Ketä ajattelet

  • Viestiketjun aloittaja Tunnustuksien luola
  • Ensimmäinen viesti
Tunnustuksien luola
Ketä ajattelet kun rakastelet tai masturboit? Usein varmaan ajatuksien kohteena on joku muu kuin oma partneri. Itse olen huomannut usein fiilisteleväni siippani siskojen kanssa. Asiallisia vastauksia kiitos :)
 
  • Tykkää
Reactions: Tane47
Heimo
Juu, itse aktissa keskityn kyllä käsillä olevaan mutta muuten tulee tuijoteltua vastaantulijoitakin sillä silmällä =) Erityisesti just nyt kutkuttaa yksi herkullinen työkaveri sekä tuttavaperheen rouva....joo, tiedän auh.
 
Liisa
En antanut sillä kullilla painaa kakkoseen, olisin haljennut! Olen hoikka ja kaunis, joten se siitä? Miksi kyselet? Oletko taas joku mustia kadehtiva finninaama-pikkupili?
 
Esko
Milloin ketäkin, ihan laidasta laitaan, mutta aina vierasta naista. Exää joskus, työkavereita, niiden tyttäriä, vaimon serkkuja ja kavereita, parturityttöä jne. En juurikaan omaa muijaani, vaikka on se ihan haluttava ja muiden mielestä erittäinkin haluttava. Sitä vaan turtuu omaan naiseensa, kun sen kanssa tarpeen kauan on. Huonompikin vieras on parempi, koska se on kuitenkin vieras. Se on aika ihmeellistä toisaalta, mutta näin vaan on. Joskus olen ajatellut, että kuinkahan moni runkkari haaveilee minun naisestani.
 
xx
Enemmäkin ajattelen, mitä (vieras) mies tekisi minulle, en niinkään itse miestä. Ajatukset jäävät pyörimään johonkin kiihottavaan tekoon, eleeseen tai lauseeseen.
Joskus ajattelen työkaveria, joskus tuntematonta, kasvotonta miestä.

Ja olen ihan varma että mieheni tekee samoin. Ei katso minua kasvoihin tai silmiin, eikä puhu minulle. Voisi oikeastaan sanoa, että emme rakastele toistemme kanssa, vaan kumpikin rakastelee omien mielikuviensa kanssa. Vaikka saankin orgasmin joka kerta rakastellessamme, tunnepuoli jää jotenkin tyhjäksi.

Kerran rakastelin miehen kanssa, joka katsoi samalla herkeämättä syvälle silmiin. Läsnäolon tunne oli huima eikä ajatuksiini mahtunut silloin ketään muuta. Pienestä se on kiinni.
 
Marikki
Miestäni yleensä ajattelen. Joskus jotain seksikästä naista. Se sytyttää eniten. Mieheni ei katso minua, eikä todellakaan ainakaan silmiin, voisi ajatella, että hän ajattelee jotakuta muuta ainakin, tuskin ainakaan minua.

Tunnepuoli on tyhjä juu..orgasmin saan kyllä..sellaista se on. Nauretaan jälkeenpäin ja sanotaan miten hyvää teki ja mennään pesulle.

Kaipaisin kunnon panoa ja urosta, joka haluaa katsoa, haistaa ja maistaa, eikä ujostele tutkia kehoani. Eniten kaipasiin tätä mieheltäni, mutta minkäs teen kun en saa sitä häneltä.

Ymmärrykseni mukaan mieheni on kuitenkin ollut oikein hyvä exälleen. No jaa ehkä kemiasta se on kaikki kiinni.
 

Yhteistyössä