Kaavinnasta 4 viikkoa..

Ja "nippailee" aika lujastikin vatsasta.. ei vaan kuukautiset ala.. ei olla kyllä mitään ehkäisyä käytetty tässä kaavinnan jälkeen, mutta tuskimpa näin nopeasti tärppäisi..
Ihmettelen vaan tuota, että onko noi 10x menkkakivut ihan normaaleja ekoissa kuukautisissa jne?
vai joko mä olen jonkun tulehduksenkin saanut vielä=/
 
Minulla ei ollut kaavintaa (km 12rv), mutta ensimmäiset kuukautiset oli tosi rankat keskenmenon jälkeen (tai oikeastaan toisetkin, koska ekat tuli kuulemma lääkärin mukaan samaan syssyyn keskenmenovuodon kanssa) Kaikkineen siis vuosin ensin yli 6 viikkoa ja sitten ihan normaaliin aikaan seuraavat kuukautiset. Tosi kovat kivut ja kolmen päivän ajan raju vuoto, ennen kuin muuttui "tavalliseksi" kuukautisvuodoksi (kesti yht. 7 päivää normaalin 5 sijaan), eikä meinannut kyllä mitkään pamperssit riittää.. Kuulemma ihan yleistä, että on hyvin kivuliaat ja runsaat kuukautiset km:n jälkeen (voi olla useammatkin häijymmät), sanoi minun lääkäri. Itse ihmettelin, että mistä sitä verta voi riittää niin paljon.. Voi toki olla, että on tulehdustakin, mutta jos ei tule kuumetta tai muuta vastaavaa, niin saattaa olla niitä alkavia kuukautisjuttuja. Tsemppiä ja jaksamista!
 

Yhteistyössä