kahden juopon päivä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen Joonas 39v oman elämäni herra.Ihan sananmukaisesti työtön,kelanrahoille olen tippunut jo ajat sitten.
Alkoholi mulle maistuu,mikäs sen mukavempaa.
Tänään on tukipäivä.Juon aamukahvin ja suuntaan oitis kauppaan. Kullanvärisiä alumiinitörppöjä lähiässästä 20 kappaletta koriin ja kassalle.Sitten suuntaan alkoon..vähän leijonaa mukaan.

Istahdan parvekkeelle ja suhautan oluen.Puhelimeni soi,kerran..Ähh se on siskoni Maria,sillä ei ole prepaidissa puheaikaa.Laitan viestiä että tulee tänne.Hän on 41v..sanottaisiinko että omanelämänsä rouva..samassa tilanteessa mun kanssa.

Kevät aurinko lämmittää jo hyvin ja kämppäni on niin pirunkuuma. Pitäis jostai saada tuuletin ens kesäksi. Pakko pärjätä näissä kulahtaneissa uimashortseissa.

Ovikello soi ja menen aukaiseen.Maria on ovella verkkatakissaan ja collarihousuissaan..
"Huomenta" sanomme kuin yhteenääneen innokkaalla hymyllä,samanlaiset tölkit käsissämme.
Tukipäivä on siitä hyvä että silloin voi tapahtua mitä vain,noh ainakin maailmaa tulee parannettua.

"käyhän peremmälle valtakuntaan" osoitan Marialle tietä yksiööni.
"Kiitoskiitos,ahh..ihana kevät" hän vastaa siemaisten oluen ja hymyilee

Istumme,kuuntelemme youtubista musiikkia tabletilta.Iltapäivälle olut tölkkejä on tyhjänä jo aika läjä.

"Meinaaksä tosiaa tässä saunassa pärjätä ens kesän" Maria sanoo pyyhkäisten hikeä otsaltaan
"Kato mä oon tottunu tähän"naurahdan ja vetäisen kauhtuneen t paidan päältäni.
"Kyllä täällä pärjää,ja mehän pärjätään missä vain" röyhistän rintaani ja istahdan jakkaralle jo aika hyvässä maistissa..
Maria nauraa kännissään sohvalla ja vetäisee itsekkin t paidan päältä,alta paljastuu rinnat liiveissään,niissä vanhoissa valkoisissa,hienoiset vatsamakkarat heiluvat hänen nauraessaan.

"Meidän tropiikki"maria nauraa ja samassa repeän itsekkin ja horjahdan jakkaralla,hauraat shortsini repeää.
Nousen seisoon lattialta nauraen,hekottaen"no nii nyt ne meni nämäkin" sanon ja revin shortsin riekaleet jalasta nakaten ne lattialle...seison mustissa löysissä blackhorseissa.

Katson Mariaa joka nauraa kans" ei vittu sua"
"noh,mitä nyt noilla" toikkaroin katsoen riekaleita
"EI niis mitää mut,sul...sul roikkuu pallit ja kulli" Maria sanoo nauraen käteensä
"Katos perhana,no niin tekee" katson alas vasemmasta lahkeesta roikkuu toinen kives ja kalu,oikeassa taas toinen kives.
"Siinähän roikkukoot,tasapainoeliminä" heilautan niitä käsilläni nauraen katsoen Mariaa.

"Ähh se nii justiisa oo meijjän kesken,meillä on MUkavaa"Maria henkäisee kohottaen oluttaan.
"Ei niin" jatkan istuen jakkaralle,suhautan tölkin auki ja sehän perhana kuohuaa,tiputtaen sitä lattialle,kalulleni.
"Nytkö tääki alkaa juomaan" sanon pyyhkien roikkuvaa kaluani estoitta,kuinkas muutenkaan ja nauran päälle.
"Sä oot niin kaljalle kyllästetty että sulta tulee olutta tuoltakin jos laukeat" Maria purskahtaa hervottomaan nauruun ja alkaa kiemurteleen,.hänen nauraessaan ja hytkyessään rintaliivien olkain valuu alas..paljastaen ison rinnan,tummalla..laajalla nännipihalla..
"Ei hemmetti,hemmetti pullatki tulee uunista ulos" hän rauhoittuu hykertäen istuun pidätellen nauruaan

Istun hymyillen katsoen Mariaa.
"noh,mikäs ny..loppuko jutut vaa ootko jo nii kännis" Maria katsoo mua
"no ei,kun katon tissiä kun en oo pitkää aikaa nähny" repeän
"Aaaaii,sekö,no siinähän katot" Maria ojentaa kätensä taakse ja avaa hakasen,rinnat lösähtävät vatsamakkaroiden päälle,kuin kaksi paria.
Samalla hän vetää pinkit collarinsa jalasta,alta paljastuu rintsikoiden kanssa samaa sarjaa olevat pikkarit.

Jatkamme istumista näin ja alamme illanpäälle laulaan karaokea..axepullo mikofonina..ai hemmetti että on mukavaa,nyt duettona sanin ja edelmani tuhat yötä.

"Tuuhanneen yööötä,kanssaasi valvooooon" mölisemme seisaaltaa mikkiin.Otan Marian kainaaloon ja eläydymme suoritukseen.Laulun loputtua Maria katsoo mua silmiin käännähten hieman eteeni.
"Meistä voish tulla laulajat" hän sanoo silmät loistaen ja hänen rehevä reitänsä osuu kaluuni,säpsähdän.
"No mitä sä säpsit,ku mää oon vieressä vai" hän sanoo katsoen silmiini ja sit alaspäin.
"toihan säpsähtäelee kans"hän sanoo muka lutuisasti naurahtaen
"Varmaan ku ollu yksin nii kauo" naurahdan ja käteni menee kalulle vetäen esaria parikertaa.
"No voi pientä"Mariaki ottaa siitä kiinni silittäen sitä sormenpäillä,se alkaa nytkähdellä ylös.

"Sehän kasvaa" Maria sanoo muka yllättyneenä
"No alkais sullaki varmaa seisoo jos sulla ois kulli ja toinen hierois" naurahdan
Mariakin nauraa ja rojahdamme sohvalle vierekkäin,jään tollaan hänen rintoja kuin mikäkin pöljä.
"Sulla eiookkaa näitä" hän sanoo ja ottaa ne käsiinsä ja alkaa heilutteleen niitä.Vasen käsi rintoineen osuu kaluuni ja säpsähdän oitis uudestaan.
"Tästä se tykkääkin" hän naurahtaa ja painaa rintansa kaluni ympärille ja alkaa vatkaan rintojaan.
"Täshän saa sydärin kohta" sanon huohahtaen rehvakkaasti
"No et varmaa sitä mut mä haluun nähä mitä tuolta tulee" Maria sanoo kumartuen rintojensaväliin kalulleni.
"Nähä..Saat maistaa kans" sanon huomaten hänen huulensa lähellä terskaani ja nostatan lannetta
Kaluni osuu hänen huuliin ja rojahdan takaisin.

Maria katsoo sekunnin silmiini ja laskeutuu,kaluni uppoaa hänen paksujen huulien välistä suuhun,hän imee
"mmmmmmm,.."vaikeroin kännissä,vaikka olenkin tosi humalassa,tunnen imun hyvin enkä pysty hallitseen itseäni,samantien laukean ryöpsähdellen hänen suuhun..

"mmmhhhjjjoooo..Ei tää olutta oo"Maria sanoo pää haaroissani.
 

Yhteistyössä