Hmhmm

  • Viestiketjun aloittaja Kissa
  • Ensimmäinen viesti
Kissa
Kissa jää kehräämään sievästi tuolilleen odottaen suden paluuta... Ajatellen että luola sopii lupuksen ja suden leikkeihin... Kissat ei pidä kylmästä ja kosteasta luolasta muutenkaan...
 
Lupus
En tarkoittanut että olet lapsellinen,vaan käyttäydyt joskus niin... ;) Ja pitää muistaa että palautetta ei anneta pahalla! Dagen efter alkaa kummitella,kävin ehkäisee sitä parin tunnin hiihtolenkillä ja saunalla....Mut se tais yllättää mut kotisohvalta... Ja ole on se kuuluisa ""pelkää ettei kuolekaan""... Sori,taidan olla tänään hiukan kiukku. *anteeksi* Mustis? Ehei,ei ole tarvis olla.
 
Kissa
Kissa hymyilee kierosti... Niin. Mustasukkainen kannattaakin olla, minullahan tuo susi aluksi oli... Mutta eipä siinä mitään kaiketi, jos susi haluaa musta luopua pitääkseen lupuksen... Jos kakkoseksi jään... Mitäs minä siitä...
 
Kissa
Kissa astelee muille maisemille, sillä en pidä kiukkuisista nartuista... Ja koska minua ei vain yksinkertaisesti kiinnosta, kertomukset lapsellisuudestani. Ehkä olen ajoittain sellainen, mutten välitä, se on osa salaista viehätysvoimaani, jolla saa miehet polvilleen... Mutta sitähän eivät muut naiset ymmärrä... Kissa katoaa, kun häntä ei kaivata..
 
Lupus
No kirjoitit jotain,että jonku pitäis etsiä elämä itselleen....tai jotain. Vaihtoehto on se,että musta on tullut vanha ja en enää tajua sellaista,että pienistä asioista on aina puolustuskannalla. En tarkoittanut pahaa. Välilöissä taas?;) ja tuon Suden ravailu ärsyttää... Varmaan vaikeaa olla kesyttämätön...
 
Kissa
Se jolle sen hanki-elämä-viestin laitoin heitti itse piikin minulle, kutsu lapselliseksi, mutta en pidä siitä että minua piikitellään, jos niin käy, teen saman mielelläni takaisin. Hmm... Väleissä kaiketi. Kunhan ei lapselliseksi haukuta. Kun kuitenkin aikuisia naisiakin on mua lapsellisempia, itse kun olen vasta 19... Nuori kisuli. Täynnä uhoa. ;)
 
Kissa
Kissa kiertää kätensä sekä suden että Lupuksen vyötäröille ja painaa heidät yhteen. Ehkä teidän, pikku hempukat, pitäisi olla keskenänne, koska minua ei tunnuta kaipaavan.. Minun puheitani tai tekojani, joista on nähty vasta murto-osa... Pitäisi luultavasti hiipiä pois häiritsemästä....
 

Yhteistyössä