Kerro kuumin seksifantasiasi!

  • Viestiketjun aloittaja perjantai-illan ilo
  • Ensimmäinen viesti
Mischa
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
perinteinen 2 miestä ja minä :ashamed:

mut siis apua, eikös se ns. suuseksi ole sitä esileikkiä?
vai ollaankohan me sit jotenkin pervoja kun meilä se kuuluu osana tohon :eek:
Ei se kaikilla ole niin.Ette ole pervoja kuitenkaan. :whistle:
 
samantyylinen fantasia kuin aloittajalla, eli mies, joka ottaisi minut, rajusti, mutta kuitenkin hellästi.

Myös 3 kimppa olis jees :p ihan sama, olisko kolmas mies vain nainen :p
Sekä pisuttelujuttuja ois kiva kokeilla myös.

Meidän seksi on kyllä NIIN tylsää, että milkei mikä tahansa olis ihanaa
 
No minä fantasioin muodokkaista luonnollisista naisista. Ei mitään silikoni juttuja vaan luonnolliset muodot. Leveä lantio ja pylly on todella seksikäs. Tottakai kun olen tissimies niin rinnoista tulee fantasioitua tosi paljon. Mitäs sen ihanampaa kun rinnat jotka hiukan roikkuu ja sit niissä isot nänninpihat niin nam nam, ehkä vielä muutama maitotippa joukkoon niin huh huh... Eli fantasioita on myös raskaana olevista sekä imettävistä. Sit olisi kiva joskus nähdä kaksi naista ja ehkä päästä mukaan. Myös naisen masturbaation näkeminen olisi ihanaa. Tottakai sidonta olisi kivaa ja etenkin myös niin päin et nainen sitoo minut.

Tuossa nyt muutama, jätetään ne tuhmimmat vielä salaisuudeksi.....
 
olis aika kiva saada vastaajaan viesti " hi again, this is Tom Cruise, the short guy, remember???!.. you left youre cell under my car seat and it wont stop ringin.. Geroge Clooney sends his best and mr Pitt hopes to see you again soon..."

huoh..

:p :saint: :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja BreeV:
olis aika kiva saada vastaajaan viesti " hi again, this is Tom Cruise, the short guy, remember???!.. you left youre cell under my car seat and it wont stop ringin.. Geroge Clooney sends his best and mr Pitt hopes to see you again soon..."

huoh..

:p :saint: :saint:
.. ja noi kaikki kolme kerralla... jukra..7-päivää maksais kuvista mitä kehtais pyytää.. B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja HraHuu:
Alkuperäinen kirjoittaja BreeV:
olis aika kiva saada vastaajaan viesti " hi again, this is Tom Cruise, the short guy, remember???!.. you left youre cell under my car seat and it wont stop ringin.. Geroge Clooney sends his best and mr Pitt hopes to see you again soon..."

huoh..

:p :saint: :saint:
.. ja noi kaikki kolme kerralla... jukra..7-päivää maksais kuvista mitä kehtais pyytää.. B)
heh ;)
mä en tuota rahastamis ajatusta edes älynnyt ;)

Ajatteles jos itse saisit 3 hollywoodin herkkua kerralla sänkyysi.. käviskö tuohet mielessä.. vai joku Huu, eikun muu? :p :D

Siinä sais Huu kyytiä :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiaurinko:
Voisko joku pliis saada mun lahnamieheen vähän eloa. Haluaisin rajua. Sais vaikka vähän purastakin. Ei aina sitä törkeen ällöö romantiikkaa. Vähemmän puhetta, enemmän tekoja. Tänään tuntuu tältä.

Laita miehelle pari vihjailevaa viestiä päivänmittaan ja kun tulee kotiin käyt kimppuun. Tarpeeksi kiihkeä kun olet itse, ei miehelle jää aikaa löpistä ällöromanttisia :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja levottomia ajatuksia:
No minä fantasioin muodokkaista luonnollisista naisista. Ei mitään silikoni juttuja vaan luonnolliset muodot. Leveä lantio ja pylly on todella seksikäs. Tottakai kun olen tissimies niin rinnoista tulee fantasioitua tosi paljon. Mitäs sen ihanampaa kun rinnat jotka hiukan roikkuu ja sit niissä isot nänninpihat niin nam nam, ehkä vielä muutama maitotippa joukkoon niin huh huh... Eli fantasioita on myös raskaana olevista sekä imettävistä. Sit olisi kiva joskus nähdä kaksi naista ja ehkä päästä mukaan. Myös naisen masturbaation näkeminen olisi ihanaa. Tottakai sidonta olisi kivaa ja etenkin myös niin päin et nainen sitoo minut.

