Juttuseuraa k18

  • Viestiketjun aloittaja Anna.fi-moderaattori
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
nainen 32v
Jee! =) nyt kun voi...kai? puhua ja kirjoittaa seksistä seksikkäästi...niin onko siellä ketään ketä kiinnostaa keskustella kiihkeän nais immeisen kanssa?
 
nainen32v
anteeksi, kun vastaaminen kestää...olen katsos töissä ja pitäisi välillä tehdä niitä töitäkin =/

No millainen sessio se oli...oliko meno kiihkeää???

Minä sain viimeksi kunnolla toissa yönä...ai ai sitä menoa...

Olin aivan poikki kovan työpäivän jälkeen, mutta mies tuli siihen viereen anelemaan...anna nyt...pikkuisen edes.Tunteehan se minut, minä tahdon aina, mutta en minä viitsi vaivautua edes jos aletaan puhumaan "että pikkuisen".Sitä pitää saada pitkään ja kunnolla, tai sitten oikein rajusti ja pikaisesti... =)
 
Timppa**
Alkuperäinen kirjoittaja nainen32v:
anteeksi, kun vastaaminen kestää...olen katsos töissä ja pitäisi välillä tehdä niitä töitäkin =/

No millainen sessio se oli...oliko meno kiihkeää???

Minä sain viimeksi kunnolla toissa yönä...ai ai sitä menoa...

Olin aivan poikki kovan työpäivän jälkeen, mutta mies tuli siihen viereen anelemaan...anna nyt...pikkuisen edes.Tunteehan se minut, minä tahdon aina, mutta en minä viitsi vaivautua edes jos aletaan puhumaan "että pikkuisen".Sitä pitää saada pitkään ja kunnolla, tai sitten oikein rajusti ja pikaisesti... =)
Kuulostaa erittäin hyvältä... Nyt sitten sinulla on hyvä olo ja ehkä alkaa taas olemaan kiimainen ;)
 
_Jussi_
Huomenta vaan kaikille!
Ihan hyvä juttu, toivottavasti saisimme lukea ja kertoa kauniisti seksistä kaikessa muodossa. Minulla ainakin tulee lisä potkua seksielämään kun täällä fantasio ja hehkuttelee. Kaiken mitä täällä kerrotaan sen voi toteuttaa luonnossa.
Onko nyt ketään kiinnostunutta naista keskusteluun?
 
nainen32v
kyllä kiitos, alkaa olo olemaan ERITTÄIN kiimainen!
Pitää tänään kyllä jo mainita, että mitä jos...? =)

Täytyy tässä samalla sanoa ja kysyä josko olisi kanssasisaria tässä asiassa...Elikäs, minä aivan hullaannun kun mieheni imee nännejäni...voi luoja! Se tunne on liki tajunnanräjäyttävä, alkaa tekemään aivan sairaasti mieli, kostuu ja ajattelee vain mille se tuntuu kun mies työntyy sisään kovana kiimasta...aahhh
 
_Jussi_
Hei vaan, vai sellainen on olo....!!! Kyllä tässä itselläkin näin aamusta halut kovat. Aamulla herätessä erektio kova, herää kumppanin hyväilyyn.......Mutta aina ei ole kumppania vieressä, silloin täytyy turvautua omaan käteen.
Puhuit nännien imemisestä, mutta sekin tekee hyvää kun nainen ottaa peniksen suuhun, nuolee ja sitten ottaa kiveksen lämpimään suuhun.....
 
Timppa**
Alkuperäinen kirjoittaja nainen32v:
kyllä kiitos, alkaa olo olemaan ERITTÄIN kiimainen!
Pitää tänään kyllä jo mainita, että mitä jos...? =)

Täytyy tässä samalla sanoa ja kysyä josko olisi kanssasisaria tässä asiassa...Elikäs, minä aivan hullaannun kun mieheni imee nännejäni...voi luoja! Se tunne on liki tajunnanräjäyttävä, alkaa tekemään aivan sairaasti mieli, kostuu ja ajattelee vain mille se tuntuu kun mies työntyy sisään kovana kiimasta...aahhh
Ihanaa kuulla että olet siellä kiimainen....ja taidat ilmeisesti olla myös ihan märkän;)
Täälläkin istun töissä ja itsekin kiimainen suorastaan alkaa panettaa...
Aaaahhh, ihanaa olisi saada imeä sun nännit ja näykkiä niitä...
Huh...täällä on ahdasta jossain...
 
