"Ketjutetaan"

Eli kun mä aloitan ja jätän kesken niin joku jatkaa sit siitä. Mielummin iman kenenkään typeriä välikommentteja, koska niista saattais tulla vaan paha mieli...

Tunsin kuinka turhautuminen muuttui vähitellen kiukuksi. Katsoin jälleen kelloa, sillä seurauksella että alkoi melkein itkettää. Miks mä olen aina se joka saa odottaa toista nukkuun? Yritän miettiä ja laskea koska on viimeksi harrastettu seksiä. Mä muistan että oon ottanut suihin saamatta itse mitään, niin on mennyt viime illat jos jonkinlaisen kontaktin oon saanut. Mä en siis ole enää haluttava, raskaus on pilannut mut. Mua ei enää rakasteta. Syyttelen vuoroin itseäni, vuoroin miestä. Tunnen kun vauva herää ja potkaisee. Nyt kyynel vierähtää siitä uskomattomasta tunteesta joka se pieni ihme saa mun sisällä aikaa. Mun tuleva lapseni, mun rakas, kaunis pienoinen. Vähä yritän järkeillä toiselta suunnalta ja nukahdan päättäen etten mä tarvi miestä. Olkoot missä on. Näkee mitä menettää kun vauva syntyy.

Herään kuiskaukseen. Lämmin hönkäys herkistää ihon. Korvaani näykitään, suudellaan niskaa, kaulaa. Tunnen suudelmien vaikutuksen koko kehossa. Käännän päätäni parempaan asentoon, suudelmien voimakkuus kasvaa. On vaikea olla vihainen. Mies siirtää peittoani, sirtää kätensä mahalleni, kosketus on hellä mutta vaativa...
 
elämä on
Lämmin käsi hyväilee reiteni sisäpuolta, hivuttautuen juuri siine missä tunnen pieniä innokkaita sykäyksiä.
Tunnen miten olen kostunut pelkästä ajatuksesta, vihdoinkin rakkaani vihdoinkin olet lähelläni, niin lähellä, että tunnen kiehtovan tuoksusi nenässäni. Otan kevyen itsevarmasti kiinni ranteestasi ja siirrän sen toisen rintani päälle.
Tunnen miten hyväilet terhakkaasti eteenpäin näyttävää nänniäni, yhä uudelleen ja uudelleen, voihkaisen kevyesti mielihyvästä, tätä juuri minä olen odottanut. Suutelet rintaani kosteilla huulillasi kiihkeän kevyesti. Hyväilet kaulaa ja kasvojani, katsoen syvälle silmiini...
 
Paha-akka
...jostain välähtää valo. Näenkö jo tähdenlentoja? Ekstaasi on lähellä...
Valo kirkastuu, se käy silmiini. Herään käsi haarojeni välissä, keskisormi klitoriksen päällä, toinen rintani paljaana pilkottaen äitiyspaitulin kauluksesta.

Olet tulossa nukkumaan ja lyönyt vahingossa valot päälle. Kiljahdan. Sammutat valon yhtä nopeasti kun sytytitkin. Räyhtäiset, kalsarisi lököttävät. Et taaskaan jaksanut pestä hampaita; henkesi haisee vanhalle valkosipulille ja tupakalle kun rojahdat viereeni sänkyyn niin että koko vesisänky heilahtaa. Olen epätoivoinen, kiimassa, haluan seksiä.
 
Jälleen vaivun ihanaan unen ekstaasiin Tunnen varmat uhkeat kädet lanteillani, hyväilemässä jokaista kiihottunutta nipukkaani. Hiukseni kietoutuvat käärmeen lailla paljasta kehoani vasten. Pulleat rintani janoavat hellää kosketusta, pienen pientä rutistusta juuri oikeasta kohdasta. Pinkit lakatut varpaan kynnet pilkottavat peiton alta kuin houkuttelevat vadelmamakeiset. Havahdun pieneen töytäisyyn,jokohan nyt?
 
Paha-akka
...mutta ukko se vaan siinä pieraisi unissaan ja raapii jalkoväliään. Hengitys löyhkää edelleen sipulille ja vanhalle kaljalle. Hilsettä repsottaa tyynyliinalla ja hiuksissa. Peitto on valahtaunut hänen päältään niin että näkee että kalsareissa on pieni reikä.
Mutta olen puutteessa ja ponnerran pysyyn, kiipeän mieheni päälle ja pusken hänen alkavaa kaljuaan poskellani. Hinkkaan hänen hikistä p.ersustaan vatsallani...
 
