haluttomuus

  • Viestiketjun aloittaja haluton
  • Ensimmäinen viesti
haluton
Onko muita joita ei seksi kiinnosta puolison kanssa? Minua ei sitten pätkääkään puoliso kiinnosta. Hän kyllä vonkaa melkein joka päivä, mutta oksettaa jo pelkkä ajatuskin... :x Lapsia löytyy kaksi kappaletta. Panettaa kylläkin, mutta hommat hoidan oman käden kautta haaveilemalla muista...
 
mies
Meneehän se noinkin...mutta ei sillä kyllä pitkälle pötkitä.

Meillä vaimolla sama juttu tiedän että
itsekseen haluja on mutta ei muuten.

Sapettaa...ei kai me olla naimisissa????


 
Miulla on kyllä aivan ihana mies ja seksi on aivan ihanaa...
Tällä hetkellä kuitenki olen raskaana enkä tunne itseeni varsin seksikkääks... tuntuu et on iso ja kömpelö valas.. ei vois seksi vähempää kiinnostaa!!Yritäppä sitten tässä intoutua jos ei ite tykkää itestään niin kuin joku muu vois... hyi ällöä kunpa olis ohi tää tiineys jo et vois palaa normaaliin. himot ne on kuitenki hiirelläki!! ;)
 
Onko sitä aina pakko
... no ei ole. On ehkä asioita joita tarvitset jotta voisit nauttia seksistä miehesi kanssa. Voi olla myös tilanteita jotka syövät halukkuutta. Sitähän sanotaan että seksuaalinen nautinto on aivotyötäkin.

Itse en kykene loukatuksi tulleena nauttimaan samalla tavoin seksistä kuin ennen. Sairastuminenkin vaikuttaa sekä kiireinen elämäntapa. Tärkeää se olisi jos pystyisi sen ajan ottamaan vain kahden kesken ja jättää arki joskus taakse.

Siihen on joskus hyvä panostaa.
 
Mä olen varmaan liian seksikeskeinen nainen kun en voisi kuvitellakaan avioliittoa tai suhdetta ylipäätään miehen kanssa jota en seksuaalisesti haluaisi.
Mun silmissä ei seksittömällä suhteella ole tulevaisuutta, pitkää ainakaan.

 

Yhteistyössä