Tuossa nyt muutama, jätetään ne tuhmimmat vielä salaisuudeksi.....
eiku kerro ne nyt :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja dolly:
Alkuperäinen kirjoittaja levottomia ajatuksia:
No minä fantasioin muodokkaista luonnollisista naisista. Ei mitään silikoni juttuja vaan luonnolliset muodot. Leveä lantio ja pylly on todella seksikäs. Tottakai kun olen tissimies niin rinnoista tulee fantasioitua tosi paljon. Mitäs sen ihanampaa kun rinnat jotka hiukan roikkuu ja sit niissä isot nänninpihat niin nam nam, ehkä vielä muutama maitotippa joukkoon niin huh huh... Eli fantasioita on myös raskaana olevista sekä imettävistä. Sit olisi kiva joskus nähdä kaksi naista ja ehkä päästä mukaan. Myös naisen masturbaation näkeminen olisi ihanaa. Tottakai sidonta olisi kivaa ja etenkin myös niin päin et nainen sitoo minut.

Tuossa nyt muutama, jätetään ne tuhmimmat vielä salaisuudeksi.....
eiku kerro ne nyt :p
No höh, yks eksä halus katella masturbointia ja minä siitä sitten kunnon session laitoin pystyyn, niin ei se sitten sen mielestä vissiin niin seksyy ollut kun muistaakseni melkein nukahti, vaikka jynssäsin itseäni oikein antaumuksella. Sen jälkeen olenkin sitten pitänyt sormileikit ihan omana hupinani. Miehen ja lapsen nukkuessa hiivin salaa vessaan ja...aah...näen tähtiä...

 
Jussia kaikille :wave:
tällä hetkellä olen hippasen verran päissäni ja vihainen joten just nyt haaveilen exän törkeästä alistamisesta. Ja exän exän eli nyt jo entisen toisen (lue neljännen) naisen alistamisesta. tosin hänen kanssaan voisin kokeilla muutenkin :whistle:
Noin yleensä haluaisin kokeilla jonkun pariskunnan kanssa kimpassa oloa, tai pelkästään naisen kanssa oloa tai käskemistä, sitomista, ja oikeen kunnon suuseksiä, siis mulle, siinä vaan on sellanen juttu että se jostain syystä nolottaa mua :ashamed:
Itse kyllä tykkään ottaa mieheltä suihin, haluaisin oppia uusia tapoja aina vaan...
 
DakotanEmo
Alkuperäinen kirjoittaja Betty Boop:
Alkuperäinen kirjoittaja HraHuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Onko sitä aina pakko:
Kaikenlaista on tullut koettua joten niistä kaikista toivoisin enää seksiä luonnossa, naintia uinnilla. Rantakivillä se on jo koettu monet kerrat. :saint:
Vesi kantaa kivasti mutta alkukesästä se on vähän liian viileetä.. :D
Loppukesästä sitten :p B)
Nuorena tuli naitua järvessä mummon mökillä!! Oli muuten upea kokemus!!! :p :p
Kiva olis kokea se vielä joskus uudelleen........ :whistle:
Siellähän me miehen kanssa "tavattiin"

:whistle: :D Vieläkin koskee selkää kun ajattelee sitä laituria, ala laudetta, ylä laudetta, järven poukamaa..

Alushousut hävis ja oli minihame :kieh: Eräs ruotsalainen friidu otti kuvankin :kieh: :kieh:
 
meillä oli viimeviikolla aika kiihkeetä miehen kanssa...
oltiin mökillä ulkosaaristossa ja lähettiin pienempään saareen kalastamaan.
minä loikoilin ranalla alasti ja otin aurinkoa ,kun mies kekkasi mut :whistle: :p .
oli aika kiihkeetä juuh ja kiinnijäämisen ja näkemisen pelko teki siitä vieläkin kiihottavampaa. B) :p
 
Mä haluisin olla poliisiasemalla kahden miespoliisin tekemässä sisätutkimuksessa ja siinä sitten ruvettais seksiä harrastamaan :p :p Ne mua ekaksi härnäis ja kiihottais kunnolla ja sitten...! :p :p :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja SuloinenMyrkynkeittäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja Sahara:
Se kun mies vaan tulis ja ottais :kieh:
:p

Peesi.
Ei mitään litkunlätkyä, vaan asiaan!
B)
Joo tämä on kanssa super kiihottava ajatus!!!! :p :p :p Ja koskee siis,ainakin minun kohdalla ;) sitä omaa miestä ainoastaan =) :heart:
Ei mitään että joku ukko kadulla raahaa hiuksista pusikkoon.... :x :kieh:
 
Öhöm, kyllä se varmaan on kolmen kimppa, oli sitten 2n+1m tai 2m+1n... tai miksei myös isompi ryhmäily!? Joskus nuorena miehenä tuli muutaman kerran kimppaa kokeiltua, ja oli sen tosi kiihottavaa!!!

Toinen olis sitten käsirautaleikit... ihan kummin päin vaan (eli raudoissa / raudoittajana), mieluiten saman session aikana kummassakin roolissa!
 

Yhteistyössä