Ihana Mimosa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
^ Olisiko viestintätoimisto Tiukpil vai Kirvit?

Mies meni apteekkiin, ja pyysi saada Tiukpil nimisi vitamiinitabletteja. Apteekkari ei moista merkkiä tuntenut, ja sanoikin, ettei heillä sellaisia ole. Mies totesi: - No mutta voe hyvänen aeka, kun minä oon niitä ostannu monta kertaa ennenkin, että kyllä niitä on täältä saatava.
Apteekkari: - No ootkos ihan varma tuosta nimestä?
Mies: - Joo joo. Ihan varma
Apteekkari: - No katsotaas täältä Farmaka Fennicasta.
Selailee kirjaa, vaan ei löydy Tiukpil nimisiä tabletteja. Mies ihmettelee, ja muistaa sitten yhtäkkiä.
Mies: - mutta mullahan on sellainen purkki tuolla autossa mukana. Kyllä minun niitä pillereitä on ainakin nyt saatav. Käynpäs hakemassa sen sieltä.
Hetken kuluttua mies palaa hämillään takaisin ja sanoo:
- Voe hyvänen aeka, kylläpäs minä olin hölömö. Eihän sen nimi ollutkaan Tiukpil, vaan Kirivit
 
vierailija
Taitaa tyttö tietää että paljon on patukkaa tarjolla Mimmu tykkää kovasti patukasta 😛😋 vaikka ihan TUPLAsti
Reissumiesten herkut Mimmu suuhunsa nappaa 😝 herkku pesää parempaa onko?
 
vierailija
^ Aha jaha, onko ihan tandemilla ajeltu? Vai kakspäällä niinku mopolla 80-luvulla? Vai miten asian nyt ilmaisee.
Kaksin aina kaunihimpi: yksi patukka poskessa ja toinen rehevien reisien välissä. Alkoipa muuten poijjaat meikää panettamaan! Laita Mimmu viestiä jos hilloviiva on liukkaana niin tulen sinua pamputtamaan oikein kunnolla. Johtotähti on jo lämpenemässä. Toivottavasti sinäkin.

Terv. Lasse-Liukas
 
vierailija
käynyt jo useamman kerran hänen luonaan ja olen saanut erittäin paljon siitä miten läsnä hän on, nussiminen hänen kanssaan on miehelle tai ainakin minulle kuin olisi minun puoliso joka tekee jutusta mahtavan, siinä on kosketusta mutta siinä saa kunnolla pillua ja lätke kuuluu kun pistetään menemään, IHANAA ❤ Täällä moni on sinkku mutta minä olen varattu mutta ilman Mimosaa olisin eronnut. Kiitos elämäni pelastamisesta Mimosa ❤
 
vierailija
Aika harvoin kukaan miettii että seksinmyyjä voi pelastaa liittoja tai yksinäisen miehen elämän pelastaja koska ei se runkkaaminen vaan riitä, tarvitaan naisen keho ja kosketus ja tietenkin se pillu ja rinnat, minä olen siis sinkku ja käynyt Mimosan luona. Sanoipa sitten kuka mitä tahansa niin minä arvostan hänen työtään koska minulle hän on tärkeä ihminen joka kuuntelee minus, istuu vieressäni ja silittää ja antaa sitten tietenkin sitä pillua. Arvostan ❤😍🥰
 
vierailija
Aika harvoin kukaan miettii että seksinmyyjä voi pelastaa liittoja tai yksinäisen miehen elämän pelastaja koska ei se runkkaaminen vaan riitä, tarvitaan naisen keho ja kosketus ja tietenkin se pillu ja rinnat, minä olen siis sinkku ja käynyt Mimosan luona. Sanoipa sitten kuka mitä tahansa niin minä arvostan hänen työtään koska minulle hän on tärkeä ihminen joka kuuntelee minus, istuu vieressäni ja silittää ja antaa sitten tietenkin sitä pillua. Arvostan
Markkinointi kirje on nyt viallinen, mainitse sinä sama henkilö joka täällä kaikki kehut on kirjoittanut kuinka tuikka hän on.
 
vierailija
Mitäköhän sinulle on tapahtunut kun haluat nollata kaiken mitä tänne on kirjoitettu, ensimmäistä kertaa tänään kirjoitin ja syy siksi että olen oppinut jotain tältä naiselta. Hymyn, ilon ja kosketuksen tärkeyden ymmärtänyt. Miksi potkit sydämeen joka hetken lohtua saa, olen aika varma että olet katkeroitunut nainen joka haluaa kaikille yhtä pahan olon kuin sinulla itselläsi on!
 
