haaveiden valtakunta

  • Viestiketjun aloittaja elämä on
  • Ensimmäinen viesti
elämä on
Kevyt sateen ropina kuulostaa kuin pienten keijukaisten tanssilta peltikattoa vasten.Meikatut ripseni ovat aavistuksen valahtaneet poskille.Rikkonaisesta ikkunasta voin nähdä hämärtyneen illan, joka saa puut näyttämään kuin suurilta sydämmiltä, kuusten oksilta putoilee suloiset vesipisarat, tehden maahan pienen pieniä vesilätäköitä.Astun ovesta ulos ja kävelen vesilätäkön luo, katsoen alas.Tunnen miten joku lähestyy minua pienin hitain askelin, näen kuvasi heijastuvan lätäkön pintaan.Tartut minua kevyesti rinnoista,hengitykseni katkeaa sekunniksi,otan käsistäsi kiinni,painaudun lähemmäs syliisi,huulesi hivelevät kaulaa ja niskaani.siirrät sateen kastelemat pitkät hiukseni sivummaksi, hiukset ovat laimeasti kihartuneet.Tunnen miten ahnaat huulesi tekevät kaulaani heiveröisiä jälkiä,olen haltioissani sinusta.Käännyn sinua vasten,suutelen kaulaasi ja rintaasi, kuulen miten voihkaiset mielihyvästä.Katseesi kertoo miten haluat minua.Housusi etumus on pingottunut ja hivelen sitä varovasti,tunnen miten kovetut entisestään, avaan vetoketjusi ja hivelen sinua edestakaisella liikkeellä.Yllättäen nostat minut syliisi, kannat minut takana olevaan metsämökkiin.Metsämökki näyttää siltä kuin se olisi odottanut jonkun saapuvaan sisäänsä, tehden toisten olonsa mukaviksi,mökki on kotoisen rauhallinen,vesipisarat noruvat pitkin peltistä kattoa, joka saa mielen kevyeksi ja rauhalliseksi, lasket minut pienelle sängylle, johonka joku on jättänyt lämpimän villapeitteen.Katseesi on hellä ja samalla halukas, tiedän miten sinä tahdot tulla sisääni, avaat vetoketjuni ja lasket housujani aavistuksen alemmas,nostan itseäni ylemmäs ja hivuttaudun sängyn reunalle,levitän haarojani keyesti, päästäksesi helpommin lämpimään, kosteaan syliini.Isolta tuntuvana työnnyt sisäänä,hellästi, ja hitaasti, työnnyt minuun yhä nopeammin, puristelen pinkeitä pakaroitasi,voihkin mielihyvästä.Käännät minut vatsalleni sänkyä vasten, tulet takaani, nostan takapuoltani ylemmäs ja laitan jalkani kiinni toisiinsa, taivas miten se tekee hyvää, mieleni tekisi kiljua, mutta saan hillittyä itseäni, otat kevyen otteen hiuksistani ja lisäät vauhtia, suutelet samanaikaisesti niskaa ja selkääni.Lämpimät kätesi puristelevat ja hyväilevät pakaroitani.Laitan vatsani kiinni sänkyä vasten, hyväilet sormellasi kovana olevaa nipukkaani, tunnen miten kostun entisestään.Voihkaisen mielihyvästä ja kuulen miten jokin rasahtelee ympärillämme, laitat kätesi kevyesti suutani vasten, etten saa voihkaistua kovempaa, joku on tulossa.Tunnen lämpimän nesteen valuvan selkääni pitkin, toivon että muistit laittaa oven lukkoon.Kuulen vaimeat urahtelusi,suutelet pakaroitani ja hengästyneenä kiepsahdat vierelleni.Olemme liikkumatta ja hiljaa, sienestäjä tai marjastaja on lähestymässä mökkiä,näen miten oven kahva menee alas,tunne on jännittävän hilpeä ja naurunystyrät ovat koetuksella.Rasahtelut jatkuvat ja tiedämme että vaara on ohi.Saatan jälleen kuulla sateen kevyen ropinan, jään vatsalleni makaamaan,olo on kevyt ja leijailen kuin kevyt höyhen.Sytytät pienen tulen nurkassa olevaan takkaan, tulen kipinät sinkoilevat ympäriinsä kuin pienet tulikärpäset, puiden vaimeat poksahtelut saavat aikaan romanttisen tunnelman.Ensikertaa kerrot rakastavasi minua, säpsähdän kevyesti mielihyvästä ja vastaan rakkauteesi.Silmäsi ovat kauniit ja kiltin näköiset, olet jumalaisen komea.Puen vaattet ylleni ja istun sängynlaidalla polvet leukani alla.Rikkonaisesta ikkunasta näen miten kuun kirkas loiste heijastuu pensaiden latvoihin, kosteat pensaat näyttävät surkeilta ja yksinäisiltä, silti minun vatsassani nipistelee kevyen ihanasti. Istahdat vierelleni ja kietoudumme lämpimän peitteen sisään, katson sinua syvälle silmiin. Otat kevyesti kiinni niskastani ja suutelet suoraan suulleni, tiedän mitä seuraavaksi tapahtuu, tiedän että sinäkin tiedät, tällä kertaa tehdään se uudestaan, olen kyltymätön sinusta, taivas miten haluan sinua jälleen.Peite valahtaa kevyesti olkapäiltäni ja hengityksemme syvenevät kuin salaa.Takkatulen loiste valaisee kevyesti kasvojasi, hymyilen sinulle vaimeasti, tiedän että huomaat kevyet hymykuoppani, rakastun sinuun kuin pikkulapsi.
 
