Kerro kuumin seksifantasiasi!

  • Viestiketjun aloittaja perjantai-illan ilo
  • Ensimmäinen viesti
perjantai-illan ilo
Vaikka harmaana, niinkuin minä nyt, kun en halua mustana.

Mä fantasioin seksistä vanhemman miehen kanssa. Kokeneen, vähän rivon, ehkä vähän sellaisen ällöttävänkin. Joka tulee ja ottaa nuoren tytön, tietäen mitä tekee. Kuin eläin, mutta valtavan taitavasti ja suurta nautintoa minullekin tuottaen.

Tätä fantasiaani en ole kertonut edes lähimmälle ystävälleni, niin kaukana minusta itsestäni se on. Mutta ajatus tuosta kiihottaa mua älyttömästi!

Muita?
 
wet wet wet
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 23:16 Betty Boop kirjoitti:
Tylsä ja perinteinen kaksi miestä yhtäaikaa. :D
Tämä samainen myös mulla mielessä silloin tällöin :p

Toinen mikä myös alkanut tulla fantasioihin on rakastelua naisen kanssa (olen siis itsekkin nainen :D )
 
hurja
Että kaksi naista ensin kiihottaa mua nuolemalla rintojani sekä klitorista, mies runkkaa itensä samanaikasesti valmiiksi ja tulee sitten panemaan mua kunnolla kun ei enää kiihotukseltaan kestä odottaa, naiset hierovat edelleen rintojani kunnes minä ja mies laukeamme...
 
Horny Man
1. Pimeän huoneen fantasia, eli siis sekalainen määrä naisia ja miehiä pimeässä huoneessa, jossa eritasoissa pehmeitä huonekaluja :p

2. Rehevä nainen, sekä mies joiden kanssa harrastaa seksiä erilaisissa asennoissa. :p Perinteinen 2m+n kuvio siis...

Edellisissä tapauksissa olisin siis hyvin levännyt sinkku joka olisi elänyt viimeisen kuukauden selibaatissa...

Niin tietysti voisihan noissa fantasioissani olla mukana myös erilaisia leikkikaluja...
 
minä haaveilen siitä että saisin edes kerran elämässäni suuseksiä :ashamed: miestä minun nuoleminen ällöttää ja haluaisin edes kerran kokea sen :p :ashamed: näin kerran untakin että etsin helsingissä maksullista miestä joka antaisi suuseksiä :D täytyy kai tyytyä haaveiluun :'(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 15:54 mamma kirjoitti:
minä haaveilen siitä että saisin edes kerran elämässäni suuseksiä :ashamed: miestä minun nuoleminen ällöttää ja haluaisin edes kerran kokea sen :p :ashamed: näin kerran untakin että etsin helsingissä maksullista miestä joka antaisi suuseksiä :D täytyy kai tyytyä haaveiluun :'(
lisään vielä että mieheni ei koske alapäähäni enää edes käsillään, miestä varmaan ällöttää kun kiihotun kosketuksesta ja kostun... :( :(
suhteen alkuaikoina antoi sormillaan ihania orgasmeja mutta ei enää :'(
 
Lukretia
"lisään vielä että mieheni ei koske alapäähäni enää edes käsillään, miestä varmaan ällöttää kun kiihotun kosketuksesta ja kostun... :( :(
suhteen alkuaikoina antoi sormillaan ihania orgasmeja mutta ei enää :'("


No huh, ihme mies! Musta tuntuu, ettei kyllä tulis suhteesta mitään, jos mies ei nuolisi!
 
Mariah
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 15:54 mamma kirjoitti:
minä haaveilen siitä että saisin edes kerran elämässäni suuseksiä :ashamed: miestä minun nuoleminen ällöttää ja haluaisin edes kerran kokea sen :p :ashamed: näin kerran untakin että etsin helsingissä maksullista miestä joka antaisi suuseksiä :D täytyy kai tyytyä haaveiluun :'(
Sama täällä.... :snotty: Unelmoin, ah niin unelmoin...
 
GRR
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 21:40 Mariah kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 15:54 mamma kirjoitti:
minä haaveilen siitä että saisin edes kerran elämässäni suuseksiä :ashamed: miestä minun nuoleminen ällöttää ja haluaisin edes kerran kokea sen :p :ashamed: näin kerran untakin että etsin helsingissä maksullista miestä joka antaisi suuseksiä :D täytyy kai tyytyä haaveiluun :'(
Sama täällä.... :snotty: Unelmoin, ah niin unelmoin...
siis onko näitä tapauksia paljonkin - järkyttävää, surullista.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 15:56 mamma kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 15:54 mamma kirjoitti:
minä haaveilen siitä että saisin edes kerran elämässäni suuseksiä :ashamed: miestä minun nuoleminen ällöttää ja haluaisin edes kerran kokea sen :p :ashamed: näin kerran untakin että etsin helsingissä maksullista miestä joka antaisi suuseksiä :D täytyy kai tyytyä haaveiluun :'(
lisään vielä että mieheni ei koske alapäähäni enää edes käsillään, miestä varmaan ällöttää kun kiihotun kosketuksesta ja kostun... :( :(
suhteen alkuaikoina antoi sormillaan ihania orgasmeja mutta ei enää :'(
Muista että et anna sinäkään ukolle suuseksiä etkä koske sen elimeen!!
Ihme mies sulla :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
nyt kun kaikki on jo koettu, seksiä lentokoneen vessassa tai benjiihypyn aikana sit varmaan...

ahdastahan sielä veskissä on ;)
kun fantasioista on kyse voi vapaasti kuvitella, mä tuumisin että ison yksityiskoneen "lepotiloissa" vois olla hyvät maisemat :p ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Onko sitä aina pakko:
Kaikenlaista on tullut koettua joten niistä kaikista toivoisin enää seksiä luonnossa, naintia uinnilla. Rantakivillä se on jo koettu monet kerrat. :saint:
Vesi kantaa kivasti mutta alkukesästä se on vähän liian viileetä.. :D
Loppukesästä sitten :p B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja HraHuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Onko sitä aina pakko:
Kaikenlaista on tullut koettua joten niistä kaikista toivoisin enää seksiä luonnossa, naintia uinnilla. Rantakivillä se on jo koettu monet kerrat. :saint:
Vesi kantaa kivasti mutta alkukesästä se on vähän liian viileetä.. :D
Loppukesästä sitten :p B)
Nuorena tuli naitua järvessä mummon mökillä!! Oli muuten upea kokemus!!! :p :p
Kiva olis kokea se vielä joskus uudelleen........ :whistle:

 
Alkuperäinen kirjoittaja weera:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 15:56 mamma kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 15:54 mamma kirjoitti:
minä haaveilen siitä että saisin edes kerran elämässäni suuseksiä :ashamed: miestä minun nuoleminen ällöttää ja haluaisin edes kerran kokea sen :p :ashamed: näin kerran untakin että etsin helsingissä maksullista miestä joka antaisi suuseksiä :D täytyy kai tyytyä haaveiluun :'(
lisään vielä että mieheni ei koske alapäähäni enää edes käsillään, miestä varmaan ällöttää kun kiihotun kosketuksesta ja kostun... :( :(
suhteen alkuaikoina antoi sormillaan ihania orgasmeja mutta ei enää :'(
Muista että et anna sinäkään ukolle suuseksiä etkä koske sen elimeen!!
Ihme mies sulla :kieh:
Sammaa mieltä. Onhan se nyt kummallista sekstailla niin ettei voi toista hyväillä lainkaan. Et kyllä koske sen vehkeeseen, enää ikinä.
 

Yhteistyössä