Kiimainen kesä -96

Hox! Tarina on täysin fiktiivinen vailla todellisuuspohjaa! Tarina voi olla joidenkin mielestä perverssi tai vastenmielinen = ÄLÄ LUE PITEMMÄLLE!

Tarina sisältää BI-seksikohtauksen.

Ja tarina alkaa:

Kesä -96 oli kuuma ja hikinen, olin silloin armeijassa, seurustelin ja olin juuri päässyt niin sanotusti pillun makuun, eli tottunut jo panemiseen.

Erään viikonloppuloman lähestyessä kuitenkin kävi niin että silloinen tyttöystäväni yllättäen soitti ettei haluakaan tavata minua sinä viikonloppuna vaikka olimme suunnitelleet kaikenlaista ajanviettoa yhdessä.

Mieliharmi oli aikamoinen kun kuitenkin olin ollut niin sanotulla metsäkeikalla ja olin koko ajan unelmoinut lomasta yhteisistä tuokioista tyttöystäväni kanssa. Mainitsin tästä ohimennen tupakaverilleni jonka kanssa olinkin joskus ollut iltalomilla "ottamassa kuppia", juttelimme tämän jälkeen niitä näitä ja aloimme valmistatumaan lomille lähtemiseen. Lomatarkastuksessa kuitenkin kävi niin että tarkastusta tehneen luutnantin mielestä muutamilla meistä oli turhan pitkä parta, joten lähtemisemme viivästyi. Tästä seurasi se että myöhästyin viimeisestä kotiini päin menevästä autosta. Siinä minä sitten olin linja-autoasemalla tutkimassa aikatauluja että milloin seuraavan kerran pääsisin kotiapäin, aikani ihmeteltyäni totesin että seuraava kyyti lähtee aamuyöllä 4.30...

Aikani kuluksi suuntasin baariin jossa yleensä kävimme lomillamme ja ajattellen nauttia muutaman virkistävän. Tiskille selvittyäni huomasin tupakaverini, joka ehättikin kysymään että mitä minä vielä täällä teen että enkö olekaan kotiini matkalla. Selvitettyäni asian laidan hän yllättäen kysyi että haluaisinko lähteä mökille saunomaan ja paistamaan makkaraa illan kuluksi. Hänen tyttöystävänsä oli kuuleman mukaan jo siellä lämmittelemässä saunaa.

Tunsin kyllä molemmat entuudestaan, olin tutustunut iltalomilla myös tähän tyttöystävään, joka rehellisesti sanottuna ei minuun oikein tehnyt vaikutusta muuten kuin luonteensa puolesta. Tyttö kun oli hieman pyörempää sorttia kuin mistä itse pidin.

Hieman arvelutti tuppautua mukaan mutta loppujen lopuksi eihän kaveri minua sinne kutsuisi jos seurani ei kelpaisi tuumin ja vastasin kutsuun myöntävästi. Kurvasimme kaupan kautta hankkien hieman virvokkeita, joiden takia kaverini sieltä mökiltä olikin vielä kylille lähtenyt.

Saavuttuamme perille Maija olikin vastassa yllättyen hieman tulostani mutta toivottaen minut kuitenkin tervetulleeksi. Kävi ilmi että tämä oli hänen vanhempiensa mökki, tosin kuuleman mukaan vanhemmat eivät mökkiä juurikaan käyttäneet joten Maija ja Matti viettivät siellä suurimman osan lomistaan.

Sauna oli kuulemma lämmin jonne saimmekin käskyn mennä, Maija lähtisi käymään lenkillä vielä ennen saunaa joten ehtisimme käydä ottamassa alkulöylyt kaikessa rauhassa. Saunassa juttelimme niitä näitä nauttien virvokkeita rennossa tunnelmassa. Äkkiä ovi avautui ja Maija seisoi ovella todeten:" En jaksa odotella enää pitempään ja kuunnella teidän armeija juttujanne..." aika oli menny kuin siivillä ja emme olleet huomanneet Maijan lenkiltä tuloa lainkaan. Maija nousi lauteille keskellemme, sauna oli kohtuu pieni ja näin ollen tunsin Maijan kylmän ihon ihoani vasten. Varovaisesti katselin vieruskumppaniani ja saunan hämärässä aloin erottamaan hiljalleen hänen pyöreitä muotojaan. Sivusilmällä huomasin Matin kalun paisuvan.