TARINASSA EI VIKAA. PILKKU TULEE YLEENSÄ VAIN ETTÄ JOTTA KOSKA KUN JNE SANOJEN YHTEYTEEN, JOSKUS TEHOKEINONA MUUTEN. lIIAN USEIN PELKKIÄ PILKKUJA TEKEE HIUKAN SEKAVAN OLOISEN TEKSTIN. PILKUN JA PISTEEN JÄLKEEN VÄLI JA PISTEEN JÄLKEEN ISO KIRJAIN. MUUTAMIA SANOJA KORJASIN. AINAKIN MINUSTA NÄIN MUKAVAMPI LUKEA. SUJUVAA TEKSTIÄ KIRJOITAT :)

Kevyt sateen ropina kuulostaa kuin pienten keijukaisten tanssilta peltikattoa vasten. Meikatut ripseni ovat aavistuksen valahtaneet poskille. Rikkonaisesta ikkunasta voin nähdä hämärtyneen illan, joka saa puut näyttämään kuin suurilta sydämmiltä, kuusien oksilta putoilee suloiset vesipisarat, tehden maahan pienen pieniä vesilätäköitä.

Astun ovesta ulos ja kävelen vesilätäkön luo katsoen alas. Tunnen miten joku lähestyy minua pienin hitain askelin. Näen kuvasi heijastuvan lätäkön pintaan. Tartut minua kevyesti rinnoista ja hengitykseni katkeaa sekunniksi. Otan käsistäsi kiinni ja painaudun lähemmäs syliisi. Huulesi hivelevät kaulaani ja niskaani. Siirrät sateen kastelemat pitkät hiukseni sivummaksi. Hiukseni ovat laimeasti kihartuneet. Tunnen miten ahnaat huulesi tekevät kaulaani heiveröisiä jälkiä, olen haltioissani sinusta. Käännyn sinua vasten, suutelen kaulaasi ja rintaasi ja kuulen miten voihkaiset mielihyvästä. Katseesi kertoo miten paljon haluat minua.

Housusi etumus on pingottunut ja hivelen sitä varovasti. Tunnen miten kovetut entisestään. Avaan vetoketjusi ja hivelen sinua edestakaisella liikkeellä. Yllättäen nostat minut syliisi ja kannat minut takana olevaan metsämökkiin. Metsämökki näyttää siltä kuin se olisi odottanut jonkun saapuvaan sisäänsä, tehden toisten olon mukaviksi. Mökki on kotoisen rauhallinen. Vesipisarat noruvat pitkin peltistä kattoa. Sateen ropina saa mielen kevyeksi ja rauhalliseksi.

