Kerrotko miehellesi, jos olet dildoillut? Miten reagoi?

  • Viestiketjun aloittaja rtyu
  • Ensimmäinen viesti
hihhii
Alkuperäinen kirjoittaja tuli vain mieleen:
Alkuperäinen kirjoittaja jotkut:
miksi jotkut miehet suuttuvat?
Tekopenis kun miehelläsi on oikea sellainen käyttövalmiina. Miten reagoisit jos miehesi työstäisi pumpattavaan barbaraan eli tekovaginaan?
mä ostin miehelle sellasen :D Eli ei mua haittaa hänen touhunsa eikä mun häntä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja jotkut:
miksi jotkut miehet suuttuvat?
Suuttuva mies pelkää olevansa riittämätön tyydyttämään naistaan. Pelkää olevansa liian pieni sinulle ja huono rakastaja.

Tässä törmätään huonoon miehiseen itsetuntoon. Tarvitaan naiselta taitoa osata kertoa tällainen asia miehelleen.

En osaa sanoa mitä pitäisi kertoa...
 
Tietää kyllä että vaatekaapistani löytyy muutakin kuin vaatteita.....en kyllä hälle erikseen kerro milloin olen leikkinyt.....ennen kun meillä oli vielä seksiä niin monestikin alkulämmiteltiin leluilla....nyt hoitelen itse itseni :/
 
kyltymätön nainen
Kyllä kerron ja hän kertoo myös jos on ollu tilanne et haluu päästää paineita eikä sänkyhommat onnistu just sillon.
Välillä hän on niin väsynyt tai sit mä tyydytän itseni suihkus kuukautisten aikana ja sit taas joskus mä olen niin kipee tai vastaavaa et en pysty häntä tyydyttään..
 
Mä olen ihan pyytänyt, et kertois aina kun on pitänyt omaa kivaa. Vaikee keksii mitään kiihottavampaa kuin naisen masturbointi ja mut saa kyllä innostumaan heti kertomalla omista puuhistaan. Mulle ei kans oikeen mee kaaliin, miks joku mies siitä suuttuis.
 
Meillä mies innostuu jo leikin sauvoilla. usein kuvaan kännykällä videopätkän ja lähetän sen miehelleni jos hän on vaikka töissä myöhään, voi hänkin käydä vaikka vessassa pitämässä vähän omaa kivaa :)
Meillä on kyllä usein myöskin yhteisessä käytössä sauvoja. Mieheni tykkää sauvailla minua samalla kun hän nuolee minua. Ja välillä hän vain haluaa katsoa kun saan orkun sauvaillessani.

Ja ostin minä hänelle tekopillun joululahjaksi, koska kyllä itsellänikin niitä työmatkoja välillä on, ja aina en vain ole oikealla tuulella seksiin.
 
seireeni
Kerron, aina. :D Useimmiten hän haluaisi lähteä kotiin kesken työpäivän, kun kerron tuhmailustani tai kotona ollessamme nuhtelee "Tuhma tyttö... Koska lapset menee nukkuun?" Usein hän myös pääsee todistamaan leikkejäni ja osallistuu, jos saa luvan tai jatkaa muutoin leikin jälkeen. :whistle:
 
Ei helvetti, melkein rupiaa vituttaan, kun jotkun naiset on näin avoimia ja ite joudun kärsimään nirppanokasta ja liian harvasta seksistä. En suuttuis, päinvastoin innostuisin...
Niinpä niin. Olen itse jopa sitä mieltä ettei meillä muija edes masturboi vaikkei seksiäkään heru kuin säkällä pari kertaa vuodessa. 5 vuotta sitten ostin sille semmosen delfiinisauvan joka pörisee ja kiemurtaa ja kaikkea mutta siellä se ylähyllyllä kaapissa pölyttyy.
Varmaan tulisin heti housuihini jos näkisin/kuulisin että hän olisi sitä käyttänyt.
Tuskin hän muistaa koko kapinetta olevan olemassakaan.
 

Yhteistyössä