HYVINKÄÄN sairaala, millainen paikka?

  • Viestiketjun aloittaja tuleva kesämami
  • Ensimmäinen viesti
Mira-76
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2007 klo 12:58 tuleva kesämami kirjoitti:
Millainen paikka synnyttää?
Vuonna -05 synnytin siellä parhaimpaan kesäloma-aikaan. Synnytys meni hyvin ja synnytyksessä ihana ja jämäkkä kätilö. Mulla oli turvallinen olo, kun tuntui että osaa asiansa. Olen häntä myöhemmin myös kiittänyt.

Myöhemmin vauvan hoidossa koin että opastus oli vähäistä, mut tietty tuskin he välttämättä tulevat oppeja tarjoamaan jos ei itse osaa pyytää. Vauvan kylvetystä eivät näyttäneet lainkaan, mutta hyvin tuo kotona harjoittelu sujui.

Olin huonossa kunnossa synnytyksen jälkeen verenmenetyksen vuoksi ja jättivät minut suihkutilaan yksikseen. Paluu huoneeseeni oli vaikeaa kun en meinannut pysyä tajuissani...siitä ainoa iso miinus heille. Myöhemmin verikokeen jälkeen ihmettelivät miten kestin edes pystyssä, kun monet ovat jo menneet tiedottomiksi noilla veriarvoilla.

Kaikesta huolimatta menisin sinne myös uudestaan, mutta ku ei enää pääse...asutaan muualla.
 
Minulla kokemuksia naistenklinikasta ja hyvinkäästä. Molemmista paikoista hyvät muistot. Kätilöt ja lääkärit osasivat asiansa ja osasivat myös kuunnella. Hyvinkäälle plussat siitä että on pienempi, kodikkaampi paikka, jos niin vois sanoa. Nkl on kuitenkin niin paljon suurempi ja laitosmaisempi.
 

Yhteistyössä