Lasket minut pienelle sängylle, jolle joku on jättänyt lämpimän villapeitteen. Katseesi on hellä ja samalla halukas. Tiedän miten sinä tahdot tulla sisääni. Avaat vetoketjuni ja lasket housujani aavistuksen alemmas. Nostan itseäni ylemmäs ja hivuttaudun sängyn reunalle. Levitän haarojani keyesti, päästäksesi helpommin lämpimään, kosteaan syliini. Isolta tuntuvana työnnyt sisääni, hellästi, ja hitaasti. Työnnyt minuun yhä nopeammin. Puristelen pinkeitä pakaroitasi ja voihkin mielihyvästä.

Käännät minut vatsalleni sänkyä vasten. Tulet takaani. Nostan takapuoltani ylemmäs ja laitan jalkani kiinni toisiinsa, taivas miten se tekee hyvää. Mieleni tekisi kiljua, mutta saan hillittyä itseäni. Otat kevyen otteen hiuksistani ja lisäät vauhtia. Suutelet samanaikaisesti niskaani ja selkääni. Lämpimät kätesi puristelevat ja hyväilevät pakaroitani. Laitan vatsani kiinni sänkyä vasten. Hyväilet sormellasi kovana olevaa nipukkaani. Tunnen miten kostun entisestään. Voihkaisen mielihyvästä ja kuulen miten jokin rasahtelee ympärillämme. Laitat kätesi kevyesti suutani vasten, etten saa voihkaistua kovempaa. Joku on tulossa. Tunnen lämpimän nesteen valuvan selkääni pitkin ja toivon että muistit laittaa oven lukkoon. Kuulen vaimeat urahtelusi. Suutelet pakaroitani ja hengästyneenä kiepsahdat vierelleni.

Olemme liikkumatta ja hiljaa. sienestäjä tai marjastaja on lähestymässä mökkiä. näen miten oven kahva menee alas. tunne on jännittävän hilpeä ja naurunystyrät ovat koetuksella. Rasahtelut jatkuvat ja tiedämme että vaara on ohi. Saatan jälleen kuulla sateen kevyen ropinan. Jään vatsalleni makaamaan. olo on kevyt ja leijailen kuin kevyt höyhen.

Sytytät pienen tulen nurkassa olevaan takkaan. Tulen kipinät sinkoilevat ympäriinsä kuin pienet tulikärpäset ja puiden vaimeat poksahtelut saavat aikaan romanttisen tunnelman. Ensikertaa kerrot rakastavasi minua. Säpsähdän kevyesti mielihyvästä ja vastaan rakkauteesi. Silmäsi ovat kauniit ja kiltin näköiset, olet jumalaisen komea. Puen vaattet ylleni ja istun sängynlaidalla polvet leukani alla. Rikkonaisesta ikkunasta näen miten kuun kirkas loiste heijastuu pensaiden latvoihin. Kosteat pensaat näyttävät surkeilta ja yksinäisiltä, silti minun vatsassani nipistelee kevyen ihanasti.

Istahdat vierelleni ja kietoudumme lämpimän peitteen sisään. Katson sinua syvälle silmiin. Otat kevyesti kiinni niskastani ja suutelet suoraan suulleni. Tiedän mitä seuraavaksi tapahtuu. Tiedän että sinäkin tiedät. Tällä kertaa tehdään se uudestaan. Olen kyltymätön sinusta. Taivas miten haluan sinua jälleen. Peite valahtaa kevyesti olkapäiltäni ja hengityksemme syvenevät kuin salaa. Takkatulen loiste valaisee kevyesti kasvojasi. Hymyilen sinulle vaimeasti. Tiedän että huomaat kevyet hymykuoppani. Rakastun sinuun kuin pikkulapsi.

[/quote]
 
elämä on
enpä ehtinyt hirveästi pilkkuihin ja pisteisiin kiinnittää tässäkään huomiota..en ole kirjailija enkä muuta vastaavaa vaikka äidinkieli nelonen onkin..ammattikoulussa.. =)
 

Yhteistyössä