Haluan paljon munaa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miksi tekee niin paljon munaa mieli, oma mies ei jaksa nussia ja minä annan montakin kertaa päivässä pillua eri miehille, välillä on vaikea selittää että missä luuraan, väitän käyväni eri kirpputoreilla ja menee läpi koska pikaisesti käyn sielä ja ostan jonkun vaatteen tms. Mieheni pitää minua talouden taiturina mutta tosiasiassa käyn nussimassa, kondoomi tietty aina käytössä, kondomeja menee kymmeniä viikossa. Tykkään isosta pienestä ja jäteistä ja ihan kaikista kuhan mua nussitaan
 
  • Rakkaus
Reactions: Fransiscus
vierailija
Mikset ala seksityöntekijäksi? Saisit paljon munaa ja kun maksat verot niin olet yrittäjä siinä kuin vaikka parturi. Itse olen alalla enkä kadu vaihdosta yhtään. Nautin työstäni paljon. Turha valittaa kun voi tehdä asialle jotain.
 
vierailija
Suomen lainsäädäntö kieltää pordellit mutta itsenäisiä yrittäjiä saa olla. Itse ollut 24 vuotta alalla. Olen tehnyt näitä töitä koko aikuisiän aloittaen 23 vuotiaana. Tänä päivänä on helpompaa olla tällä alalla kuin silloin kun aloitin. Jos rakastaa seksiä niin tämä on hyvä ammatti, itsellä himot sillä tasolla että kyllä haluan munaa paljon ja yleensä ihan jokapäivö. Työ pitää nuorekkaana eli kun saan paljon nautintoa on kehoni hyvien hormonien vallassa. Eilen viimeksi 29 vuotias sanoi että olet taitava seksissä ajatellen ikääsi, kysyin ikääni niin sanoi että no alle 30 vuotiaaksi kun yleensä näin hyvää seksiä saa vanhemmilta. Tiedän että olen todella nuoren näköinen ja työ pitää hyvässä kunnossa koska olen erittäin monipuolinen seksiasennoissa, rasvaimun ja rintoihin siirron olen ottanut 2 kertaa ja nyt juuri kerään rasvaa kehoon tehdäkseni vielä kerran. Voin myöhemmin kertoa miksi 😊
 
Suomen lainsäädäntö kieltää pordellit mutta itsenäisiä yrittäjiä saa olla. Itse ollut 24 vuotta alalla. Olen tehnyt näitä töitä koko aikuisiän aloittaen 23 vuotiaana. Tänä päivänä on helpompaa olla tällä alalla kuin silloin kun aloitin. Jos rakastaa seksiä niin tämä on hyvä ammatti, itsellä himot sillä tasolla että kyllä haluan munaa paljon ja yleensä ihan jokapäivö. Työ pitää nuorekkaana eli kun saan paljon nautintoa on kehoni hyvien hormonien vallassa. Eilen viimeksi 29 vuotias sanoi että olet taitava seksissä ajatellen ikääsi, kysyin ikääni niin sanoi että no alle 30 vuotiaaksi kun yleensä näin hyvää seksiä saa vanhemmilta. Tiedän että olen todella nuoren näköinen ja työ pitää hyvässä kunnossa koska olen erittäin monipuolinen seksiasennoissa, rasvaimun ja rintoihin siirron olen ottanut 2 kertaa ja nyt juuri kerään rasvaa kehoon tehdäkseni vielä kerran. Voin myöhemmin kertoa miksi
Olen ajatellut että olisi kiva kokeilla tuota seksityötä.
Kerroin kerran miehelleni että haluaisin kokeilla seksityötä.
Hän sanoi vievänsä minut ulkomailla bordelliin hommiin.
Tykkään seksistä ja miehenikin haluaa nähdä kun minua panee toinen mies.
Olemme melko usein 1n ja 2-3m
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Miksi tekee niin paljon munaa mieli, oma mies ei jaksa nussia ja minä annan montakin kertaa päivässä pillua eri miehille, välillä on vaikea selittää että missä luuraan, väitän käyväni eri kirpputoreilla ja menee läpi koska pikaisesti käyn sielä ja ostan jonkun vaatteen tms. Mieheni pitää minua talouden taiturina mutta tosiasiassa käyn nussimassa, kondoomi tietty aina käytössä, kondomeja menee kymmeniä viikossa. Tykkään isosta pienestä ja jäteistä ja ihan kaikista kuhan mua nussitaan
Eikö kannattaisi tuonne xu:n sivustolle liittyä pääsee orgioihin ja saa munaa niin paljon kun haluaa.
 
vierailija
Tein sen että laitoin seksiilmon ja nyt tullut pimperolle ruuhkaa ainakin kun kortsuja on jo kulunut kohta 100 kpl liukkaria mennyt varmaan litra, jätin työni ja nyt saan paljon munaa, ei kyllä ihan sitä mitä ajattelin, aika ällöttäviä tapauksia liikaa, onneksi kuitenkin isoin osa on ok ja mä oon löytänyt yhden Jamaikan hurmurin joka antaa päivän lopuksi ihanat kyydit ja spermat pilluun. Mieheni siis tietää kaiken. Oli vaan että minkä hän sille voi mutta annat mullekin aina kun haluan
 

Yhteistyössä