Gold Wingille

  • Viestiketjun aloittaja aikuinen
  • Ensimmäinen viesti
Miehen mittainen
Mikäli minä tulkinnut oikein Lady on hyvän itsetunnon omaava naisellinen nainen. Ja ei kai se halventamista ole jos vaikka kokemuksistaan kertoo, mulla ainakin joskus sattunut niin upeita (seksi-)kohtaamisia ett tuntuu että jollekin niistä pitäisi kertoo, ja mikä sen parempi foorumi kertoo niistä kuin tää? Enkä usko että Ladykaan paheksuu sitä? Siis joe se on jakamisen arvoinen kokemus, vai mitä Lady?
 
Lady 38
Alkuperäinen kirjoittaja Miehen mittainen:
Mikäli minä tulkinnut oikein Lady on hyvän itsetunnon omaava naisellinen nainen. Ja ei kai se halventamista ole jos vaikka kokemuksistaan kertoo, mulla ainakin joskus sattunut niin upeita (seksi-)kohtaamisia ett tuntuu että jollekin niistä pitäisi kertoo, ja mikä sen parempi foorumi kertoo niistä kuin tää? Enkä usko että Ladykaan paheksuu sitä? Siis joe se on jakamisen arvoinen kokemus, vai mitä Lady?
Siksi minusta tämä foorumi on luotu....

 
Lady 38
Kerron viellä kerran teille pikkupojat jotka luette ja kommetoitte väliin. Pystyn kyllä aistimaan terveen itsetunnon ja järjen omaavat täällä. En edes vaivaudu vastaamaan muille.
 
Miehen mittainen
Aivan, miksi piilottaa kynttilää.....
Mun mielestä tämä foorumi voisi olla myöskin kaikkien näiden haaveilujen ja fantasioiden toteuttamiseen tarkoitettu kohtaamispaikka?
Olen itse tavannut kaksi naista täältä, ja molemmat huippukokemuksia, lisää mahtuu.....
 
Gold Wing
Neljän hengen teltta, joten kyllä sinne sopii. Itse olen oppinut ottamaan vain välttämättömän mukaan, koska pyörässä on tilaa rajallisesti. Lady 38 on myös mielestäni vahva nainen, joka tekee itse omat ratkaisut elämässään ja vastaa niistä.
 
urmas
No hyvä! Lady on tosissaan ja viikonloppuna sitten kuuluukin hillitön naimisen litinä Nallikarin leirintäalueen teltasta :) Toivottavasti ei sada aivan kauheasti.
Raporttia odotellen...
 
Gold Wing
Huomenta Lady 38 ! Onpa ollut kiire aamu, kun ei meinaa millään keretä edes tänne !!! Miten sulla menee ??? Saattaa tulla kylmät yöt telttaretkelle, mutta pitää sitten keksiä jotain lämmittelypuuhaa.
 
Lady 38
Huomenta !
Juu tosi kylmä aamu, kaipa sitä jotain lämmikettä keksii...
Eilen loppu Plazan yhteys kokonaan iltapäivällä???
Ai niin hyvinhän minulla menee. Koita nyt kuitenkin välillä keretä kirjotella.
 
Gold Wing
Taas sorvin äärellä. Eilen ei todellakaan päässyt tänne ollenkaan, yritin kyllä. Toivottavasti tänään ei käy samoin. Lämmitystä varmaan tarvii ainakin aamuyöstä, muuten tuo aurinko hoitaa sen päivällä. Huomasin juuri, että jotenkin on vatsassa perhosia viikonlopun takia. Olo vähän jännittynyt.
 
urmas
lady nyt haluaa vaan vedätellä himokkaita äijiä saadakseen itsetunnolleen kohennusta... Mutta sehän on tietenkin selvää että sinne Nallikariin hän lähtee telttailemaan kun niin on luvannut:)
 
Lady 38
Alkuperäinen kirjoittaja Gold Wing:
Taas sorvin äärellä. Eilen ei todellakaan päässyt tänne ollenkaan, yritin kyllä. Toivottavasti tänään ei käy samoin. Lämmitystä varmaan tarvii ainakin aamuyöstä, muuten tuo aurinko hoitaa sen päivällä. Huomasin juuri, että jotenkin on vatsassa perhosia viikonlopun takia. Olo vähän jännittynyt.
Tänään tuntuu jatkuvan , "takkuilu" . Nyt taas pääsi.......
Makuupussi hyvä olla mukana, siellä lämmin. Samoin hieman jännittynyt olotila minullakin...
 
hmph
"Sattuiko jotain vakavaa ??? Ymmärrän tilanteen ja ovet ovat auki edelleen ! En halua painostaa, joten kun olet valmis !!!!"

22.8: "Tonnista vetoa, että tällä ladyllä ei ole aikomustakaan koskaan tavata GWingiä."
 

Yhteistyössä