Päätin lähteä saunasta uimaan, Maija hihittelin perääni: "mikäs sille nyt tuli..." jääden Matin kanssa lauteille. Järveen päästyäni huomasin että itseänikin tuo Maijan alastomuus oli alkanut kiihottamaan. Aikani järvessä uituani ja itseni siellä pestyäni palailin mökille. Jo pitkään matkaan kuulin Maijan voihkeen, mökkihän ei ollut mikää kovinkaan iso, käsittäen vain saunan ja saunatuvan. Ovien ollessa kesäkuumalla auki en voinut olla näkemättä Maijaa ja Mattia tuvan puolella, Matti nuoli Maijan pillua hiljalleen ylhäältä alas välillä hieroen Maijan rintoja. Näky alkoi hiljalleen kiihoittamaan minua ja kaluni alkoi paisumaan.

Siitä miten pitkään pariskunta oli tuvassa puuhaillut minulla ei ollut aavistakaan mutta olin ollut kuitenkin hyvän tovin uimassa. Maija painoi käsillään Matin päätä kohti pilluaan ja voihki tasaiseen tahtiin Matin pyörittäessä päätään edestakaisin. Näin Matin kurottavan liukuvoidetuubin lattialta ja levittävän sitä Maijan peppureiälle. Samalla huomasin lattialla erikokoisia kumitappeja, joiden tiesin olevan pepputappeja, Matti kurotti pienimmän niistä käteensä, rasvaten sen ja alkaen työntämään sitä hiljalleen Maijan peppuun. Näky kiihotti minua suunnattomasti olimmehan tyttöystäväni kanssa joskus kokeilleen peppuhommiakin mutta niistä kokeiluista ei oikein ollut tullut mitään. Maija voihki hiljalleen, Matin liikutellessa tappia edes takaisin Maijan pepussa, koko ajan nuollen Maijan pillua.

Aloin hiljalleen liikuttelemaan esinahkaani edestakaisin ja koskettelemaan pallejani, joita jo kuumottikin aika lailla. Seuraavaksi Matti otti seuraavaa kokoa olevan tapin lattialta, rasvasi sen ja vaihtoi tappien paikkoja. Maijan pepusta lähti irstas litinä tapin liikkuessa edes takaisin... Seuraavaksi oli vuorossa isoin tappi, se ei enää liukunutkaan yhtä hyvin peppuun kuin kaksi aikaisempaa vaikka Matti hyvin sen oli rasvannutkin vaan vastusteli hieman, hiljaisella edes takaisin liikkeellä Matti sai sen kuitenkin juurtaan myöden peppuun Maijan ynähdellessä vaimeasti. Tappi pepussaan Maija alkoi Matin pillun nuolemisen tahtiin voihkimaan voimakkaammin, huomasin myös että Maija liikutti lantiotaan tahdottomasti jalkojen samalla tärähdellen silloin tällöin. Aavistin Maijan nauttivan Matin käsittelystä ennen orgasmia, Maijan voihkiminen voimistui hiljalleen samoin jalkojen ja lantion liike. Yht äkkiä Maija alkoi vavahtelemaan ja voihkimaan voimakkaasti Matin pitäessä häntä paikoillaan sängyllä. Tappi pepussa liikkui sykäyksittäin ja meinasi välillä tippua pois paikoiltaan mutta Matti piti sen paikoillaan.

Hiljalleen Maijan voihke ja liikkeet laantuivat tasaantuen huohotukseksi, Maijan jäsenet retkottivat sängyllä aivan rentoina...

