gallup sexin halun tappaja

  • Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti
Nainen
Ainakin hillitön kiire, se viheliäinen minuuttiaikataulu, jota on joskus pakko vetää. Myös väärä äänensävy tiukassa tilanteessa saa minun karvani pystyyn.

Yleensä kyllä vällyjen alle päädytään. =)
 
Väärät sanat väärään aikaan ja väärässä paikassa..

Lupausten pettäminen,unohtaminen ja välinpitämättömyys.
Toisen mitätöiminen ja loukkaava arvostelu.

Kaikenlainen pettäminen ulkopuolisen kanssa.

Mies,joka ei arvosta naista NAISENA ja samalla ihmisenä.
Kostaminen. Väkivalta,myös henkinen.
Pakottaminen ja vaatiminen sexiin .
Sairaalloinen mustasukkaisuus.
Liiallinen alkoholi ja rähinäriehunta.
 
Male81
No Naiseni töräyttää, joka helvetin aamu jättipierun ja töräyttelee pitkin päivää pieniä. Kuulemma aina ollu sellainen ja ei vaivaa muuten, mutta mua hieman vaivaa. Siinä sitten koitan aluksi viritellä, että mitäs jos tästä vaikka suutelis villist ja kahmaisis syliin.

Pari kertaa jääny moiset väliin kun toinen on tuulettanu kivasti. Siinä on ajatuskupla poksahtanut sitten kerralla puhki.
 
kuten edellinen sanoi,pieru,

mutta täällä niinpäin tilanne, että mies töräyttelee jatkuvasti,
jopa silloin kun hän on muualla ja soittaa mulle puhelimella,
niin taustalta kuuluu piereminen, silloin ei hajuhaittaa tule,mutta
muuten töksähtää kaikki.

Toinen on pitkät kalsarit :attn:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2006 klo 22:14 MissLucy kirjoitti:
Väärät sanat väärään aikaan ja väärässä paikassa..

Lupausten pettäminen,unohtaminen ja välinpitämättömyys.
Toisen mitätöiminen ja loukkaava arvostelu.

Kaikenlainen pettäminen ulkopuolisen kanssa.

Mies,joka ei arvosta naista NAISENA ja samalla ihmisenä.
Kostaminen. Väkivalta,myös henkinen.
Pakottaminen ja vaatiminen sexiin .
Sairaalloinen mustasukkaisuus.
Liiallinen alkoholi ja rähinäriehunta.
Peesi tähän ja kyllä mulla halut kaikkoaa myös siinä kun saa ihan suoraa omalta kumppanilta pakit.Tai vaikkei halut häviäis,niin armoton v.itutus alkaa ainakin :whistle:
 
Male81
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2006 klo 20:27 vitviu kirjoitti:
Peesi tähän ja kyllä mulla halut kaikkoaa myös siinä kun saa ihan suoraa omalta kumppanilta pakit.Tai vaikkei halut häviäis,niin armoton v.itutus alkaa ainakin :whistle:
Alkaa vituttaan kun et saa omalta kumppaniltas? Mikä kakara sä oot?
 
yksi tyyppi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2006 klo 20:27 vitviu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2006 klo 22:14 MissLucy kirjoitti:
Väärät sanat väärään aikaan ja väärässä paikassa..

Lupausten pettäminen,unohtaminen ja välinpitämättömyys.
Toisen mitätöiminen ja loukkaava arvostelu.

Kaikenlainen pettäminen ulkopuolisen kanssa.

Mies,joka ei arvosta naista NAISENA ja samalla ihmisenä.
Kostaminen. Väkivalta,myös henkinen.
Pakottaminen ja vaatiminen sexiin .
Sairaalloinen mustasukkaisuus.
Liiallinen alkoholi ja rähinäriehunta.
Peesi tähän ja kyllä mulla halut kaikkoaa myös siinä kun saa ihan suoraa omalta kumppanilta pakit.Tai vaikkei halut häviäis,niin armoton v.itutus alkaa ainakin :whistle:
:attn: peesi.


