itseäni vanhempaa naista laivalla

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kuka mistäkin pitää ja kiihottuu. Jos on viimeiset 10 vuotta saanut harvakseltaan intohimotonta avioseksiä, jossa löysällä kalulla lauetaan kahden työnnön jälkeen, niin en minä ainkaan jaksaisi enää kenenkään keskenkasvuisen kollin opettajaksi alkaa. Haluaisin aikuisen miehen joka tietää mitä tekee, itse voisin vain vikistä.
Mutta kyllä tuon luki ja ehkä joku toinen kiihottuukin lukemastaan.
 
vierailija
Tämä tapahtui kolme vuotta sitten , olin silloin 21 vuotias, Seksiä olin harrastanut 16 vuotiaasta ja pidin itseäni melko kokeneena. Olin tuossa vaiheessa ollut kymmenen eri naisen kanssa, pääasiassa itseni ikäisten. Olin sitä mieltä, että olin hyvä rakastaja, joka osasi tyydyttää naisen kuin naisen. Itserakas olettamani muuttui itämeren aalloilla. Olin 24 tunnin risteilyllä, kaverini ei oikein hallinnut alkoholin käyttöä ja ennen kuin olimme kunnolla päässeet kartoittamaan laivan tarjontaa, hän alkoi olla siinä kunnossa, että tiesin hänen olevan pillun metsästyksen este. Lisäksi hän oli rasittava humalassa. Istuimme laivan keulan tanssiravintolassa. Naapuripöydässä oli kaksi vanhempaa rouvaa, ehkä noin 45 -50 vuotiaita, Kaverini heitti humalapäissään heille tosi typerää läppää ja sellaista aika seksististä ja loukkaavaa puhetta. Vitutti. Olin jo iskenyt silmäni yhteen ehkä parikymppiseen blondiin joka tanssi kolmen muun tytön kanssa aika estottoman oloisesti. Hyvä runko ja lantio liikkui niin, että olin varma, että jos pääsisin lähempään kontaktiin niin olisi mahkut päästä hyttiin asti. Jostain syystä blondit kiihottivat minua tuohon aikaan. Nyt kaverini pilasi kaiken huutelemalla ja pokaamalla tökerösti äitini ikäisiä rouvia. Jouduin pyytelemään daameilta anteeksi kaverini käytöstä.Toinen rouvista oli aika pätkässä, eikä oikein enään ymmärtänyt mitä ympärillä tapahtui, Toinen rouva, olkoon nyt tässä vaikka Riitta nimeltään, oli ihan skarppi ja hänen kanssaan syntyi asiallista keskustelua. Tilanne oli kuitenkin ärsyttävä, piti vahtia kaverini edesottamuksia ja samalla yrittää seurata missä blondi menee. Riitan kaveri oli niin kännissä, että Riitta päätti saattaa hänet hyttiin, Riitalla oli melkein täysi tuoppi edessä ja hän kysyi voinko minä vahtia tuoppia. Ennen kuin ehdin vastata Tuoppi kolahti meidän pöytään ja Riitta lähti roudaamaan humalaista ystäväänsä nukkumaan. Olin kadottanut blondin, epäilin että tyttökolmikko on peliautomaateilla. Sanoin kaverilleni, että vahtii Riitan tuoppia sillä aikaa kun käyn kusella. Wc oli automaattien vieressä, mutta blondia ei näkynyt. Kun tulin vessasta näin jo kaukaa miten kaverini oli poski pöytää vasten ja perkele se oli juonut Riitan tuopin tyhjäksi, Selvinpäin parhaita kavereita, mutta ihan känniääliö. Ja totta kai Riitta lähestyi pöytää. Herättelimme kaveriani ja pyysin anteeksi Riitalta, että kaverini oli juonut hänen tuoppinsa. Kaverini sammalsi, että voi korvata sen Riitalle luonnossa. Riitta napautti heti takaisin, että poikakulta sinä ole niin kännissä, että sulla tuskin seisoo, se on pikkupoikien uniaika. Minua hämmästytti Riitan suora ja napakka kuitti ja kaverinikin tajusi humalaltaan mokanneensa. Sanoin, että taitaa olla minun vuoro saatella seuralainen hyttiin, mutta sitä ennen haen Riitalle uuden tuopin. Riitta vastasi, että taistele sinä tuo kaverisi hyttiin ja tule sitten takaisin pitämään seuraa vielä yhden tuopillisen ajaksi. Näin tehtiin. Kaverini oli niin kännissä,ettei jalat kantaneet, Matka hytille kesti, mutta sain hänet lopulta sänkyyn asti. Kun palasin tanssiravintolaan Riitta istui pöydässä kahden täyden tuopin kanssa. Pahoittelin vielä kaverini puolesta, mutta Riitta tokaisi vain, että molemmilla oli näköjään huonosti viinaa kestävää seuraa mukana. Juttelimme niitä näitä, viihdyin hänen seurassa ja ensimmäisen kerran vasta nyt kiinnitin huomiota, että Riitta oli ikäisekseen aika seksikäs. Hän oli aika pieni, varmasti alle 160 senttiä, mutta aika isot rinnat, ruskea tukka, leveä lantio ja aika iso takapuoli. Kun tuopit oli juotu, Riitta sanoi yllättäen, että minun on varmaan aika jatkaa matkaa laivan diskoon. Ihmettelin miksi niin? Riitta vastasi, että todennäköisesti se blondi, jotta kyttäsin on mennyt sinne. Olin yllättänyt. “Sähän olet seurannut sitä koko illan”, Riitta sanoi, ja nauroi päälle hersyvästi. “No joo, pakko myöntää” , sanoin vähän nolona. “Ellet sitten halua panna vanhempaa rouvaa, minun ehdoilla, B-rappua en anna, mutta saat tulla paljaalla sisään asti. Olen naimisissa, se on sinun hyvä tietää. Miestäni ei enää seksi kiinnosta, hän kyllä tietää, että näillä risteilyillä sattuu ja tapahtuu, mutta on pidetty kiinni siitä, että mitä laivalla tapahtuu, se laivalle jää.” En saanut sanaa suustani. “Voin ottaa vain suihinkin jos et halua näin vanhaa akkaa panna”. “Haluan, tai siis…missä, ei kai me voida kummankaan hyttiin mennä?” Sopersin täysin hämilläni Riitan suorasta ehdotuksesta. “Mulla on oma hytti, monestakin syystä, mutta lähinnä siksi, että ystävättäreni kuorsaa, varsinkin päissään” En edelleenkään osannut sanoa mitään. Riitta siirsi kätensä housujen etumukselle, tunsin kovettuvani heti. “En ole koskaan ollut nuoren pojan kanssa, eikä se kuulu tapoihin, mutta sinä olet mukava ja me molemmat olemme paljasta ihoa vailla… varmaan minua jännittää vähän miten suhtaudut, mutta tarjous on voimassa, katsotaan osaammeko rentoutua, tarjous on voimassa..” Riitta tunsi varmasti kaluni farkkujen läpi. “Ok, minuakin jännittää, mutta olet todella uskomattoman kiihottava, kaunis ja suorapuheinen, mennään!” Riitan hytti oli yllätys, se oli ylimmässä kerroksessa ja huoneessa oli parisänky.
Tämä on selvä homofantasia
 

Yhteistyössä