Matti nousi ylös lattialta, silloin näin Matin jäykkänä seisovan kalun, joka ei ollut loppujen lopuksi omaani kummoisempi. Seuraavaksi Matti nosti Maijan jalat olkapäilleen ja alkoi sovittamaan kaluaan Maijan pillulle, kalu upposi pilluun helposti, olihan Maija märkänä kaikesta nuolemisesta. Hitaasti Matti pani Maijaa, kolme lyhyttä ja yhden syvän työnnön, Maijan retkottaessa sängyllä hiljaa ynähdellen. Hiljalleen Mattikin alkoi urahtelemaan työntöjen tahtiin ja ajattelin että tuon täytyy tehdä hyvää, panna kiimasta valuvaa pillua. Äkkiä Matti nousee ja kalu tulee ulos pillusta, näen kalun varressa valkeaa limaa jota alkuun luulen spermaksi mutta se onkin Maijan pillusta erittyvää liukastetta. Matti kääntää Maijan sängylle mahalleen niin että jalat tipahtavat sängynlaidan yli niin että Maijan peppu jää ikäänkuin tarjottimelle matalan sängyn laidalle. Näen pepputapin edelleen paikoillaan ja Maijan turvonneen pillun ennenkuin Matti asettuu eteeni niin että en enää näe mitä tapahtuu. Siirryn paremmalle paikalle katselemaan kun Matti siirtyy lähemmäs Maijan peppua samalla sitä levittäen. Äkkiä Matti painaa kalunsa jälleen Maijan pilluun ja alkaa taas panemaan naistaan hiljalleen samalla peppua käsillään vaivaten. Hiljalleen Matti lisää tahtia ja alkaa urahtelemaan työntöjen tahtiin. Sillä aikaa Maija ottaa pakaroistaan kiinni levittäen niitä niin että Matti pääsee painamaan mahdollisimman syvälle, Matin urahteluista ja huohotuksesta päätellen lasti lentää pian tuumin ja ei aikaakan tästä huomaan Matin jähmettyvän paikoilleen huohottamaan, Maija ynähtelee tyytyväisenä pakarat levällään Matin edessä tuntiessaan miehensä kalun pumppaavan spermat hänen pillunsa sopukoihin.

Runkkailen itse hiljalleen kaluani heidän vieressään ja olen jo tekemässä lähtöä kun Matti tokaisee:"Sinun vuorosi..." - "Häh, siis mitä?" mietin mielessäni ja saan soperrettua että:"Eihän minulla ole edes kumeja mukana...", johon Maija toteaa:"Älä huoli, käytän pillereitä..."

Matin vetäessä veltostuneen kalunsa ulos pillusta, osa hänen spermastaan valahtaa Maijan reisille ja siitä lattialle, hieman arveluttaa koko homma mutta se ei kiimaista mieltäni juurikaan haittaa vaan asetun Matin paikalle ja alan hiljalleen työntämään kaluani Maijan pilluun, jossa Matin spermatkin vielä ovat. Kaluni solahtaa märkään pilluun hyvin ja miten hyvältä se tuntuukaan alan panemaan Maijaa kuten tyttöystävääni, paitsi että Maija tuntuu paremmalta kuin hän.

Irstas litinä kuului työntöjeni tahtiin ja alaspäin katsoessani huomasin kaluni varren pumppaavan Maijan pillunmehuja ja Matin spermaa ulos pillusta, kaluni varsi ja Maijan peppu kiiltelivät eritteistä. Maija tarttui taas samaan tapaan pakaroistaan kiinni kuin aikaisemminkin levittäen ne niin auki kuin pystyi, painoin nivusiani niin kiinni Maijan peppun kuin pystyin, samalla tunsin kuinka pepputappi osui kaluni tyveen. Tartuin tapin juureen ja aloin pyörittelemään sitä pepussa, Maija alkoi ynisemään pyörittelyn tahtiin. Tunsin hyvän olon tunteen kalullani ja aloin hengittämään suun kautta pitkiä henkäyksiä, Maija huomasi tämän ja sanoi: "Pane pohjaan asti loppuun saakka, tahdon kaiken spermasi pilluuni..." Tämä kiimaisen naisen sanoma laukaisi minussa kovan panemisen vimman ja laskin irti tapista juntaten itseni niin syvälle Maijan pilluun kuin mahdollista ja aloin nytkyttämään lantiotani tiukin lyhyin iskuin edestakaisin. Kyyristyin Maijan päälle ja vein kaksi sormeani hänen suuhunsa, hänen alkaessaan imemään niitä, hiljainen yninä, rietas litinä ja huohotukseni täyttivät saunatuvan. Tunsin kivikovan kaluni ympärillä liukkaan, märän ja lämpimän kiimaisen naisen puristuksen. "En jaksa enää kauaa..." mietin ja samalla tunsin sperman lähtevän ryöppyämään palleistani ja kaluni alkavan pumppaamaan sitä Maijan pillun syövereihin. Jähmetyin ja nousin kyyrystä ylös työntäen itseni niin syvälle Maijaan kuin pystyin, samalla katsoin nytkähtelevän kaluni tyveä ja pepputappia joka edelleen pepussa oli.