Paha-akka
Mies kääntyy ja örähtää. Hän tuntee minut päällänsä. Märkä #&%?$!* kostuttaa hänen kalsarinsa alushousujeni läpi. Taivas että sitä voi olla raskaanaollessakin näin märkä! Mies työntää minut päältään. Kellahdan selälleni vatsa pystyssä...
 
Runoilija
Mies kääntää kylkeään ja nukahtaa. Nousen vuoteesta, kun en saa enää oltua paikallani. Menen keittiöön ja avaan tuoremehun, kylmän purkin joka hikoilee päältä. Onhan kohta kesä ja lämpöä riittävästi.
Katson kelloa ja se alkaa olla neljä aamulla. Samalla naapurin Jorma tulee taksilla pihalle. Askeleista päätellen hän on ollut viettämässä iltaa ravintolassa ......
 
Paha-akka
Menen ikkunan eteen. Näen Jorman kulkevan etukumarassa pientämäennyppylää ylöspäin, joka reunustaa rinnetalojamme.
Painaudun ikkunaa vasten ja toivon Jorman huomaavan minut.
Kun hän tulee lähelle vilkutan hänelle viettelevästi. Hieron kylmää mehupurkkia rintojani vasten. Toinen rintani törröttää paljaana.

Jorma huomaa minut lasin takaa ja suuntaa horjahtelevat asekelensa kohti terassaiamme. Avaan oven ja astun ulos erittäin kiihottuneena. Olemme niin lähekkäin vastatusten että tunnen hänen kossunhöyryisen hengityksen. En voi pidätellä itseäni vaan työnnän käteni hänen löysien farkkujen kaulasta sisään ja tartun Jormaa suoraan sarvesta. Jorma nytkähtää, voihkaisee, röyhtäisee ja lysähtää maahan. Pieraisee ja kääntää kylkeä nukahtaa. Valutan kylmää menua hänen niskaansa, mutta mies ei herää.

 
Runoilija
Olen epätoivoinen ja tunnen itseni entistä kiimaisemmaksi.
Ajattelen, onko miehet tosiaan tuollaisia. Mitä minun pitäisi tehdä tässä tilanteessa.

Sitten keksin kuningasajatuksen. Humalainen Jorma nukkuu terassillamme. Soitan poliisille.
Poliisin puku, voima ja vallan tunne on aina kiihottanuy minua. Soitan poliiseille ja kerron tilanteen. Pyydän heitä saapumaan nopeasti meille.
Odotan ja odotan, mielessäni jo kuvittelen, mitä jos sieltä tuleekin kaksi naispoliisia.

Mutta odotuksen ei ole turha, sieltä saapuu kaksi isokokoista konstaapelia. Pituutta melkein kaksimetriä ja painoa lihaksikkaissa kehoissa on varmaan satakiloa, mutta ei grammaakaan liikaa. Sykin kiihkosta kun avaan heille ovea, pyydän heidät sisään. Kiihkossani en edes muista että Jorma on terassillamme ja ukkoni makuuhuoneessa.

 
Runoilija
Poliisimiehet kysyvät tilannetta ja ihmettelevät vapinaani. Sanon et soitin vaan kun luulin kuulleeni ääntä.
Toinen poliisi tarttuu minua käsikynkkään ja taluttaa minut istumaan. Tarrraan kiinni häneen ja olen jo liian kiihoittunut. Poliisi rauhoittelee minut ja he lähtevät pois. Jään taas yksin. Pihalla Jorma ja Makkariss aoma mies.

Menen mieheni viereen ja kuulen kun kuistin ovi aukeaa. Samalla muistan, että unohdin lukita sen. Jorma sieltä saapuu ja tietysti makkariimme ja kolmanneksi sänkyymme. Odotan liikkumatta mitä seuraavaksi tapahtuu. Sitten........
 