ja samat sanat,pakit muutaman kerran mieheltä,kun olen tehnyt aloitteen,menee kauan sitten seuraavaan fiilikseen.Juuri nykin on v.tutus päällä.V.ttumainen olo ! Mies itse ensin vonkas ja sitten tulikin yllättäen tyrmäys.Ei miehiä kyllä aina ymmärrä. :headwall:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2006 klo 20:34 Male81 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2006 klo 20:27 vitviu kirjoitti:
Peesi tähän ja kyllä mulla halut kaikkoaa myös siinä kun saa ihan suoraa omalta kumppanilta pakit.Tai vaikkei halut häviäis,niin armoton v.itutus alkaa ainakin :whistle:
Alkaa vituttaan kun et saa omalta kumppaniltas? Mikä kakara sä oot?
Kakara sitten vissiin joo :whistle:
 
Male81
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2006 klo 20:38 vitviu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2006 klo 20:34 Male81 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2006 klo 20:27 vitviu kirjoitti:
Peesi tähän ja kyllä mulla halut kaikkoaa myös siinä kun saa ihan suoraa omalta kumppanilta pakit.Tai vaikkei halut häviäis,niin armoton v.itutus alkaa ainakin :whistle:
Alkaa vituttaan kun et saa omalta kumppaniltas? Mikä kakara sä oot?
Kakara sitten vissiin joo :whistle:
Tää menee nyt täysin offtopiciksi, mutta eiköhän se ole ihan normaalia, että ei välillä toista haluta. On asia aivan erikseen jos yhtenään saa kuulla.

Luulenpa, että pakkien anto naiselle ottaa kovemmin kuin se, että mies saa pakit. Naiset eivät vain ole tottuneet siihen, koska joka rööristä annetaan kuva miehestä joka on aina valmis. Tai sitten oma mies on niin tyhmä, että uhoaa omilla seksuaalisilla taidoillaan ja antaa silti pakit.

Mulla tuli tollanen fiilis joskus teininä, kunnes sitten tajusin, että mikään ei ole niin kamalaa kuin tyydyttää toista vain ja ainoastaan sen takia, että toinen on tyytyväinen. Kyllä seksi jos mikään on sellainen asia, että siinä on parempi molempien olla 100% mukana.
 
-77
Se on karua kun yhtäkkiä kesken sextauksen näkee jostain syystä omassa rakkaassa mielikuvana hänen isänsä, joka on kaikkea muuta kuin millään muotoa ok:n näköinen, eikä ajatus lähde päästä vaikka miten yrittäs keskittyä rakasteluun. Yöks.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2006 klo 20:59 Male81 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2006 klo 20:38 vitviu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2006 klo 20:34 Male81 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2006 klo 20:27 vitviu kirjoitti:
Peesi tähän ja kyllä mulla halut kaikkoaa myös siinä kun saa ihan suoraa omalta kumppanilta pakit.Tai vaikkei halut häviäis,niin armoton v.itutus alkaa ainakin :whistle:
Alkaa vituttaan kun et saa omalta kumppaniltas? Mikä kakara sä oot?
Kakara sitten vissiin joo :whistle:
Tää menee nyt täysin offtopiciksi, mutta eiköhän se ole ihan normaalia, että ei välillä toista haluta. On asia aivan erikseen jos yhtenään saa kuulla.

Luulenpa, että pakkien anto naiselle ottaa kovemmin kuin se, että mies saa pakit. Naiset eivät vain ole tottuneet siihen, koska joka rööristä annetaan kuva miehestä joka on aina valmis. Tai sitten oma mies on niin tyhmä, että uhoaa omilla seksuaalisilla taidoillaan ja antaa silti pakit.

Mulla tuli tollanen fiilis joskus teininä, kunnes sitten tajusin, että mikään ei ole niin kamalaa kuin tyydyttää toista vain ja ainoastaan sen takia, että toinen on tyytyväinen. Kyllä seksi jos mikään on sellainen asia, että siinä on parempi molempien olla 100% mukana.
Tässä tapauksessa ei juurikaan ole kyse niistä yhdeistä pakeista.Vaan torjumisesta,sekä seksin että pelkän läheisyyden :/
Mutta p.askaaks mä nyt rupeen sitä täällä ruotiin.Ompa tullut jo sekin tehtyä.... :whistle:
 

Yhteistyössä