Hiljalleen aloin veltostumaan ja vihdoin kaluni "lurpsahti" ulos pillusta niin kuin osa spermoistakin. Vedin itseni voipuneena sängylle ja ennen nukahtamistani huomasin Maijan hymyilevän.


Heräsin yöllä outoon tunteeseen kalullani, "Ihan kuin minulla seisoisi ja joku imisi kaluani..." mietin. Aukaistessani silmäni huomasin että Maija oli päälläni imemässä kaluani niin että hänen pillunsa oli silmieni edessä. Tartuin häntä pakaroista levittäen niitä ja huomasin että tappi oli edelleen hänen pepussaan, pillun punottaessa edessäni. Maija osasi todellakin imeä kalua hyvin hänen käsiensä askaroidessa palleillani. Hiljalleen kiima alkoi nostamaan taas päätään ja varovasti nuolaisin hänen pilluaan, maku oli suolaisen karvas jolloin tajusin ettei hän ole käynyt lainkaan pesulla panemistemme jälkeen. Ajatus spermaisen, liukkaan pillun nuolemisesta ei aluksi tuntunut lainkaan kivalta mutta kun Maija painoi aavistuksen lantiotaan alaspäin ajattelin hänen tahtovan sitä että hänen pilluaan aletaan nuolemaan. "Toisaalta enhän minäkään ollut käynyt pesulla lainkaan, joten eiköhän tästäkin jotenkin selvitä..." tuumin. Aloin hiljalleen nuolemaan hänen pilluaan ja löysinkin klitoriksen jota kielelläni härnäämällä sain hänen peppunsa värisemään niin että päättelin hänen pitävän nuolemisestani.

Äkkiä Maija pyöräytti kätensä jalkojeni yli niin että jalkani olivat hänen kainaloissaan ja tavallaan "avauduin" hänen eteensä. Maija veti kaluni suustaan ja alkoin nuolemaan pallejani, siirtyen siitä hiljalleen alemmas kohti peppua. Mmmm... ynisin pillu suussani ja hän jatkoi nuolemistaan levittämällä peppuni käsillään. Säikähdin hieman tätä uutta käännettä ja vahingossa jännitin pakarani niin että minulta pääsi pieni pieru. Nolona tästä unohdin hänen pillunsa kokonaan, Maijan todetessa: "Ole huoletta kyllä sinnekin ehditään..." Ihmettelin tätä toteamusta, "Ehditään minne?" Ennenkuin ehdin ajattelemaan asiaa sen kummemmin tunsin hänen kielensä peppureiälläni, ihan kuin sähköisku olisi lyönyt lävitseni, jäseneni valahtivat hervottomiksi. Maija alkoi pyörittämään kieltä pepullani välillä painaen kieltään peppuuni. "Aah... Miten oudon hyvältä tuo tuntuukaan" mietin, samalla hän painoi taas lantiotaan päätäni vasten ja mieleeni muistui tuo hänen pillunsa nuoleminen. Aloin taas nuolla hänen pilluaan kuten aikaisemmin mutta nyt aloin taas varovasti pyörittelemään tappia hänen pepussaan, kuten aikaisemmin pannessamme.

Välillä Maija imi kaluani, välillä nuoli pallejani tai peppuani, en kestänyt laskuissa mukana niin hyvää se teki. Seuraavaksi tunsin pepullani jotain kylmää, meni hieman aikaa ennekuin tajusin että Maija levitti pepulleni liukuvoidetta. "Apua..." mietin ja samalla tajusin että peppuuni työnnetään jotain, tajusin sen olevan sen ilmeisesti pienimmän pepputapin.

