haluaako kukaan mies xl-kokoista naista

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.04.2007 klo 12:58 Mies66 kirjoitti:
Kyllä se tytöt on asia niin että mieluiten mies upottaa kankensa pyöreään naiseen kuin johonkin luuviuluun...

Miehen "käyttöjärjestelmään" on ohjelmoitu laittamaan siemenesä rehevään naiseen jolla on paremmat mahdollisudet synnyttää ja imettää terveitä lapsia.

Naisen pitää olla lämmin ja pehmeä - sellainen ettei hajoa kovassa "makuuhuonekäytössä" =)
Lisäyksenä vielä että olen iso mies, +110 kg ja hartioiden ympärys tasan 1.5 metriä. Isolle miehelle iso nainen, pikkumiehet hoitakoot pienemmät....
 
Sama
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.04.2007 klo 15:39 Miri kirjoitti:
Kyl mun mies haluu xl kokoisen naisen =) Ja muutama muukin...

Muutenhan se on ihan kiva, mutta yritä tässä nyt sitten laihduttaa, kun yks huolehtii vieressä, ettei tissit vaan pääse pienenemään :headwall:
täällä. Mies vaan sanoo että et laihduta kauheesti ettei tissit pienene, mutta helpotin sitä että eihän viimekskään mut tissit pienentynyt kun yhel kuppikool pienemmäksi kun 16 kg pudotin
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.04.2007 klo 16:24 Sama kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.04.2007 klo 15:39 Miri kirjoitti:
Kyl mun mies haluu xl kokoisen naisen =) Ja muutama muukin...

Muutenhan se on ihan kiva, mutta yritä tässä nyt sitten laihduttaa, kun yks huolehtii vieressä, ettei tissit vaan pääse pienenemään :headwall:
täällä. Mies vaan sanoo että et laihduta kauheesti ettei tissit pienene, mutta helpotin sitä että eihän viimekskään mut tissit pienentynyt kun yhel kuppikool pienemmäksi kun 16 kg pudotin
No mutta kun sekin tuntuis olevan tolle tissifriikille liikaa :/
 
sänkyynsä? mietinpä vain tälläistä onko teitä monta joita tälläiset naiset himottaa?
Itse en ole koskaan ajatellut, että naisen koolla/kiloilla olisi juurikaan merkitystä siihen kuinka puoleensa vetävä hän on seksuaalisesti. Huomattavasti enemmän vaikuttaa mittasuhteet. Minulla on ollut seksisuhde S- ja XL-kokoisen naisen kanssa nuoruudessa ja kummastakin jäi paljon mukavia muistoja.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä