Hei, tää palstahan on hyödyllinen... = )



Elikäs hetken täälä pyörineenä ja teitin juttuja lukien olen nyt tehnyt 2 ostosta,joista en olisi ilman palstaa tienny mitään.... :)
Ja ovat huippuja kumpikin!

Elikäs e-epaa olen nyt syönyt pian kuukauden ja aion jatkossakin syödä.... HYVÄ TUOTE!

Sitten tämä swifferin ( kuinkahan kirjoitetaan) pölyhuiska... nää on aiemmin ollu mulle kammotuksia,mutta tämä on OIKEESTI ihan huippu! :D

Mitäs muuta suosittelette, hih....
 
Toi pölyhuiska pitäs mennä ostaa, on ollu jo mielessä pitkään.

Lisää hyviä ostoksia: kuukuppi. Nyt yhdet menkat on takana ja paluuta side- ja tamponikauteen ei mulla enää ole. Aivan mahtava keksintö! Kun siis ihan unohti että on menkat.. Yölläkin ei tarttenu tunkea mitää halkoja housuihin ja silti pelätä että jostain fuskaa... Vaikka olis nukkunu alasti niin ei olis haitannu.

Ja esim. saunassa ei tarttenu pelätä että laudeliinat likaantuu. Ja saunan jälkeen oli kiva vaan köllötellä saunatakki päällä eikä ollu kiire tunkee housuja ja siteitä.

Ja uimahallissakin tuli käytyä eikä sielläkään tarvinnu mitää "peitellä" tai varoa (joskus kun tuntu toi tamponin naru näkyvän kilometrien päähän..).

Puhumattakaan miten oli "puhdas" olo kun ei ollu siteet hautomassa...

Hehkutinko tarpeeksi? =) :LOL:
 
hölmökö olen
Kerrotko minulle enemmän kuukupista? Nimen olen kuullut, mutta miten se käytännössä toimii, jos siis kehtaat kuvailla.
Mistä noita pölyhuiskia saa? Marketeista kenties vai jostain erikoisliikeistä?
Entä tuo E-epa vai mikä se nyt oli, vitaamiinilisä kenties, mutta auttaako se johonkin tiettyyn juttuun esim. PMS vaivoihin? Jos joku viitsisi hölmöläistä valaista..
 
:wave: Täällä kanssa yksi tämänpalstan perusteella swifferin pölyhuiskan hankkinut! Tänään ostin, joten vielä en ole testannut, mutta toivottavasti on todella maineensa arvoinen! Nyt kun aurinko jo on ruvennut paisteleen, niin aivan sama kuin monesti päivässä mustan telkkarin pyyhkii pölystä niin jo on hetken kuluttua uudelleen harmaa... Jospa nyt käyn taistoon pölyä vastaan Uudella Hienolla Swiffer Huiskalla :D :D :LOL:
 
www.kuukuppikunta.net

Tuolta löytyy kuukupista kaikki mahdollinen tieto. Mä siellä pari iltaa vietin ja sitte tilasin netistä kupin.

Meidän apteekissa maksoi jotain 36 egee, netistä tilaamalla sain alle kolmella kympillä.

E-epat on kalaöljykapseleita. Pms-oireisiin en tiedä onko apua mut ainakin masennukseen. Mulla kun noi mielialat heitteli (pms?) niin mä huomasin että mulla olis auttanu sellanen luontaistuote kun Vitamore Total. Sitte lopetin sen syömisen pari kk sitte ja nyt olen huomannu että on alkanu taas v..ttaa enemmän (ennen kuukautisia ja niiden aikana) ja lisäksi viimeeksi menkkojen aikana särki päätä joka päivä. Sillo ku söin noita niin ei ollu päänsärkyä. Pitää kai tilata niitä lisää ja kattoa miten vaikuttaa...
 