Päättäväisesti hän vain työnsi ja työnsi sitä peppuuni välillä liukuvoidetta lisäten, vihdoin tunsin pakaroillani tapin tyven ja sen että se oli juurtaan myöden pepussani. Tunne oli sanoin kuvaamaton, alkuun tappi oli aavistuksen ehkä sattunutkin mutta nyt tunsin tapin painavan jotain josta minulle tuli hyvä olo. Kaluni oli aivan kivikova, Maija alkoi nuolemaan pallejani ja liikuttelemaan tappia pepussani edestakaisin, aloin huohottamaan liikuttelun tahtiin.

Samalla huomasin Matin tulevan kohti sänkyä ja meitä, olin melkoisen avuttomassa asennossa Maijan alla itse asiassa en päässyt liikkumaan juuri lainkaan, olihan Maija minua jonkin verran painavampi. Matti meni naisensa pään luokse, nosti hänen leukaansa ylöspäin ja painoi kalunsa Maijan suuhun. Matin pannessa naistaan suuhun minä imin ja nuolin kiimasta hulluna Maijan pillua, Maijan pannessa minua peppuun tuolla tapilla. Jossakin vaiheessa tunsin että tappi vedettiin pois pepustani ja että pepulleni levitettiin lisää liukuvoidetta. Arvasin vuorossa olevan seuraavaa kokoa olevan tapin, nyt kun tunsin tapin pepullani osasin jo rentuouttaa peppuni niin että tappi meni sisälle helpommin kuin tuo aikaisempi pienempi tappi. Silmät ummessa nautin tilanteesta ja ynisin hiljalleen tapin työntöjen ja pyörittelyn tahtiin.

Aukaistessani silmäni Matti olikin siirtynyt Maijan pepun eteen niin että hänen kalunsa kiilteli edessäni, vain parin tuuman päässä otsastani. Matti tarttui Maijan pepussa olleeseen tappiin ja alkoi hiljalleen vetämään sitä ulos, jo silloin tiesin että tuo tappi tulisi olemaan myös minun pepussani ihan kohta mutta "Mitä Matti nyt aikoi...?" mietin. Matti vei tapin Maijalle ja takaisin tullessaan minulle selvisi mitä hän aikoi, näin liukuvoidetuubin Matin käsissä. Matti puristi tuubista kalulleen liukuvoidetta rasvasti kalunsa ja sen jälkeen hän teki saman Maijan pepulle. Aivan silmieni edessä hän tuli lähemmän painoi kalunsa Maijan pepulle ja alkoi varovaisesti painamaan kaluaan naisensa peppuun. Kalu ei uponnut helposti peppuun, näin kun Matti hiljalleen kasvatti painetta Maijan pepulla ja viimein terska upposi peppuun ja sulkijalihas ikäänkuin ponnahti hieman takaisinpäin paineen vapautuessa.

Matin porautuessa hiljalleen Maijan peppuun tunsin Matin pallin otsallani, olinhan nuollut Maijan pillua koko ajan huomaten hänen peppunsa värisevän ja hieman heiluvan puuhailujemme tahtiin. Myös minun peppuni oli jo alkanut tottumaan tuohon keskimmäiseen tappiin ja odotinkin jo tuota seuraavaa kokoa. Hieman tästä eteenpäin tunsin Maijan vetävän tapin ulos pepustani, lisäävän taas liukuvoidetta ja alkavan tuon kolmannen tapin sisään yrittämisen. Tämä kolmas tappi ei mennytkään yhtä helposti paikoilleen vaan Maija joutui pienellä edestakaisella liikkeellä varovaisesti painamaan tapin peppuuni. "Uuuh... Miten hyvältä tuo tuntuukaan" tuumin Maijan imiessä kaluani ja pyörittelevän tappia pepussani. Samaan aikaan otsani alkoi olemaan aivan märkä ja liukas Matin kalua ja palleja alas valuvista nesteistä. Myös Maijan pillusta valuvat nesteet olivat kastelleen minut melkein tukkaa myöden, onneksi olin ajellut itseni melkein kaljuksi ennen armeijaa.

Maijan pepun tärinä alkoi hiljalleen nuolemiseni ja Matin panemisen tahtiin kiihtymään. Maijalla oli kaluni suussaan ja vaimennettu voihke kertoi hänen nauttivan käsittelystämme. Yht äkkiä hänen pillunsa alkoi supistelemaan ja pumppaamaan mehujansa päälleni, Maija meinasi pyristellä karkuun päältäni mutta Matti lukitsi hänet päälleni, jolloin jatkoin pillun nuolemista ja hänen mehujensa imemistä. Aukaistessani silmäni huomasin Matin olevan juurtaan myöden Maijan pepussa niin että hänen pallinsa olivat aivan edessäni. Hiljalleen Maijan liikkeet ja voihke taas laantuivat, paino päälläni kasvoi ja tajusin että Maija valahti taas rennoksi kuten aikaisemmankin orgasmin jälkeen.

