""Istu mun naaman päälle""

  • Viestiketjun aloittaja Kikka
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Tyytyväinen...
Mun mies nuolee värkkiäni ihan mielellään ja pesen pimpsuni joka ikinen ilta jotenka se on puhdas.
Hän kehuu sitä maasta taivaaseen ja rakastellaankin nykyään enemmän.
Naamalle en suostuis istumaan enkä kyllä pystykkään koska en voi ratsastaakkaan niinkuin ennen. Polvet ei sitä kestäis.
 
----
Piti vähän selventää, ettei mua ihan pervona pidetä, että en mä siihen pään päälle istuis, vaan oisin sillain hajareisin...Eihän sellainen istuminen oikein onnistu?
 
Liian vanha
No hyh,hyh...ny meni kyllä aamiashalut kun ajatteleekin moista,onhan se toinen reikäkin niin hiton lähellä siin vieressä...ei ainakaan pitkiä nuolasuja kannata harrastaa:)
 
T0osimies
Kyllähän se on miehelle herkullinen paikka olla naisen kiimaisen perseen alla...pakaroitten välissä ja nuolla molemmat reiät oikein kunnolla! Ja karvojakin saa olla.

 
miau
meillä ainakin kuuluu ""herkuttelu hetkiin"" altapäin nuoleminen. se on todella nautinnollista!

istahat hajareisin sopivan korkuselle miehesi kasvoista, hän voi sitten vetää sua alemmas/ylemmäs, jotta ylettyy parhaiten tuottamaan sulle hyvää. voit vaikka nojailla käsilläsi seinään (jos sängyn päätyä ei ole =) tai sohvan selkänojaan/käsinojaan tms.) jos tuntuu, että reisilihakset ei oo ihan voimissaan. sä voit itse säädellä ja ""ratsastaa"" miehen kielellä ja tavallaan käskyttää miestä, miten nuolee..uih! ja kun mies pitää lantiostasi kiinni, puristelee rintojasi ja kaikkee..tuntuu kuningattarelta! =)

puhdasta/hyvän tuoksuista pimpsaa vain rohkeasti esille rakkaallesi ja koet kyllä jotain upeaa!


 
Jenni
Mun mielestä FANTASIANA naaman päällä istuminen on mukavan tuhmaa, mutta käytännössä se on vähän hankalaa. Ainakin mulla tahtoo jalat väsyä ja mies ei siinä asennossa ylety nuolemaan niin vapaasti kuin normaaliasennossa. Tällöin hänellä väsyy niska ja kieli ei osu niin hyvin kohdalleen. Kuitenkin joskus on kiva heittäytyä tuhmaksi. Erityisen tuhmaa se on silloin, kun mies laukeaa sisääni ja kömmin hänen kasvojensa päälle nuoltavaksi...

Meillä hyvä asento on vaikkapa se, että nuoltavana/imettävänä oleva makaa/istuu sängyllä/sohvalla ja käsittelyä antava on jalkojen välissä lattialla polvillaan. Siinä asennossa mieskin pystyy hyvin käyttämään käsiä naisen reiässä/rei'issä, kumpikaan ei väsy ja käsittelyä jaksaa jatkaa vaikka puoli tuntia.

Karvakeskustelusta sen verran, että olen tummaverikkö ja sekä sen että runsaskarvaisen isän perintönä on kunnon säärikarvat jne kuten myös karvoja peräaukon seudulla. Ne saa kyllä pois esim. Veetillä on bikinirajojen poistoon tarkoitettuja voiteita. Hieman akrobatiaa se vaatii tai ainakin sopivan asennon harjoittelua.

Mulla on pari lasta, karvoja löytyy ja hieman pyöreäkin olen, mutta hui hui sentään, aina on miesseuraa löytynyt ja tälläkin hetkellä on ihana poikaystävä. Ei kunnon mies säikähdä paria karvaa, vaan kyllähän sen seksuaalisuuden täytyy löytyä muustakin kuin karvattoman vaginaseudun ja peräreiän katselusta. Mies voi aina käsillään vaikkapa siirtää uloimmat häpyhuulet sivuun, jolloin ei tule karvoja suuhun.
 
Viriili
Todella hyvät ja oikeaoppiset perustelut ja ohjeet kokeneen naisen suusta.
Karvojakin pitää olla, mustia, ja mieluimmin paljon, sillä ajeltu posliini pistelee.
Pillu on sitä kauniimpi ja seksikkäämpi, mitä karvaisempi ja mustempi, joten istukaa vain naamalleni, kannattelen,en tukehdu.
 