Tiedä sit tästä, mutta mä oon huomannut että toi mr Muscle orange action suihkupullossa oleva pesuaine on sitten oikeesti tosi hyvä. Pesin just jääkaapin hyllyt sillä ja kaikki pinttyneetkin liat irtos oikeesti heti. :D Itekseni sitä aikasemmin vähän mietin että tarviiko tollasta muka, kun astianpesuaineellakin vois pestä, mutta olenpa oikeen onnellinen kun ei tarvinnut tapella niitten tahrojen kanssa yhtään. Pesen sillä liedenkin aina.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.02.2007 klo 20:56 vieras kirjoitti:
Tiedä sit tästä, mutta mä oon huomannut että toi mr Muscle orange action suihkupullossa oleva pesuaine on sitten oikeesti tosi hyvä. Pesin just jääkaapin hyllyt sillä ja kaikki pinttyneetkin liat irtos oikeesti heti. :D Itekseni sitä aikasemmin vähän mietin että tarviiko tollasta muka, kun astianpesuaineellakin vois pestä, mutta olenpa oikeen onnellinen kun ei tarvinnut tapella niitten tahrojen kanssa yhtään. Pesen sillä liedenkin aina.
Minä huomasin tuon mr musclen tosi käteväksi, kun lapset oli oksennustaudissa. Sillä keskellä yötä suihkauttelin lattioille räiskyneitä oksennuksia ja hyvä tuoksu levisi tilalle =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.02.2007 klo 20:56 vieras kirjoitti:
Tiedä sit tästä, mutta mä oon huomannut että toi mr Muscle orange action suihkupullossa oleva pesuaine on sitten oikeesti tosi hyvä. Pesin just jääkaapin hyllyt sillä ja kaikki pinttyneetkin liat irtos oikeesti heti. :D Itekseni sitä aikasemmin vähän mietin että tarviiko tollasta muka, kun astianpesuaineellakin vois pestä, mutta olenpa oikeen onnellinen kun ei tarvinnut tapella niitten tahrojen kanssa yhtään. Pesen sillä liedenkin aina.
No nyt saitte minutkin ostovimmaiseksi. :D Olen jo pitkään vannonut Fairy power sprayn nimeen ja nyt hyökkäsin paikalliseen uuteen, hienoon, isoon
s-markettiin ostamaan mr Musclea. En tiedä pitäisikö nyt näytellä yllättynyttä mutta eihän sitä tietenkään siellä ollut!!!! Se on tämä käpykylän kirous... Nyt pitää käydä ruokaostoksilla vuorotellen pitäjän kaikissa kaupoissa ja katsoa onko tuota missään muualla. Vai joutunenko ajamaan Turkuun sitä hakemaan... :whistle:

Tämä ei nyt tähän kuulu mutta puranpa kun alkuun pääsin... Täällä meinaan jos aikoo käydä ihan normaalisti ruokaostoksilla niin joutuu usein käymään jopa neljässä kaupassa ennenkuin on kaikki tarvittava koossa. Sitä on oppinut käyttämään melko "avointa" ostoslistaa eli sen sijaan että olisi ainesosaluettelo lapulla niin kirjoitan vain esim "ruokaa 4ksi päiväksi" ja sitten katson mitä kaupassa on. Ihastuin tässä taannoin Pirkassa olleeseen reseptiin, sitruunaminttukanaa omenainkiväärihillolla, ja että sen tekeminen on täällä vaikeaa!!! Minttua ei meinaa saada mistään. Silloin harvoin kun sitä saa niin meillä syödäänkin sitten kanaa. Eräs toinen lempparireseptini sisältää punajuurta ja timjamia ja sitä soosia syödään myös silloin kun aineksia saa. Minusta käsittämätöntä ettei edes punajuurta ole läheskään aina kaupoissa! AAARRRGHHH!!!! \|O
 
miriaam
sitten on nämä ns.ihmesienet, joilla lähtee kaikki ! =) Kun teet seuraavan kerran kuukausisiivousta, eli vähän tarkempaa, niin pyyhi kaikki kynänjäljet, sanomalehtimusteet, kalkkikertymät jne.
Takuulla lähtee, ja enimpiä hinkkaamatta.Wau, kerrassaan !

shifferiä olen käyttänyt jo kauan, heti kun ilmestyi markkinoille.
tykkään kyllä, vaikkakin useamminhan noita saisi pyyhkiä pölyjä...

;)

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.02.2007 klo 20:04 miriaam kirjoitti:
sitten on nämä ns.ihmesienet, joilla lähtee kaikki ! =) Kun teet seuraavan kerran kuukausisiivousta, eli vähän tarkempaa, niin pyyhi kaikki kynänjäljet, sanomalehtimusteet, kalkkikertymät jne.
Takuulla lähtee, ja enimpiä hinkkaamatta.Wau, kerrassaan !

shifferiä olen käyttänyt jo kauan, heti kun ilmestyi markkinoille.
tykkään kyllä, vaikkakin useamminhan noita saisi pyyhkiä pölyjä...