Matti oli edelleen Maijan pepussa, josta hän varovaisesti vetikin kalunsa ulos. Peppureikä jäi rivosti "avonaiseksi" toviksi jonka jälkeen se alkoi supistumaan takaisin kiinni. Kaluni oli edelleen Maijan suussa, nyt tosin juurtaan myöden kun olin hieman veltostunut Maijan orgasmin aikana. Hänen päänsä retkotti reittäni vasten, hänen ynähdellessään tyytyväisenä.

Sain vaivoin kaivettua käteni hänen pakaroidensa yli ja levitettyäni niitä niin että sain paremmin henkeä hänen altaan kun tunsin että tappia pepustani vedettiin pois. Äkkiä tajusin että vetäjän oli Matti, hätäännyin lievästi kun tajusin etteihän Matti ollutkaan lauennut naisensa peppuun vaan että hänellähän seisoo vielä.

Matti levitti taaskin lisää liukuvoidetta pepulleni ja varmaankin kalullensakin. Otti nilkoistani kiinni vei ne olkapäilleen ja asetti kalunsa peppureiälleni, varovaisesti hän alkoi painamaan itseään sisälleni kuten aikaisemmin oli tehnyt naiselleen.

Peppuuni sattui ehkä aavistuksen mutta enhän minä voinut siinä tilanteessa tehdä muuta kuin rentoutua ja antaa Matin tulla peppuuni. Hetken päästä peppuni antoi periksi ja Matin terska painui sisälleni, hän pysähtyi hetkeksi, jolloin huomasin että Maijakin oli jo virvonnut niin paljon että levitti pakaroitani käsillään. Matti alkoi hiljalleen painumaan syvemmälle ja syvemmälle, tunne oli aivan erilainen kuin tapeilla koska kalu tuntui antavan enemmän periksi.

Oma kaluni Maijan suussa oli paisunut kivikovaksi ja Maija imi sitä hiljalleen. Hiljalleen Matti alkoi liikuttelemaan kaluaan pepussani edes takaisin ja tietyssä kohdassa tunsin hyvänolon tunteen joka kulki läpi ruumiini joka sopukan. Matin panemisen ja Maijan imemisen takia aloin hiljalleen huohottamaan mielihyvästä ja huomasin Matin tekevän samoin.

Kalu pepussani alkoi tuntumaan kovemmalta ja kovemmalta, sekä Matin huohotus tiheämmältä ja tiheämmältä, alkoi tuntumaan siltä että Matti ei kestä pitkään ja arvasin saavani koko spermalastin peppuuni. Pelkkä ajatus kiihoitti kiimaista mieltäni ja aloin tuntemaan myös omalla kalullani kihelmöintiä. "Kummaltakohan lentää ensin..." Huohotin ääneen ja samalla tunsin Matin kalun alkavan sykähtelemään pepussani. "Mmm... tuntuu hyvälle" mietin ja samalla tunsin miten spermaryöppy omasta kalustani lähti liikkeelle. Laukemiseni taisi tulla yllätyksenä Maijalle koska kuulin äänestä että hän ikäänkuin korahti kerran tai pari henkeä vetäessään, pumppasin koko lastin Maijan suuhun, josta taisi suurin osa valua pitkin lantiotani ja Maijan kaulaa ja kasvoja. Tällä välin Matti oli vetänyt kalunsa pois pepustani ja tarjosi kaluaan Maijalle imettäväksi, Maija alkoi imemään miehensä kalua runkaten minun kaluani. Lopulta hän otti minunkin kaluni vuorollaan suuhunsa, imien viimeisetkin pisarat suuhunsa.

Nukahdimme taas vuorollamme kaikki kolme samaan sänkyyn...

Se miten lopun kiimaisesta kesästä vietimme kuuluu toiseen tarinaan. :p
 

Yhteistyössä