Jännittää....illalla menossa ekan kerran kolmenkimppaan...huh :)

  • Viestiketjun aloittaja "Neilikka"
  • Ensimmäinen viesti
"Neilikka"
Siis minä (nainen) sekä kaksi miestä. Olen vapaa sinkku tällä hetkellä ja aion toteuttaa nyt ne kokeilut jotka jäi aikoinaan kokematta. Nämä miehet olen tavannut netissä ja heidän kanssaan ollaan pari viikkoa tätä suunniteltu, kummankin olen tavannut kerran aiemmin, mutta miehet eivät ole vielä tavanneet toisiaan.

Jännittää ihan helvetisti...apua :) Onko muilla kokemuksia? Miten meni ja mitä teitte? Oliko mitään ongelmia? Menisitkö kimppaan uudestaan?
 
Limpolan pesäveikko
Voi olla, että kirjottelet viimesiä kertoja nyt. Saattaa olla että sillä Vekalla on käsiraudat ja Ralella videokamera. Sitten ne tekee snuss-filmin tai mikä se ny oli.
 
"Neilikka"
Alkuperäinen kirjoittaja Limpolan pesäveikko;24497579:
Voi olla, että kirjottelet viimesiä kertoja nyt. Saattaa olla että sillä Vekalla on käsiraudat ja Ralella videokamera. Sitten ne tekee snuss-filmin tai mikä se ny oli.
No olipa kiva kommentti. Tuskin nyt sentään, eihän miehet ole toisiaan koskaan ennen edes tavanneet joten enpä usko hirveitä suunnitelmia ilmoilla olevan.
 
missä treffaatte
kannattaa olla varuillaan ja kertoa paikka jollekin luotettavalle kaverille, jos sinusta ei ala kuulua? mitä odotat illalta? voit varautua, että pimpsa ja anaali on hellänä illan jälkeen ;)
 
"ap-vatsaaja"
[QUOTE="Neilikka";24497593]No olipa kiva kommentti. Tuskin nyt sentään, eihän miehet ole toisiaan koskaan ennen edes tavanneet joten enpä usko hirveitä suunnitelmia ilmoilla olevan.[/QUOTE]

Mistäs tiät ettei oo tavannut. Tommoset toimii yleensä yhteistyössä.
 
"Attila"
[QUOTE="Neilikka";24497556]Siis minä (nainen) sekä kaksi miestä. Olen vapaa sinkku tällä hetkellä ja aion toteuttaa nyt ne kokeilut jotka jäi aikoinaan kokematta. Nämä miehet olen tavannut netissä ja heidän kanssaan ollaan pari viikkoa tätä suunniteltu, kummankin olen tavannut kerran aiemmin, mutta miehet eivät ole vielä tavanneet toisiaan.

Jännittää ihan helvetisti...apua :) Onko muilla kokemuksia? Miten meni ja mitä teitte? Oliko mitään ongelmia? Menisitkö kimppaan uudestaan?[/QUOTE]

Voi sua. Peru tää homma ja otetaas alusta... Sun kannattais tutustua mun kaltaiseen mieheen ja säätää sitten jonkun aikaan ihan one-on-one. Sitten kun meillä synkkää kunnolla, niin ottaa valikoiden kolmatta pyörää.

Aivan väärä lähestymistapa ja nyt mä oon hiukan huolissani. Kaipaisit munkaltaisen miehen opastusta. Tosin se vaatii kyllä sen, että oot kaunis ja sexy... Mutta jotenkin tekstistä huokuu sellainen vähän ujokauniin naisen tyyli... Miten on ?
 
"Neilikka"
Alkuperäinen kirjoittaja missä treffaatte;24497603:
kannattaa olla varuillaan ja kertoa paikka jollekin luotettavalle kaverille, jos sinusta ei ala kuulua? mitä odotat illalta? voit varautua, että pimpsa ja anaali on hellänä illan jälkeen ;)
Menemme hotelliin. Toinen miehistä on varannut huoneen ja myöskin tietenkin maksaa sen. En todellakaan tiedä mitä odotan illalta....ehkä uutta mielenkiintoista kokemusta ennen kaikkea. Me ollaan alustavasti tässä keskusteltu jo itse kunkin rajoista yms. sekä tietenkin ehkäisypuolesta. Ja se tässä ehkä eniten jännittää, että miten hommat menee sen suhteen, että nämä miehet ovat hyvin kokeilunhaluisia ja ovat hieman jo suunnitelleet ehkä yhtyvänsä keskenäänkin....mitähän minun on tarkoitus silloin tehdä...huh. Ja toinen näistä miehistä on hyvin reipas ja kokenut ja on sovittu, että hän ottaa hommassa ns. ohjat ja vie asiat eteenpäin luontevasti. Hän on se huoneen varannut mies. Ja aina voi sanoa "ei" jos siltä tuntuu.
 