Timppa**
Alkuperäinen kirjoittaja nainen32v:
Kyllä, kiimasta kostea...kokeilin juuri...vako aivan limainen...kalun puutteessa!
Ihanaa...täällä istun ja kulli kovan kun ihan panetta. Pillun puutteessa nyt. Kun siellä töissä istut niin ehkä sinulla on hame päällä, ja sitä voisin nostaa ylös, pikkarit sivuun ja nuolla sinun märkä pillus...ihanaa kun oot noin limainen...ja maistut tosi hyvälle...aaahh
 
Timppa**
Alkuperäinen kirjoittaja nainen32v:
Kyllä, kiimasta kostea...kokeilin juuri...vako aivan limainen...kalun puutteessa!
...sinä ihan väriset kun tunnet kieleni...se nuolee sinut hitaasti ja levitän huulesi ja kieleni leikkii sun klittan kanssa...levittelet jalkojasi lisää...
 
nainen32v
ihanaa timppa!
Kyllä vain hame päällä istun ja voin lähes tuntea kielesti tutkivan vakoani...

kostun koko ajan lisää, voi kun saisi nyt miestä!
 
Timppa**
Alkuperäinen kirjoittaja nainen32v:
ihanaa timppa!
Kyllä vain hame päällä istun ja voin lähes tuntea kielesti tutkivan vakoani...

kostun koko ajan lisää, voi kun saisi nyt miestä!
työnnän sormeni sun pillun sisään ja sinä ihan voihkit...jatkat nuolemista ja imen sun klittaa.... sanoitkin että älä vaan lopeta...jatka...jatka...olet niin kiimainen ja sinulta ihan valuu nesteet...

ihanaa olisi nyt kyllä saada naista...
 
Timppa**
Alkuperäinen kirjoittaja nainen32v:
ihanaa timppa!
Kyllä vain hame päällä istun ja voin lähes tuntea kielesti tutkivan vakoani...

kostun koko ajan lisää, voi kun saisi nyt miestä!
..saat kahta sormea sun pilluun ja miten ihansti se litisee...ja kiemurtelet tuolillasi kiimaisena.. sykkivää pillusi aivan turvoksissa ja nuolen sua lujempaa...aaahh
 
Timppa**
Alkuperäinen kirjoittaja nainen32v:
kuvaile sitä mille se tuntuu kun työntyy kiimaiseen naiseen!

Miltä se kullissa tuntuu?
haluan ensin antaa sulle nautinnon näin....

Se tunne kun työntää kovan kullin kiimaiseen naiseen on taivaallinen tunne. Tuntee kuinka sykkivää pillu aivan ahmii kullini.. Se tunne on niin ihanaa että juuri silloin haluaa vaan ottaa...
 
Timppa**
Alkuperäinen kirjoittaja nainen32v:
kuvaile sitä mille se tuntuu kun työntyy kiimaiseen naiseen!

Miltä se kullissa tuntuu?
ehkä istut nyt siellä ja jopa hierot itsesi työpöydän ääressä...sormet sun pillussa..nami;)
 
nainen32v
nyt oli jo pakko kaivaa helpotusta käsilaukusta...minä työnsin sisääni suklaapatukan...=)

nyt kun nuolet, saat maistaa ihanaa maitosuklaata kiimaneritteillä kuorrutettuna...mitäpä sanot?
 
Timppa**
Alkuperäinen kirjoittaja nainen32v:
nyt oli jo pakko kaivaa helpotusta käsilaukusta...minä työnsin sisääni suklaapatukan...=)

nyt kun nuolet, saat maistaa ihanaa maitosuklaata kiimaneritteillä kuorrutettuna...mitäpä sanot?
Wautsi....sen minä haluan maistella....ja kun sait patukan syvälle sun pilluun niin sinä ihan värisit..
Suklaa sulaa sun kuumassa pillussa ja sekoittuu...tosi, tosi kiihottavaa nuolla maitosuklaista kiimanestettäsi... Katselen kuinka sinun pillusi on todella turvoksissa, se sykkii niin ihanasti. Herkullista
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä