ICSI

...oma kokemus ICSI:stä
Me aloitimme hoidot klomifeeneillä, joista ei ollut mitään tulosta. Viime toukokuussa olimme IVF:ssä, jossa saatiin ainoastaan 4 munasolua joista yksikään ei hedelmöittynyt. 27.10 olimme punktiossa uudelleen, josta saatiin kerättyä 13 munasolua ja niistä 6 hedelmöittyi ICSI:n avulla ja 3 munasolua jakautui. Eilen 29.10 siirrettiin 1 alkio ja 2 jäi pakkaseen. Nyt vain ei voi muuta kuin odottaa ja toivoa parasta..
 
...nyt on viikko mennyt siirrosta, menkat ei ainaka vielä ole alkanut. Jännittää mahdottomasti, päivät tuntuu pitemmiltä kuin normaalisti ja vessassa pitää juosta kokoajan siltä varalta, että just nyt tuntuu, että NE alkaa..Epätietoisuus kalvaa ja ajatukset myllertävät epäonnistumisen ja onnistumisen väliä..
 
Peuhu
Joo päivät tuntuu TODELLA pitkiltä .meillä on maanataina viikko alkion siirrosta. Lääkkeitä pitäisi muistaa ottaa , luget muistan kyllä mutta estrogeenistä on pidettävä kirjaa ettei unohdu kun aikaisemmin ei ole tarvinnut syödä niitä.Kärsivällisyyttä vaan. Mulla ei ainakaan ole mitään raskaus oireita havaittavissa, tosin ei ole ollut ennekään :\|
 
Sidney
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.11.2004 klo 15:02 Tiitu kirjoitti:
...nyt on viikko mennyt siirrosta, menkat ei ainaka vielä ole alkanut. Jännittää mahdottomasti, päivät tuntuu pitemmiltä kuin normaalisti ja vessassa pitää juosta kokoajan siltä varalta, että just nyt tuntuu, että NE alkaa..Epätietoisuus kalvaa ja ajatukset myllertävät epäonnistumisen ja onnistumisen väliä..
Peukkuja ja voimia ja jaksamisia sinulle, toivotaan parasta tulosta :hug:
 
Ja aina vain hermostuttaa, alan olla kohta aivan neuroottinen. Huomenna on kaksi viikkoa alkion siirrosta. Viikonloppuna ja maanantai aamuna oli maha siihen malliin kipeänä, että menkat alkaa justiin. Ja en kyennyt menemään edes kouluun, kun tympi niin kovasti. Olo helpottui ja tiistai ja keskiviikko meni ihan kivasti. Tänä aamuna tilanne on taas se, että menkat tekis tuloaa, tuli pientä vuotoa. Eikä taaskaan kouluun. Lisäksi minulla on ollut kaksi viikkkoa lämpöä, joten soitin naistentautien polille ja kysyin siitä. Kehottivat tekemään raskaustestin. En kyllä uskalla.
 
Peuhu
Mulla kans ollut kaamea flunssa ja kuumetta mut en ole viitsinyt lääkäriin mennä kun en haluaisi lääkkeitä syödä.

Eihän se pieni vuoto vielä mitään menkkoja välttämättä tarkoita mut kannataa tehdä kyl se raskaustesti. Eikös sulla ois huomenna joka tapauksessa testi päivä? Mä pidän peukkuja pystyssä :heart: Käy sit taas kirjoittelemassa kuinka kävi.
 
Mulla ei ole flunssaa, mut lämpöily alkoi irrotuspiikin jälkeen.Iltasella vähän korkeempi, ku aamulla. Pelottaa, että on joku vialla, vaikka en minä itseäni sairaaksi tunne. Taitaa vain olla lugesteroneista jotain sivuvaikutuksia esim. ristiselkäkipi, maha outo ja sekasin (vaikka laitan luget alakautta), rinnat arat jne. Samat oireet pätee siihenkin, että menkat alkaisi. Voihan tämä olla jotain luulotautiakin..
 
Mamsku
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.11.2004 klo 14:50 Tiitu kirjoitti:
Tänään todettiin verikokeesta, että olen raskaana.
Sama täällä,tuli soitto vaikkakin itse tein jo eilen koska tuntemukset oli niin varmat.Onnea sinullekin!Meillä tulee sitten samoihin aikoihin! :heart:
 
Kävin tänään jälkitarkastuksessa, ultrassa. Rv:ja piti olla 6. Kohdussapa ei näkyny mitään. Uusi hcg otettiin eli tuomion kuulee huomenna. Kyllä surettaa. Lääkäri epäili kemiallistaraskautta. Ei ollut edes sitä pussukkaa saati muutakaan. Limakalvot oli ok.
 
odette harmaana
:hug: Jotain on kuitenkin tapahtunut kun raskaushormooni nousi. Oisko tyssännyt kiinnittymiseen.Nyt saitte sentään pas:a varten kaksi alkiota. Toivottavasti niillä tärppää
 

Yhteistyössä