"Neilikka"
[QUOTE="Attila";24497630]Voi sua. Peru tää homma ja otetaas alusta... Sun kannattais tutustua mun kaltaiseen mieheen ja säätää sitten jonkun aikaan ihan one-on-one. Sitten kun meillä synkkää kunnolla, niin ottaa valikoiden kolmatta pyörää.

Aivan väärä lähestymistapa ja nyt mä oon hiukan huolissani. Kaipaisit munkaltaisen miehen opastusta. Tosin se vaatii kyllä sen, että oot kaunis ja sexy... Mutta jotenkin tekstistä huokuu sellainen vähän ujokauniin naisen tyyli... Miten on ?[/QUOTE]

Heh :)
 
"huhhuh"
[QUOTE="Neilikka";24497637]Menemme hotelliin. Toinen miehistä on varannut huoneen ja myöskin tietenkin maksaa sen. En todellakaan tiedä mitä odotan illalta....ehkä uutta mielenkiintoista kokemusta ennen kaikkea. Me ollaan alustavasti tässä keskusteltu jo itse kunkin rajoista yms. sekä tietenkin ehkäisypuolesta. Ja se tässä ehkä eniten jännittää, että miten hommat menee sen suhteen, että nämä miehet ovat hyvin kokeilunhaluisia ja ovat hieman jo suunnitelleet ehkä yhtyvänsä keskenäänkin....mitähän minun on tarkoitus silloin tehdä...huh. Ja toinen näistä miehistä on hyvin reipas ja kokenut ja on sovittu, että hän ottaa hommassa ns. ohjat ja vie asiat eteenpäin luontevasti. Hän on se huoneen varannut mies. Ja aina voi sanoa "ei" jos siltä tuntuu.[/QUOTE]

:eek: :x
 
"Attila"
Mä oon oppinut, että tämmösiin onkiin kannattaa tarttua. Täs on hauras nainen, jota ei saa päästää nyt noiden miesten seuraan. Ihan selkeesti tuo kaksikko on jotain C-urosta. Neilikka, jos haluut laatua ja tasoa, niin tartu säkin tähän onkeen.

Tiedän, että sua vähän houkuttelis.
 
"Neilikka"
[QUOTE="vieras";24497629]Miten sä uskallat? Kaikenlaisia hulluja pyörii vapaana, oikeasti. Vähän väliä naisia tapetaan.[/QUOTE]

Tiedän kyllä riskit, mutta haluan saada tämän kokemuksen. Tämä jäi aikoinaan kokeilematta ja nyt siihen on taas tilaisuus.
 
"Neilikka"
[QUOTE="Marke";24497680]Oletko nähnyt miesten kuvat ? Entäs ovatko he sun? Oliko eroottisiakin kuvia?[/QUOTE]

Olen siis tavannut molemmat miehet erikseen kerran. Miehet eivät ole toisiaan tavanneet.
 
"Neilikka"
[QUOTE="Calm in the storm";24497692]miks kaks miestä? ottasit ennemmin naisen kaveriks, yks mies riittää kyllä.[/QUOTE]

En halua naisia sänkyyni, siitä syystä kaksi miestä.
 
"vieras"
[QUOTE="Attila";24497673]Mä oon oppinut, että tämmösiin onkiin kannattaa tarttua. Täs on hauras nainen, jota ei saa päästää nyt noiden miesten seuraan. Ihan selkeesti tuo kaksikko on jotain C-urosta. Neilikka, jos haluut laatua ja tasoa, niin tartu säkin tähän onkeen.

Tiedän, että sua vähän houkuttelis.[/QUOTE]

:LOL:, attila haluaa naisen itselleen
 

Yhteistyössä