Jyväskylässä hoidoissa?

Moikka!
Täällä myös Jyväskylässä hoitoja aloittelemassa. Joulukuussa -17 yritystä tuli vuosi täyteen ja käytiin pesu-neuvolassa hoitajan vastaanotolla—> pesu-neuvolan lääkärillä helmikuussa ja viime viikolla tuli aika lapsettomuuspolille toukokuun alkuun.

Meillä todennäköisenä lapsettomuuden syynä minun pcos sekä oikeanpuoleinen munanjohdin on poistettu.
Aloitin blogin kirjoittelun vuoden alussa, johon aion hoitopolustamme kirjoitella enemmän https://pienisuuritoive.wordpress.com/
 
@Josia lupasin tulla kertomaan miten ensikäynti sujui, mutta se jäi, koska sain keskenmenon juuri ennen lapsettomuuspolin aikaa. Kävimme silti ensikäynnillä miehen kanssa, mutta olin siis silloin juuri keskenmenoa jo vuotamassa. Eli tulin raskaaksi luomuna, eipä vaan taaskaan kestänyt. Nyt meni ihan alussa kesken, oli vain 6+0 ja verikokeen ja ultran mukaan kehitys loppunut jo aiemmin.

Polilla päädyttiin siihen, että luomuna jatketaan, eli ei hoitoja meille.

Miten teillä menee @Josia? Pääsittekö jo polille?
 
@TTK86 voi, pahoittelut! :unsure: On tämä vaan raskasta ja aina uusia pettymyksiä. Voimia toivon teille!

Polilla käyty turhaan istumassa, sillä hoitosuunnitelmat tehdään pitkien jonojen vuoksi vasta kesäsulun jälkeen. Syksyyn siis menee ja tässä välissä taas muutamat kokeet ajankuluksi. Oon niin turhautunut tästäkin, mutta mikäs teet... Inssiä kaavailtiin syksylle.
 
Onpahan ollut kiirettä..
Tsemppiä kaikille hoitoihin ja tähän samperin odotukseen...
Elikkäs meille tehtiin helmikuussa siis eka ivf, keräyksestä saatiin 7, vain yksi hedelmöittyi, ja se (1 luokka) siirrettiin mut eipä onnistunut.. sanoivat fertinovalla että kannattaa puhua k-sksairaalassa mikrohedelmöityksestä eli ICSI.. vaikka vikaa ei ole miehessä.. eikä kyllä suoraan ole sanottu että minussakaan, mutta eiköhän tuo aika selvää ole että jotain siellä nyt on..
viime vuonna oli kolme inssiä joista ei tullut mitään..
Tän kuun lopussa on nyt sit vasta suunnittelu aika.. eli melkein 3 kk jouduttiin odottelemaan aikaa.. ja senhän nyt tietää että hoidot sir alkaa vasta syksyllä eli odotellaan sit taas lisää..

Ketä lääkäreitä teillä on ollut naisten polilla?
Meillä on ollut Marjo melkein aina ja tykkään kovasti.. kerran oli tämä herra, mikähän se nimi nyt olikaan, enkä tykännyt sitten yhtään!!
 
vierailija
Onpa tosiaan hiljaista täällä!

Niinpä olikin Marjo Polso sen yhden lääkärin nimi Mä olen vasta nyt alkanut ymmärtää sitä Tuomoa, tarpeeksi monesti kun käy, niin tottuu

Mitäs Syystuulin syksyyn kuuluu? Entäs Jansmis, punktio oli? Mikä saalis ja saitko kyytiin jotain?

Mä kävin ultrassa ja PAS olisi tarkoitus tehdä. Ovista odotan huomiselle (kun ei sitä tänään näkynyt), Tuomo ainakin oli sitä mieltä että kyllä se sieltä tulee lähipäivinä. Jos ei päästä siirtoon tässä kierrossa, niin seuraavaan tehdään lääkkeellinen PAS. Sekin on vielä vähän hepreaa, mutta jospa sinne asti ei tarvitsisi mennä.
Vanha lanka mutta en löydä mistään mitään tästä ihansta lääköristä Marjo Polsosta, oisin halunnu kiittää todella vanhasta jutusta, mutta oileastaan Nyt on vasta pelko pois ja elämä voittaa....
 

Yhteistyössä