;)
Kerrotko tarkemmin mikä sieni erityisesti olis hyvä? =) Olis sellaiselle pintoja säästävälle käyttöä täälläkin... :whistle:
 
Meilläkin on noita ihmesieniä, ollut kahtakin eri merkkiä (en muista mitä...) mutta ei niissä mitään eroa tehossa ollut. Meillä kävi niin että jäi halltex-tuulensuojalevyistä pikeä rappusten reunojen kumilistoihin ja puisiin lakattuihin kaiteisiin kun laahattiin niitä levyjä yläkertaan. Ei lähtenyt millään, ei edes raaputtamalla. Mutta ihmesienellä irtosi eikä jäänyt mitään jälkiä! :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.02.2007 klo 21:24 Footballers Wife kirjoitti:
LÄhtisköhän sillä myös noki?
En ole sitä kokeillut. Korjaus edelliseen, mies tuossa juuri sanoi että se "alkuperäinen" mitä telkkarissa joskus mainostettiin (magic wiper? joku sen tapainen) oli parempi kuin tuo halpa kopio mikä myydään vihreässä paketissa. =) Huono puoli sienessä on se että se murenee käsiin kun sitä käyttää. Joo, onhan se minustakin ikävää mutta pääasia että tahrat lähtee. Muruset menee vaikka imuriin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.02.2007 klo 17:58 Mspitz kirjoitti:
[No nyt saitte minutkin ostovimmaiseksi. :D Olen jo pitkään vannonut Fairy power sprayn nimeen ja nyt hyökkäsin paikalliseen uuteen, hienoon, isoon s-markettiin ostamaan mr Musclea. En tiedä pitäisikö nyt näytellä yllättynyttä mutta eihän sitä tietenkään siellä ollut!!!! Se on tämä käpykylän kirous... Nyt pitää käydä ruokaostoksilla vuorotellen pitäjän kaikissa kaupoissa ja katsoa onko tuota missään muualla. Vai joutunenko ajamaan Turkuun sitä hakemaan... :whistle:
Ei ollut herra Muskelia Euromarketissakaan. Siellä meinasin katsoa myös uutta Olivia-lehteä kun kaverini sanoi että siinä oli hyvä juttu sijaisvanhemmuudesta. Ei tarvinnut katsoa... :/
 
No jopas ne ostosten teot Mspitzillä nyt tökkii... =) SEhän on kyllä usein just niin, että kun jotakin haet, niin et varmana löydä. Meidän perällä huomaan kyllä eron prisman ja cittarin välillä. Cittarissa on laajempi vihannesvalikoima, mutta prismassa on erikoisempia pakasteita. Jos on joku kausituote niin varmasti cittarista loppuu ennen kuin prismasta jne =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.02.2007 klo 20:54 Footballers Wife kirjoitti:
No jopas ne ostosten teot Mspitzillä nyt tökkii... =) SEhän on kyllä usein just niin, että kun jotakin haet, niin et varmana löydä. Meidän perällä huomaan kyllä eron prisman ja cittarin välillä. Cittarissa on laajempi vihannesvalikoima, mutta prismassa on erikoisempia pakasteita. Jos on joku kausituote niin varmasti cittarista loppuu ennen kuin prismasta jne =)
Tjah, täällä ei ole kumpaakaan... Seuraavaksi käyn tsekkaamassa mitä K-marketissa ei ole. :D
 
Hei, onko jollakin kokemusta Universal Stone -nimisestä aineesta, jota jo kuulemma Prismoistakin löytyy? Sillä saa puhtaaksi vähän sitä sun tätä ja erityisesti mietin tuota meidän vuolukiviuunia... onko joku puhdistanut ja toimiiko?! :wave:
 
Sanne
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.02.2007 klo 21:24 Footballers Wife kirjoitti:
LÄhtisköhän sillä myös noki?
Kokeilin tuota sientä nokitahroihin, jotka on seinässä ja ovessa, helpommin lähti, kuin tavallisesti pyyhkimällä, mutta en tiedä sitten miten muilta pinnoilta, (seinä on maalattu). Tosi hyvin lähti myös muovimatosta kengän jäljet. Mutta..kokeilin keittiön pöydän tahraan, josta en tiedä mitä siinä oli, niin puupintaan jäi vaalea kohta, muilla käynyt näin? Paketissa ei lue, ettei kävis puupinnoille.. Minulla Akro Meleco taikasieni. Muuten kyllä vaikuttaa tosi hyvältä jutulta :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.02.2007 klo 21:57 Mspitz kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.02.2007 klo 20:54 Footballers Wife kirjoitti:
No jopas ne ostosten teot Mspitzillä nyt tökkii... =) SEhän on kyllä usein just niin, että kun jotakin haet, niin et varmana löydä. Meidän perällä huomaan kyllä eron prisman ja cittarin välillä. Cittarissa on laajempi vihannesvalikoima, mutta prismassa on erikoisempia pakasteita. Jos on joku kausituote niin varmasti cittarista loppuu ennen kuin prismasta jne =)
Tjah, täällä ei ole kumpaakaan... Seuraavaksi käyn tsekkaamassa mitä K-marketissa ei ole. :D
Ei ole ei... Ei tule Muskelin misteri meille siivoamaan. :(
 

Yhteistyössä