G:Seksi ja raskaus

Mun vaimo kävi aivan kuumana ollessaan raskaana, vieläkin muistan kaiholla sitä himokkuutta. Tavallisesti hän ei ole kovin aloitteellinen seksin suhteen (vaikka onkin aika helposti houkuteltavissa) mutta raskaana ollessaan kävi päälle kuin yleinen syyttäjä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja yhdennaisenmies:
Mun vaimo kävi aivan kuumana ollessaan raskaana, vieläkin muistan kaiholla sitä himokkuutta. Tavallisesti hän ei ole kovin aloitteellinen seksin suhteen (vaikka onkin aika helposti houkuteltavissa) mutta raskaana ollessaan kävi päälle kuin yleinen syyttäjä.
:LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja lynxi:
ukko ei tykänny ollenkaan, mulla kyllä ois mieltä ollu vaikka kuinka... ja sano suoraan että ei kiitos, oot paksu niin hiipupa himot hetkeksi.
:eek: No huh! "oot paksu...."! Minä en edes antaisi hoikalle naaraalle omaa kaluani! :eek:

Raskaana oleva nainen on terve ja kaunis! Käsittämätöntä että joku mies voi hylkiä naistaan tuolla tavalla! Ymmärrän kyllä jos mies haluaa suojella syntyvää lastaan pidättäytymällä seksistä... mutta ei muuten.... :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja yhdennaisenmies:
Mun vaimo kävi aivan kuumana ollessaan raskaana, vieläkin muistan kaiholla sitä himokkuutta. Tavallisesti hän ei ole kovin aloitteellinen seksin suhteen (vaikka onkin aika helposti houkuteltavissa) mutta raskaana ollessaan kävi päälle kuin yleinen syyttäjä.
täällä sama juttu vaikka mulle aina seksi ollut tärkeää mutta mies sanoo et parasta aikaa on kun vaimo raskaana silloin saa monta kertaa päivässä kunnon seksi ja koskaan ei tiedä millon se tapahtuu kun vaimo hyökkää päälle kuin yleinen syyttäjä :LOL:

yöllä saattaa yks kaks herätä kun kalu on kuumassa suussa
päivällä jos tulee käymään kotona kesken työpäivän vaimo on omissa puuhissa valmiina kuumana ja kiihkeänä ja tietty hyökkää päälle jos kotia eksyy (jää lounas syömättä)
kauppareissulla pitää ajaa hiljaiselle tielle ym ym.... :D

saatte vain arvata montako lasta meillä jo on ja mikä ollut suurin syy miehellä suostua lapsen tekoon :saint:
 
Minä haluaisin seksi myös raskaana ollessani. Mies ei halua. (no ei halua mua muutenkaan, ja jos joku ihmettelee, että miten olen raskaana, niin mulla se tapahtuu "kertalaakista" eli on helppoa. )

No, sopivaa asentoa ei tahdo löytyä. Maha on tiellä. Ja mua ärsyttää se, ettei mies oikein lämmittele mua. esileikki on puristelua kipeistä rinnoista (ei kiihota) tai yhtäkkistä kokettelua klitorikseen (tarvisin ensin vähän muutakin lämmittelyä.) ja mua alkaa koko homma tympiä, ja tahdon vain antaa äkkiä, että homma on nopeaan ohi, koska teidän, ettei se paremmaksi muutu.

Mies valittaa että olen löysä, ja ettei tunnu miltään (totta varmaankin, mulla löystyy paikat raskauden myötä tosi äkkiä, en voi sille mitään) ja koska mulla on edellisessä synnytyksessä murtunut häntäluu, se haittaa seksiä myös (miehen peniksestä lähtee tunto, ja mua tuo häntäluu hiertää ja kipeytyy myös.)

Mutta haluaisin silti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja LoveDoctor:
Oletko jo kuinka pitkällä raskaudessa?

Huh.... maidon täyttämät rinnat ja pyöreä vatsa... kunpa sais..
Kiihottaako sinua oikeasti vieras nainen joka raskaana? Oman kumppanin ymmärtäisin....mutta että oikeasti miestä voisi kiihottaa vieras....joka siis kantaa toisen lasta....
Mielenkiintoinen havainto jos näin on .... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:
Alkuperäinen kirjoittaja LoveDoctor:
Oletko jo kuinka pitkällä raskaudessa?

Huh.... maidon täyttämät rinnat ja pyöreä vatsa... kunpa sais..
Kiihottaako sinua oikeasti vieras nainen joka raskaana? Oman kumppanin ymmärtäisin....mutta että oikeasti miestä voisi kiihottaa vieras....joka siis kantaa toisen lasta....
Mielenkiintoinen havainto jos näin on .... :D
Kyllä se näin on - kiihottaa, vähintään siinä, kuin muulloinkin.
Monet naiset ikäänkuin hehkuvat raskausaikanaan. Ja se herättää monenmoisia tuntemuksia luonnostaan :p .
 
kyltymätön nainen
Keskiraskaus menossa ja halut on huipussaan. Alkuraskauden väsymys ja huonovointisuus hillitsi vähän, mutta ei paljoa.

Nyt ku sais ton miehen tälle aaltopituudelle kans, että ei tarttis itseä tyydytellä niin paljon.. miestä ei käsittääkseni haittaa kasvava vatsani ja rintoja rakastaa yli kaiken, mutta kai hän on muuten vaan väsynyt kesälomaa odotellessa...
 

Yhteistyössä