G: Tykkäätkö kun sinua nuollaan takaapäin ja tykkäätkö nuolla?

G: Tykkäätkö kun sinua nuollaan takaapäin ja tykkäätkö nuolla?

  • Tykkään :p ja tykkään :p

    Ääniä: 8 61,5%
  • Tykkään :p ja en :x

    Ääniä: 2 15,4%
  • En :x ja tykkään :p

    Ääniä: 3 23,1%
  • En :x ja en :x :mad:

    Ääniä: 3 23,1%

  • Äänestäjiä yhteensä
    13
HippuTAR
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29665065:
en todellakaan tykkää nuolla ukon kusiletkua, mutta teen sitä joskus koska tiedän ukon siitä tykkäävän.
Mun on nyt pakko kysyä että miksi ihmeessä? Siis miksi sä teet seksin saralla jotain mistä et todellakaan tykkää? Mä en tekisi. Voin kyllä tehdä asioita joista en saa erityisiä kicksejä, jos toinen niistä tykkää. Mutta että tekis jotain joka inhottaa itseä? Juu ei. Täytyy ihmetellä sun miestäski, kuinka se voi nauttia tollasesta?
 
Vierasmiess
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29665065:
en todellakaan tykkää nuolla ukon kusiletkua, mutta teen sitä joskus koska tiedän ukon siitä tykkäävän.
Toivottavasti et nuolekaan miehesi virtsaputkea tai muita sisäisiä osia.
Ota suuhun penistä itseään, se on herkkua kaikille terveille heteronaisille!
 
kyllä kiitos
Tykkään ja rakastan. Paljon mieluummin annan kuin saan, olen kai jotenkin outo mutta tykkään siitä hommasta ihan oikeasti _todella_ paljon ja teenkin sitä usein/pyydän miestä lykkimään kurkkuun yms. Mies ei valita.. :D
 
fruit drops
Käsitin varmaan oikein että tarkoitit että tykkäänkö että nuollaan takaapäin ja tykkäänkö itse nuolla miestä takaa (pepusta).
Ite tykkään tulla nuolluks joka puolelta, mutta miestä nuolen vaan edestä eli otan suihin mielelläni. Miehen persusta en nuole, mutta eipä tuo haluakkaan. Jos osoittaisi kiinnostusta kyseiseen toimintaan voisin tietty miettiä.
 
"femin"
Eipä kyllä ole tullut testattua ollenkaan... Jos mies osottais kiinnostusta, niin saattasin kyllä kokeilla. Eihän sitä voi tietää tykkäiskö. :) Normisuuseksiä annan kyllä usein, koska oikeasti pidän siitä ja vieläpä antavana osapuolena enemmän. :)
 

Yhteistyössä