Haluaa heti

  • Viestiketjun aloittaja nicemantos
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
seksistä pitävä mies
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti XL:
Eroottinen tilanne kun te muut katsotte vieressä, mies nai minua alasti ja minulla tarjoilijanasu päällä vain helmat korvissa.
Hyvin eroottinen näky kun makaat siellä ja se asu päällä. Yksi mies ottii sun rinnat esiin asusta ja imee niitä, toinen mies nai sua kovemmin ja kovemmin. Tulekin kolmas mies mukaan sinne ja hän runkkaa kullinsa sun edessä.
 
seksistä pitävä mies
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti XL:
Ihanaa , en ole nauttinut pitkään aikaan näin. Nostin hameen aivan ylös.
Kulli sykkii housuissani...nautin, nautin tästä.
Voi miten kiihottavaa kuulla että nosetlit hamesi ylös, nyt näkyy sun sykkivä turvoksissa oleva pillu..nami...
 
seksistä pitävä mies
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti XL:
Tunnen olevani NAINEN, avaan suuni odotan jos hän laukeaa sinne.
Niin oletkin ja se mies jopa anelee että sinä otat kaikki spermat sun suuhun kun imet hänen kullisna. Se kolmas mies hidastelee kun odottaa oma vuoroaan..
 
seksistä pitävä mies
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti XL:
Makaan riettaasti pöydällä ja huomaan miten mies joka kasvojeni edessä on saamassa otan hänen kullinsa suuhuni , hän purkautuu voimalla nieluuni.
Ota, ota kullini suuhun hän sanoo koska hän on kohta tulossa. Otat nopeasti hänen kullinsa sun suuhun ja imet ja runkkaat sitä tosi kovaa. Mies laukeaa ja valtava spermalasti tule sun suuhun, kuulen kuinka sinä ihan mumiset jotain ja sinun suupielestä valuu spermat...
 
seksistä pitävä mies
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti XL:
Tämä kiihoittaa topin alla nänni jöpöttää ..
Tämä kiihottaa minuakin niin valtavasti että muita ajatuksia ei mahduu kun vaan sun pillusi ajattelen. Nännit varmasti tosi kovia sinun topin alla..uuuh. Miten ihana niitä olisi imeä oikein kovaa.
 
Neiti XL
Olen lähes tukehtua kun hän tulee suoraan nieluuni , en kerinnyt nielemään kaikkea ja osa valuu poskilta pöydälle. Imen hänen kaluaan kunnes se alkaa osoittamaan veltostumisen merkkejä.
 
seksistä pitävä mies
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti XL:
Makaan riettaasti pöydällä ja huomaan miten mies joka kasvojeni edessä on saamassa otan hänen kullinsa suuhuni , hän purkautuu voimalla nieluuni.
Mies joka sinua nussi niin hänkin äheltää ja snoaa että saat kohta hänenkin spermat, ottaa sun lantiosta kovan otteen ja nussia sua kovemmin. Kun hän tulee niin hän oikien huutaa...sinä laitat jalkojasi sen miehen ympärille ja vedät hänet tosi tiukasti sinuun sanoen anna kaiki spermat minulle...haluan kaikki syvälle sisään
 
seksistä pitävä mies
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti XL:
Olen lähes tukehtua kun hän tulee suoraan nieluuni , en kerinnyt nielemään kaikkea ja osa valuu poskilta pöydälle. Imen hänen kaluaan kunnes se alkaa osoittamaan veltostumisen merkkejä.
Spermat valuu sun suupielestä pitkin kaluaa ja pöydälle. Sinä imet sen miehen kulli vilä koska haluat saada kaikki, jopa sun työasuun on tullut spermaa.
 
seksistä pitävä mies
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti XL:
Tiedätkö minulla välillä toisen käden sormet klitoriksella.
Uuuuuh....miten kiihottavaa. Harmi etten voin nähdä. Kun sinun sormet hierovat sinun klittasi niin olisi ihana nuolla ja maistella sun sormet. Täällä joudun vaan istumaan kiimaisena.
 
seksistä pitävä mies
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti XL:
Etsin jotain jolla pyyhin kasvojani , jotta saan suurimmat pois...
Voit pyyhkiä nuo spermat vaikka siiheen työasuun. Mies joka on valmis menee istumaan ja se mies joka sua nussi äsken on myös valmis. Hän vetää kullinsa ulos ja näemme kuinka pillustasi valuu spermat... Makaat pöydällä nauttien kunnes seurava mies nosuee ylös sanoen sinulle haluan ottaa sua takaapäin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä