Itsetyydytys

  • Viestiketjun aloittaja Petra26
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Petra26
Häpeän tyydyttää itseäni, mieheni nähden. Viimeaikoina hän on useasti pyytänyt että tekisin sen hänen katsellessa, toimitus tuntuu jotenkin luonnottomalta koska en pysty keskittymään itseeni täysillä. Eli kysymys teille kanssa sisaret teettekö sitä miehenne /miesystävänne nähden?
 
sohvis
Alkuperäinen kirjoittaja Petra26:
Häpeän tyydyttää itseäni, mieheni nähden. Viimeaikoina hän on useasti pyytänyt että tekisin sen hänen katsellessa, toimitus tuntuu jotenkin luonnottomalta koska en pysty keskittymään itseeni täysillä. Eli kysymys teille kanssa sisaret teettekö sitä miehenne /miesystävänne nähden?
Ei tuossa mitään häpeemistä.Anna palaa,siinä kiihotut itsekkin ja voitte tehdä myös toisin päin,miehesi runkkaa ja sinä katsot kunnes haluat "kyytiin.
 
Vinkura
Oma ongelmani taas on ennemminkin se, että haluaisin tehdä hänen nähtensä ja muutenkin "esitellä" kroppaani ym, muttei hän taida olla kovinkaan kiinnostunut ;D
 
Mastru
Mikäs sen hauskempaa ja kiihottavampaa kuin masturboida partnerin nähden. Älä Petra ujostele, anna vain himojen saada vallan. Pyydä myös kumppaniasi samaan aikaan masturboimaan itseään. Yhdessä etenette loppuun saakka. Tämän jälkeen rakastelu on nautittavaa, on kokemusta.
Minä joskus masturboin tyttöystäväni nähden, hän nauttii näkemästään. Hän joskus vain katsoo, mutta aika usein yltyy itsekkin hyväilemään.
Ihmettelen minkälainen kumppani on Vinkuralla, jos hän ei pidä "esityksestä."
 
Petra26
Kiitos kannustuksesta, ehkä saattaisin tehdä sitä sormin itselleni mutta sauvaa en ujouttani käyttäisi. Sehän olisi lähes sairaan noloa jos hän näkisi miten työntelen itseeni sellaista.
 
Mastru
Petra, unohda vain sauva mutta sormin ja käsin riittää hyvin. Nainen itse tietää mistä pitää, omat sormet tuntee kehonsa hyvin. Et tartte kauaa hyväillä kun saat kumppanisi mukaan.
Onnea matkaan!
 
Petra26
Joskus kun teen sitä hänen pyynnöstään itselleni , hän vaatii minua työntämään sormeni sisääni enkä todellakaan koe nautintoa siten vaan hellästi klitorista hyväillen sormin pyöritellen.
 
Mastru
Tekeekö hän sinun nähden, jos ei niin pyydä sinäkin haluat nauttia. Eihän niitä sormia tartte tyontää jos sattuu. Kuten kerroit, klitoriksen hyväily antaa kiihotuksen. Moni mies luulee, mitä syvemmälle sitä paremmalta tuntuu. Tosi asiassa tuntoelimet, eli klitoris antaa orgasmin. Tee vain sitä mikä sinusta tuntuu hyvälle, ei tarvitse mielistellä toisille.
 
Petra26
Ei hän tyydytä itseään minun nähden, ainoastaan olen hänen nähnyt tyydyttävän kun katsoo seksifilmiä minun mentyä nukkumaan tai jos hän luuleen minun nukkuvan sikeästi aamulla.
 
Petra26
Olemme keskustelleet mistä kohdin molemmat nauttivat , muttei hän ole ottanut opiksi. Olen hänelle ensimmäinen nainen ehkä siinä myös syynsä.
 
Mastru
Kun seuraavan kerran pyytää sinua tyydyttämään, niin vaadi häntä myös muuten ei. Kun huomaat hänen katsovan filmiä, tai tyydyttävän itsekseen mene katsomaan. Sano että pidät näkemästä, haluat katsoa. Aamuisin minullakin tyydyttäminen on aika yleistä. Kuten tiedät miehillä erektio on aamulla kova. Ei sen mukavampaa tunnetta kun herää jos olisi nainen vieressä ja rakastella. Jos tähän ei mahdollisuutta, niin tyydytän itse.
 
Petra26
Olenhan minä sen huomannut miten kovalla paineella häneltä aamuisin tulee. Tuo saattaisi olla hyvä ehdoitus mennä ja pyytää saada katsella samalla oppisin miten hänelle pitää tehdä jotta hän saa parhaan nautinnon.
 
Mastru
Tuo mitä kerroit, hän saattaa olla aika kokematon jos ei opit mene perille. Keskustelemalla ja yhdessä hyväilette itseä, siinä saa toinen tietää ja näkee mistä molemmat nauttivat. Toinen voi olla niin ulo, että ei tohdi sanoa ja sitten näyttelee, että kaikki on hyvin.
Miehellä g-piste on peräsuolessa ihan kivesten takana. Sitä jos huväilee sormella siitä mies nauttii. Muuten en pidä peppuseksistä.
Tykkäättekö, tai harrastatteko suuseksiä?
 
