Gynegologilla

  • Viestiketjun aloittaja Posliini
  • Ensimmäinen viesti
Juno
Minulla myöskin posliini. Muutama vuosi sitten se nolottikin, varsinkin jos oli naisgyne. Myös klitorislävistys oli minulle nolo tilanne naisgynellä. Miesgynet on aina olleet mulle luonnollisempi kokemus (naiset ovat muuten tosi kovakouraisia!). Viimeset kolme vuotta mulla on ollut noin mun ikäinen, hyvännäköinen gyne. Yritän kuvitella vaikka mitä siinä tutkimuspöydällä, ettei kundi huomaa, et mä kiihotun. Kerran hän mainitsi, että kohdunpohjassani on vaalea pigmenttilaikku.....""mutta jos mä nyt oikein muistelen niin se on kyllä ollut siellä aiemminkin"" tuumasi gyne veikeästi hymyillen. Huhhuh....nimim.seuraavaa kertaa odotellessa ;}
 
voi pojat
Jos tietäisitte kuinka paljon me lekurit vittuja vertailemme ja nauramme takana päin. On siellä loora poikineen, aukinainen, kiintonainen ja raollaan oleva, niinkuin silakkalaatikkokin. Monilla on toosa kuin vilttihattu tai torikassi.
Pakko raskaan työn lomassa hiukan vertailla. Harvoin tekee mieli vetaista ja aina olen himoni hillinnyt.
Naisilla on ihan pervoja käsityksiä itsestään. Jalkojen väli ei ole kovin kiinnostava, varsinkin kun vastaanotollla sieltä suuosastolta tippuu harvoja helmiä. Kiroillaan ja törkyillään kaivetaan toosaa kesken tutkimisen jne.Pesuja olisi varaa tehostaa, vanha silakka haisee kauas, kärpäset parveilevat huoneen ympärillä ja spekulat pitää vaihtaa vartin välein huoneesta. Voi voe naiset, mutta teistäpä leipä on revittävä...toistaseksi.
 
hih
No mulla on naisgyne, hiukan katsoi pimppiäni (puolposlari), onhan mulla ikää ""jo"" yli 40. ja joskus vaikka vaivani ei edes viitannut sukupuolitautiin niin pisti mut klamydiatestiin - eli pitääkö lekurit poslareita huorina, jakoavaimina?
 
Oikein/väärin
Meijän lähiterveyskeskuksen lastenlääkärinainen ei osaa kirjoittaa. Ts taitaa olla lukihäiriöinen. Kaikki lääkemääräykset, lääkärintodistukset aivan tolkuttomia virheitä täys. Kerran hän kirjoitti kirjoituskoneella todistusta lapsen allergioista päiväkotia varten. En voinut antaa sitä eteenpäin, niin paljo virheitä siin oli. Onneksi astmalääkäri keskussairaalasta kirjoitti uuden koskien astmaa ja allergioita. Tämä siksi, että kyl lekureiskin voi olla väärinkirjoittajia. Tai tuo yx vain provoili.
 
ei karvoja
Ajatelkoon gyne mitä tahansa itsehän teet päätöksen ootko karjainen vai posliini.
Itse olen ollut posliini 15 vuotiaasta lähtien ja nyt ikää on kertynyt hiukan yli 40v ja kakksi suýnnytystäkin on hoidettu posliinina
 

Yhteistyössä