Paha-akka
...sitten Jorma ikään kun havahtuu. "Mitä", hän murahtaa, "eikö tämä ookaan muori sänky?"
Ukko vain jatkaa kuorsaustaan. Jorma hoipertelee ulos makkaristamme ja mutisee "s.aatana, ees kotio löydä".
Katson Jorman menoa. Peba keikkuu herkullisesti vaikka housut lököttävät. Tekisi mieleni juosta perään ja tarttua kiini, kähmäistä oikein kunnolla, mutta mitä jos ukko herää.
Menen kuistille katselemaan Jorman vaappuvaa menoa muorinsa luo. Valot vastapäisellä kadulla välähtävät. Tuohan on se taksi jolla Jorma tuli. Taksikuski on nähnyt minut ikkunassa flirttailemassa Jormalla ja tullut takaisin...
 
Taksikuski välkyttää valoja. Riemastun, hän kutsuu minua. Lopultakin miestä, ja selvää sellaista. Juoksen ulos, pihan yli tielle avojaloin. Hiukseni lepattavat tuulessa. Paitulin kaulus on venähtänyt kauas alas. Avaan pelkääjän paikan oven, paitulini helma nousee korkealle ylös istuessani autoon. Olen niin märkä ja kiimainen että tiedän kastelevani auton penkin.
Haluan imeä...
 
kökö
kuskilta spermat pihalle... olen niin kuumana. Kuski kääntyy minua päin ja sanoo et vissiin oo saanu ku sillo viimeks, miten lapsemme kasvaa... hyvin vastaan suudellen taksi-miestäni hellästi suulle. Ra'otan yöpaitaani ja pyydän anovasti yhtä orgasmia...
 
...kiihkon ja kuskin käden kosketuksen läpi kuulen soratiellä auton viereen pysähtyvät askeleet...naapurin Jorma on unohtanut kossupullon taksiin ja tulee hakemaan sitä nyt! Ajattelen, kyllä musta kahdelle riittää...Aaah, kaksi kovaa kankea... Mutta mitä, kuulen poliisiauton siireenin ulvahtavan kerran. Poliisit ovat palanneet tarkistamaan hiippari-ilmoitukseni...
 
...siinä Jorman k.yrpä suussa ja taksimies p.illussa katselen kun poliisit tulevat meitä kohti. Taisi olla vikailmoitus se edellinen kysyvät ja ovat pois lähdössä. Ajattelen että nyt on minun tilaisuus saada kerrankin kunnolla, vai olisiko minusta neljälle kysyn itseltäni. No ei se ota jos ei annakaan päätän ja sanon poliisille että korvaan kyllä sen ilmoituksen luontaisilla avuillani. Tartun toista poliisia vyöstä kiinni ja nykäisen housut alas...sieltä ilmestyy ihan jäykkänä seisova ihana elin. Toinen poliisi on jo riisuutunut ja törkkää k.yrpänsä eteeni..valtava...ainakin 30 senttiä... :eek:
 
Paha-akka
Lopultakin saan miestä, neljää miestä pil.lukkani kyllyydestä.
Äkkiä kuulen tutun rykäisyn. Taivautan päätäni hajareisin miesten käsittelyssä ja näen ukkoni. Hän on herännyt ja lähtenyt etsimään minua. Kädessään hänellä on uusi videokameramme...
 
Jerri
Taksimies vetäytyy sisältäni ja nousee pois päältäni. Hän vilkaisee kysyvästi vidokameraa. Kalu seisoo vielä kovana vaikka hän tuli jo kahteen kertaan.

Käännyn selälleni ja toinen poliiseista levittää häpyhuuliani. Ukkoni zoomaa kameralla jalkoväliini. Toinen poliisi alkaa nuolla klitoristani.
"Rinnat kunnolla esille" kähisee Jorma ja puristaa rintani pyöreiksi, koviksi palloiksi ukon siirtäessä kameran p.illustani rintoihini...
 