Kikka
Joopa! En tienny että suomalaiset on näin tuhmaa sakkia. Ite kuvittelin olevani vapautuneempi, mutta mulla on näemmä estoja enemmänkin!

Päätin että jos mies kerran haluaa niin kovasti nuolla minua, kysyn häneltä, nuolisitko sen jälkeen kun oot jo tullu?

Minä kiihotun meinaan vasta sitten kun mies on jo lauennut. Tahtoisin sen nuolevan mut huippuun vaikka sitten! Ikinä en oo miehen kanssa orgasmia saanut, ne kun ei välitä kuin omastaan. Suurin osa.

Ja mulla on kuitenkin kokemusta miehistä. Mutta rakastelemalla ihmisen kanssa jota rakastaa oikeasti, on mulle ihan uusi kokemus. Toki mä olen naaman päälle istumisen kuvitellu päässäni, ja varmaan joskus toteuttanukki, mutta en oo siitä mitään saanu. Siksi täällä kysyinkin - lähinnä naisilta - onko se sen arvoista? Moni nainen tuntuu tykkäävän! Mun pitää tehdä omastani sitten sellainen versio mistä minä pidän. En oo vain aatellu sitä näin miten täällä nyt eri naiset antavat versioita.

Hienoa ja kiitti!
 
Trew
Siis eihän mikään ole kiihottavampaa ja herkullisempaa kuin saada muodokas naisen perse kasvoilleen oikein kunnolla.
Meillä muija kyykistyy naamani yläpuolelle pakarat levällään oikein mielellään. On todella herkullinen näky kun karvainen aikuisen naisen rehevä vittu ja persevako lähestyy naamaa. Tummia karvoja riittää kiihottavasti myös vitun ja persereiän väliinkin, hieman myös persvaon yläosaan. Jonkun aikaa muija on kyykyssä naamallani nuoltavana mutta siirtyy sitten polviasentoon, levittää pakaroitaan käsin jotta kasvoni uppoaisi oikein kunnolla niitten väliin. Pakaroitten väli saa mielellään olla nihkeän hikinenkin.... Ja todellakin voisin viihtyä tuossa asennossa pakaroitten välissä lipomassa persereikäää ja vittua vaikka kuinka kauan. Muijan kiihottuessa hän alkaa myös hangata alapäätään itse kasvojani ja halukasta kieltäni vasten....
 
Kokemusta
Siis eihän mikään ole kiihottavampaa ja herkullisempaa kuin saada muodokas naisen perse kasvoilleen oikein kunnolla.
Meillä muija kyykistyy naamani yläpuolelle pakarat levällään oikein mielellään. On todella herkullinen näky kun karvainen aikuisen naisen rehevä vittu ja persevako lähestyy naamaa. Tummia karvoja riittää kiihottavasti myös vitun ja persereiän väliinkin, hieman myös persvaon yläosaan. Jonkun aikaa muija on kyykyssä naamallani nuoltavana mutta siirtyy sitten polviasentoon, levittää pakaroitaan käsin jotta kasvoni uppoaisi oikein kunnolla niitten väliin. Pakaroitten väli saa mielellään olla nihkeän hikinenkin.... Ja todellakin voisin viihtyä tuossa asennossa pakaroitten välissä lipomassa persereikäää ja vittua vaikka kuinka kauan. Muijan kiihottuessa hän alkaa myös hangata alapäätään itse kasvojani ja halukasta kieltäni vasten....

Noinhan ne kaikki naiset tekee, on sit karvoja tai ei.
 
Viimeksi muokattu:
glo_
Voi kiitos asiallisista vastauksista! Varsinkin nimimerkin ""Kikalle"" teksti valaisi asiaa suuresti! Niinhän sen täytyy olla!!

Ja karvakiihkoilijoille, tuskin niitä karvoja meikäläisenkään perseessä kilotolkulla kasvaa. Se nyt oli sellainen sanonta, jotta tietäisitte mitä mun päässä liikkuu kun en jo ole naamansa päälle istahtanut!!

Olimme sitäpaitsi juuri tulleet saunasta + suihkusta, taatusti olis ollu saippualle tuoksuva vakonen! :) Ja ajelen muutoinkin alapäätäni niin ettei mieheni naaman päälle laskeutuisi joulupukin partaa! :p

Ehkäpä huomenna jo toteutan hänen haaveensa. Ensin tartten ehkä kyllä siiderin. Jännittää.
- No, toteutitko ukkosi haaveet?
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä