä kiitos! Ja paljon.. :whistle:

Onhan se tämäki paikka purkaa tuntojaan..
 

Yhteistyössä