halut hävinneet

  • Viestiketjun aloittaja hormonikierukka
  • Ensimmäinen viesti
hormonikierukka
täällä entinen "seksihurjastelija", jonka halut suurimmalta osin nyt kadonneet. synnytyksestä 1v8kk ja hormonikierukka ollut vähän yli vuoden.

onko kohtalotovereita?! olemme ajatelleet poistaa kierukan ja "leikata miehen piuhat", sillä lapsia emme enää tee.

please, asiallisia vastauksia - kiitos!
 
Minä käytin myös hormanikierrukkaa lapsen saannin jälkeen. Siinä ehkäisyteho kai perustui siihen ettei haluttanut ollenkaan. Olen aina nauttinut seksistä eikä haluttomuuteen ollut muuta syytä. Lääkäri sanoi et toisilla se vaikuttaa haluttomuuteen. Oli ikäänkuin turra olo. 6 kk sinnittelin ja sit otin hormonikierrukan pois ja halut palasivat!

Laitaitin sitten kuparikierrukan, jonka lisääntyviä vuotoja olin pelännyt.
Se sopii minulle hyvin ei alavatsakipuja, tiputteluja tms. Vuotoaika on ehkä noin 6 p ja vuoto runsaampaa, mutta ei haittaa, kun halut ovat normaalit! Ota hormonikierrukka pois ja vaihda ehkäisyä! KANNATTAA!!
 
Miksi miehen piuhat poikki? Miksei sinun? Itselleni tehty sterilisaatio. Hyvä toimenpide.Ei mitään jälki vaivoja.Mihillä saattaa olla pieniä riskitekiöitä toimenpiteessä. Vai siksikö mies ,ettei tee muiden kanssa lapsia?
 
sirkusihme 222
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.10.2006 klo 19:04 vieras kirjoitti:
Miksi miehen piuhat poikki? Miksei sinun? Itselleni tehty sterilisaatio. Hyvä toimenpide.Ei mitään jälki vaivoja.Mihillä saattaa olla pieniä riskitekiöitä toimenpiteessä. Vai siksikö mies ,ettei tee muiden kanssa lapsia?
Milloinkahan sinulle alkaa kasvaa parta?
Sellaista sattuu.
 
Tuossa tietoa sekä meihen että naisen sterilisaatiosta: http://metku.net/~pesu/ehkaisy/sterilisaatio.html

Itselleni on tehty vasektomia polttamalla. Alussa oli muutama kuukausi satunnaista kipua laukeamisen jälkeen, mutta nyt ei oireita. Tuo kipu oli sitten pientä, ei mitään mitä ei kestäisi. Me valittiin vasektomia, koska se on helpompi tehdä miehelle ja jopa hieman luotettavampi.
 
Mulla oli jonkin aikaa käytössä e-pillerit ja ehkäisyrengas, ja halut hävisivät kokonaan. Kumilla siis nykyään ehkäistään, koska enemmän mieskin siitä tykkää, että saa usein kumin kanssa kuin ei koskaan hormonaalisen ehkäisyn ollessa käytössä.

Sanoin ehkäisyneuvolassa siitä, että hormonaalinen ehkäisy vie halut. Terkkari oli vaan sitä mieltä, että naisen haluihin vaikuttaa moni asia: pesemättömät pyykit, tiskivuori, yöheräilyt jne. Mutta totesin kyllä hänelle, että itse olen selvästi eron haluissani huomannut. Ilman hormonaalista ehkäisyä haluja on miehenkin mukaan enemmän kuin monella miehellä :whistle:

Tää on nyt vaan mun mielipide, mutta varmasti monessa seksittömässä / vähäseksisessä parisuhteessa asiat olisivat todennäköisesti huomattavasti paremmin, jos naisella ei olisi käytössä hormonaalista ehkäisyä. Itsekin käytin monta vuotta pillereitä, enkä edes tajunnut, miten paljon ne vaikuttavat haluihin.
 
Suosittelen sterilisaatiota miehellesi,kaksi ystävätärtäni alkoivat odottaa lasta sterilisaation jälkeen. Toinen 0.5v.n kuluttua ja toinen 4v.n kuluttua toimenpiteestä.
Itselläni hormonikierukka,olen jälkikäteen huomannut oman haluttomuuteni johtuneen huonosta parisuhteesta,ei se kierukasta johtunut. Nyt on uusi mies ja uudet halut!. :hug:
 

Yhteistyössä