vierailija
Jeppistä joo keppistä annettu on Mimosalle ja eka viesti minultakin tänne (pakko mainita ettei Jyväskylän ”poromafia iske” ) seksimyyjien reviiritaistelusta tässä on kyse kun Mimosa on vasta alkaja ja suurin osa Jyväskylässä saavuttanut vakiintuneen aseman., Ihana Mimosa hakusanalla lähdin katsomaan että mitä muita kokemuksia muilla mutta teille hupakoille voin lohduttaa että ei Mimosa horjuta teidän asemaa yhtään, hänellä on sellainen ero että tykkää ihan jokaisesta työnnöstä ja vedosta ihan aidosti yhtään ilman teatteria. Ei pahalla, vuosia kun on peltoa kynnetty niin saattaahan siinä olla rutinoitunutta maustetta mukana. Jokatapauksessa Mimosa satsaa kyllä siihen munan viihtymiseen senkin jälkeen kun olet jo kerran tai kaks lauennut eli ottaa uudellleen suuhun ja taas mennään vaikka et itse sitä edes suunnitellut. Että ei horjuta koska hän ei pysy kauan alalla. Kaikki jotka tuolla asenteella tekevät lopettavat 1-2 vuodessa, ikävä kyllä. Yksi parhaista oli Pocahontas joka oli mahtava kiimainen nainen ja todella varattuna kokoajan, toinen huippu oli Kaisa Alen jonka luokse ei juuri ruuhkan vuoksi päässyt, nyt on Ihana Mimosa joka ei sitten otakaan ketä tahansa eikä kovin montaa päivässä tekee nautinnosta ja karsii porukkaa, jos olet töksähtäen kysyvä löytyykö aika niin et saa vastausta, hän haluaa tunnustella minkälainen tyyppi ja varmaan 1/10 saa häneltä.. Melkein voitte pidättää henkeä hän poistuu myös kuten kaikki tuolla asenteella olevat ja te liukuhihna ”porot” pysytte.
 
vierailija
Antaa ilmaiseksi ainakin mulle eli olen hänen työmuurahainen ja hän kuningatar, ruokin häntä munalla ja palkaksi saan niin paljon pillua kuin haluan mutta vain silloin kun hän käskee minut paikalle, se on varma että tykkää nussimisesta todella paljon.
 
vierailija
Turska tämä kävi aikanansa tämän tykönään ja kyllä hän oli upea pilluisin mitä olen kokenut ja kuulkaa koettu on ja paljon. Ei se minunkaan mela soutamalla katkea🤣. Vaihdoin toiseen jolla ei kyllä pillu ole tiukka mutta kaikki muu on tiukkaa ja saan anaalia johon Mimosa ei lähtenyt. Terveisiä Mimosalle 🫶
 
vierailija
Turska tämä kävi aikanansa tämän tykönään ja kyllä hän oli upea pilluisin mitä olen kokenut ja kuulkaa koettu on ja paljon. Ei se minunkaan mela soutamalla katkea. Vaihdoin toiseen jolla ei kyllä pillu ole tiukka mutta kaikki muu on tiukkaa ja saan anaalia johon Mimosa ei lähtenyt. Terveisiä Mimosalle 🫶
Kinnostais myös kyseinen herkku. Mistä löytyy hän?
 
vierailija
ST sivut ja otsikolla Ihana nainen, nimimerkki Nini ja väittää olevansa opiskelija mutta on palvelutuottajana ollut vuosia Ikä 34 vuotta, oikea ikä on ehkä 44 vuotta. Tykkää anaali seksistä myös Olen hänen fb ollut nyt jonkin aikaa ja aina välillä kyllä mietin kaihoisasti tuotta aiempaa Ihana Mimosaa upeimman pillun tuntua kyrvässä.
 
vierailija
Onkohan nättiä tulla tänne ja alkaa kertoa yhtään mitään ? Kerron kuitenkin, eli Mimosan luokse palaan, tämä Turskan esittelemä nainen on salilla varmaan joka päivä ja varmasti joku tykkää noin timmistä mutta yksi asia ei ole timmi vaan sellainen normaali Ihan Ok mutta palaan Mimmun luo
 

Yhteistyössä