Petra26
Olen pyrkinyt näyttämään itsestäni kohdat joista nautin etenkin klitoriksen olen näyttänyt ja ohjannut hänen sormensa sille. Kyllä me myös suuseksiä harrastetaan, olen joskus hyväillyt hänen peppureikäänsä mutten koe sitä nautinnollisena.
 
Mastru
Sitten hänen tulisi tietää mistä nainen tykkää. Suuseksi on nautittavaa antaa ja saada, etenkin jos karvoitusta on siistitty. on paljon hygieenisempää ei tarvitse karvoja syljeskellä. Klitoriksen nuolemisella olen monesti antanut naiselle orgasmin ja sitten normmali yhdynnän. Myös miesten tulisi siistiä karvoitustaan. Miten tuntuu hyvälle kun nainen ottaa paljaan kiveksen suuhun. Itse olen tyttöystäväni innoittamana ajellut kivekset paljaaksi ja peniksen yläpuolella siistitty lyhyt sänki.
En tiedä eihän nainen koe nautintoa jos tyontää sormen miehen peppuun, mutta mies tuntee. Tykkäätkö jos sinua hyväillään peppureiästä?
 
Petra26
Siitä ei ole kyse koska olen aivan paljas. Vain kerran olen miehen antamana kielellä saanut klitorisorgasmin, hän oli minua huomattavasti vanhempi.
Riippuu hieman miten kiihkeä olen , joskus aikoinaan eräs kaveri teki sitä työntämällä sormeaan takareikään samalla kun nai takaapäin.
 
Mastru
Kokeneet miehet tietävät mistä nainen tykkää. Takaapäin yleensä nainen kiihottuuja nauttii parhaiten, tai ratsastaen. Ratsastattaessa klitoris saa hyvin kiihotuksen. Myös suuseksiä antaessa naiset tykkää kun hyväilee peppureikää, kuten edällä kerroit kaveri tehneen. Onko poikaystäväsi siistinyt karvoitustaan, naisilla tämä on nykyään hyvin yleistä. Pikkari muoti ei oikein suosi karvoitusta.
 
Petra26
Jonkin verran hän myös siistii.
Aivan kamalan näköistä kun karvoittunut häpyhuuli tursuaa pikkarien "lahkeesta" ulos. Etenkin näin kesää kohti tullessa olisi aivan hirveää jos istuisin jossain siten että näkyy pikkarit , muutenkin kesällä usein päällä pikkarit jotka eivät juurikaan peitä mitään, koska ohuet tosi miellyttävät jalassa kuumalla.
 
Mastru
On mukava kun kesä tulee, naiset on kauniita....Ei tosiaan housumuoti paljon peitä. Stringit on hyvin yleisiä ja jotkut kesällä ovat ilman pikkareita.
Tyydytätkö usein itseksesi, vaikka harrastatte seksiä? Minä asun yksinja tyydytän aika usein, joskus monesti päivässä. Riippuu miten usein on saanut seksiä. Joskus olen niin aktiivinen, vaikka samana päivänä olisin saanut seksiä, pitää vielä tyydyttää. Kuten kerroin aamulla aika usein, koska nukun alasti ei kalsarit purista. Kun herää penis on tosi kovana, ei voi muuta kun helpottaa.
 
Mastru
Tuo on yleistä lannefarkkujen kanssa stringit näkyisi huomattavasti. Kyllähän se miehen silmälle on mukavaa, jos näkyy mutta parempi kun ei ole alla mitään. Kesällä mukava, lyhyt matka naisen pyhimpään..!!
Olen kerran nähnyt kesällä minimekossa tytön, tuuli nosti helmoja, alla paljas peppu. Kyllä rupesi mieli tekemään....
 
Petra26
Meillä oli likkakaverin polttareissa kaikillä muijilla alahalkio pikkarit minarin alla , voit arvata kun oltiin pienessä huppelissa miten saatiin miesten polttavat katseet !!
Miehillä useinmiten (paksut kahdet kangas housut suojaamassa) kun taas naisilla vain ohut kangastilkku. Rannallahan se jopa kärjistyy kun bikinit tuskin mitään peittävät ,näkyy kaikki ääriviivät ja poimut.
 
Mastru
Voin arvailla miesten katseita.....Kyllähän se teitäkin on kiihottanut kulkea kepeissä varusteissa. Niin miksi miesten pitää pukeutua niin raskaasti......Itse tykkään käyttää tangoja kesällä myös stringejä. Ohuet pitkät huosut joko farkut ,tai suorat housut. Kesällä shortsien alla en käytä mitään. Joskus on vaarassa jos tulee erektio, niin ei mahdu housuun!!! Talvalla ihomyötäisiä boxereita.
Kyllä rannalla on kiva katsella, täytyy aina kääntyä vatsalleen kun tulee erektio....
 
Petra26
Kyllä se oli kiihoittavaa myönnän.
onhan se eroottista huomata miten miesten uikkareissa pullotus kohoaa, näkeekö mies kun naisen häpy turpoaa bikineissä?
 
Mastru
Kyllä sen huomaa, riippuu miten istuu tai jos on selällään. Kivasti uikkarit painuu vakoon... Jos et loukkaannu täytyy kertoa että tässä kirjoitellessamme rupesi ihan mieli tekemään.... Kuinkas sinulla...?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä