Hieroja mieheni

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mieheni on hieroja. Tummahiuksinen, lihaksikas ja suurella kalulla varustettu. Ei ihme, että hän on suosittu työssään.
Olen jo pitkään miettinyt, että hän tarjoaa hieronnan päälle jotain muutakin extraa, koska kotonamme missä hänen työhuoneensa on, haisee usein kiima, kun tulen kotiin.
Oli kaunis kesäpäivä ja pääsin itse aikaisemmin töistä. Saapuessani kotiin huomasin, että miehelläni on asiakas. Eteisessä oli korkeat kengät.
He eivät kuulleet tuloani. Laitoin kahvin tippumaan ja kuulin ääniä mieheni työhuoneesta. Voihkimista. Olin utelias ja menin lähemmäs. Lisää ääniä mmmmmmhhhh. Avasin oven raolleen ja katsoin sisälle.
Mieheni nuoli ja söi nuoren naisen pillua. Iso kalu kovana odottaen. Katsoin, kuinka nainen nautti, kun mieheni kieli liikkui pitkin klitorista ja häpyhuulia, välillä käyttäen sormia ja kieltä pillussa. Naisen pillu oli niin märkä, että se valui ja klitoris oli äärimmilleen paisunut kiimasta ja terhakoiden rintojen nännit olivat kivikovat. Huomasin, että oma pilluni kostui ja kiihotun.
Avasin oven ja menin sisään. He säikähtivät, mutta pyysin saada liittyä seuraan. He halusivat ja siirryin naisen yläpuolelle mieheni jatkaessa pillun nuolemista.
Naisella oli terhakat rinnat, joita hyväilin ja nuolin. Naisen huokailu syveni ja hän aneli kalua sisälleen.
Mieheni painoi kalun kerralla koko pituudelta naisen pilluun ja hän oikein värähti. Minä olin riisunut alushousuni ja asettauduin naisen kasvojen ylle kiimaisen pilluni kanssa. Hän imi ja nuoli pilluani, kun mieheni työntyi häneen pitkin työnnöin. Mieheni oli laukeamisillaan ja todella kiihoittunut näköaloista, ja hän kävi vielä kertaalleen kiusaamassa naista ja imi hänen märkää pilluaan. Seuraavalla työnnöllä hän laukesi suoraan naisen pilluun. Mieheni lauettua me naiset olimme vielä niin kiimaisia, että jatkoimme keskenämme. Nuolimme ja hyväilimme toisiamme ja sormetimme, kunnes molemmat meistä laukesi.
Siitä lähtien olemme hoitaneet mieheni kanssa joitakin asiakkaita yhdessä.
 

Yhteistyössä