Teena V
Valun ilomettä p.illu märkänä.
Auton penkki allani on litimärkä.
Käännyn konttausasentoon peppu pystyssä, käsivarsien varassa painaen pääni tyynyyn, rinnat autonpenkkiä hipoen.
Jorma tulee takapenkille toisesta takaovesta ja tarjoaa k.ypräänsä suuhuni. Taksimies pa-nee minua takaapäin. Ukko on siirtynyt etupenkille ja haparoi sieltä rintojani.
Toinen poliiseista kuvaa takaikkunan lasin läpi takapenkin tapahtumia.
Äkkiä tunnen liikettä vatsassa, lämmin vesi valuu norona...
 
hennariikka
Ei, Jorma onkin mieltynut kultaiseen suihkuun ja tekee tarpeensa takapuoleeni. Tuntuu mukavan lämpimältä, mutta samalla olisin toivonut hänen tekevän tarpeensa muualle. En tahdo Jormaa enää vaan otan komeaa poliisia vehkeestä kiinni ja alan imeä hulluna. Kamera kiertää ja innostun enemmän ja enemmän. Auto alkaa käydä ahtaaksi ja johdattelen joukon sisälle. Menemme kaikki suihkuun. Saan pestyä Jorman eritteen pois haisemasta ja jatkamaan fantastista iltaa urosteni kanssa. Siirrymme märkinä ja halukkaina makuuhuoneeseen. Saan nähdä viimeinkin poliisien mahtavat lihaksikkaat vartalot ja tiukat lihakset. Haluni loistaa silmistäni. Tahdon alapään täyteen ja suuni, jotta tunnen saaneeni. Kamera kuvaa ja tahdonkin itse siirtyä hetkeksi ihailemaan uroitani kameran taakse. Miehet alkavat hiljalleen lämmetä toisilleen ja pian on Jorma saanut jormaa takapakkiinsa, hän näyttää nauttivan suuresti. Kiihotun entistä enemmän ja laitan kameran rullaamaan lipastolle. Liityn hikisten miesten keskelle ja nautin kaikilla aisteilla. Miehet tuoksuvat huumaavilta. Tunnen saavani o.rgasmin ja se saa minut vapisemaan. Kerrankin tunnen tyydyttyneeni kunnolla. Poliisit saavat työtehtävän ja joutuvat poistumaan. Jormakin lähtee jatkamaan töitään. Vain minä ja mieheni olemme jäljellä. Alan olla valmiina uusintaan ja nyt omistaudun täysin miehelleni. Kaikki sujuu hyvin ja alamme rakastella hellästi. Vauhti kiihtyy ja mieheni tarttuu minua hiuksista. Se sattuu, mutta annan olla. Alan nostella lantiotani ylös ja alas. Mieheni painuu syvälle minuun. Kääntää minut ympäri ja tarttuu käsiini ja nostaa minut syliinsä. Yritän taipua alemmaksi, mutta mieheni ei anna, hän työntyy minuun voimakkaasti. Tunnen kuinka hän ihan värisee. Mutta sitten mieheni heittääkin minut lattialle, kesken kuuman aktin. Hän haukkuu minua ja alkaa paiskomaan pitkin seiniä. Hän lyö ja pitää kiinni. Minä vuodan verta, minua sattuu, huudan että minua sattuu. Mieheni ei välitä. Saan nyt kärsiä nautintoni edestä. Lopulta mieheni väsyy ja siirtyy keittiöön ja kuulen kuinka pullo aukeaa. Katson itseäni vessan peilistä, näytän kamalalta. Nyt minua on loukattu viimeisen kerran ja soitan 112. Pian paikalle saapuvat poliisit ja ne näkevät minut ja mieheni joutuu putkaan. En tahdo jäädä taloon enää ja poliisit lähettävät toisen partion hakemaan minua. Sillä aikaa saan pakata vaatteitani ja siistiä itseäni. Poliisit tulevat ja toinen heistä oli täällä juuri tuntia aikaisemmin. Hänestä huomaa raivostumisen ja hän nappaa kameran mukaamme ja vie minut pois. mutta hän ei vie minua mihin tahansa vaan omaan kotiinsa ja lupaa tulla hoitamaan minua kun vuoro pian päättyy, hän lupaa myös ettei mieheni pääse tästä vähällä. Kun (poliisi)Kimmo tulee kotiin...


 
yhtäkkiä havahdun... unesta, hieraisen silmiäni ja totean se tosiaan oli unta. Vierestä kuuluu tasainen kuorsaus. Siinä se mieheni nukkuu onnellista untaan ja minä, minä olen niin huojentunut, kaikki ihana mutta myös paha olikin vain unta. Painaudun sipulille haisevaa miestäni vasten... miten hyvälle hän tuoksuukaan, miten rakas hän onkaan juuri tälläisena. Taisin saada hyvän opetuksen tuumaan itsekseni ja nukahdan.
 

Yhteistyössä