Kiinnostaisiko?

Hei, olen kirjoitellut silloin tällöin seksinovelleja suomi24 palstalle. Siellä jutuista ei saa minkäänlaista mielekästä palautetta. Tarinoideni nimenä on "Hedelmällisyyshoitoa", ja jatkotarinoita on jo useita. Kiinnostaisiko tällä palstalla tarinani lukijoita, onko tyylini ja tasoni riittävä? Jos useampi on sitä mieltä, että kyllä, voin siirtää jo seuraavat jatko-osat tälle palstalle :) Olen mies, mutta saan apuja kirjoittamiseen myös kauniimmalta sukupuolelta.
 
Tarinani alkoi siis näin viisi jaksoa sitten:

Pidin opiskelijoille luentoja joitakin vuosia sitten yliopistolla vierailevana luennoitsijana. Yhtenä syyskuisena maanantaina pidin kaksituntisen luennon aika täydelle salille normaaliin tapaan. Huomasin, että joukossa oli muutamia uusia kasvoja, joita en muistanut aikaisemmilta luennoilta.

Luennon päättymisen jälkeen kävelin kahville tiedekunnan kahvioon, kuten yleensä. Muutamia muitakin kahvittelijoita oli paikalla. Istuin suuren kahvikuppini ja sämpyläni kanssa pöytään ikkunan ääreen, valoisalle maisemapaikalle. Aloin selata kännykästä Hesarin päivän uutisia.

Hetken kuluttua kahvihetkeni katkesi. Pöytääni kohti käveli punatukkainen ja hoikka, noin kolmekymppinen nainen. Tyyli oli huoliteltu, mutta samalla opiskelijamaisen rento. Hän otti minuun katsekontaktia, johon vastasin kohottaen hieman silmänkulmiani. Pöydän luo päästyään hän tiedusteli hymyillen, olisiko pöydässä vapaata. Totta kai, sanoin. Hän esitteli itsensä Lauraksi ja kiitteli hyvästä luennosta. No todellakin, hänhän oli juuri luennollani salin edessä istuen.

Juteltiin opiskelusta, hän oli pitänyt opinnoista taukoa jo joitakin vuosia ja oli nyt palannut päättämään maisteritutkintoaan. Kiittelin ja kannustin häntä paluussa ja kerroin, että tiedän monta taukoa pitänyttä opiskelijaa, jotka ovat saaneet motivaationsa takaisin ja suorittaneet opintonsa loppuun vauhdilla.

Kysyin, että oliko hän pitänyt taukoa työn takia, johon hän vastasi, että ei, hän oli asunut kolmisen vuotta Kanadassa miehensä kanssa ja ollut siellä kotirouvana, vaikka lapsia ei ollut. Miehen tuloilla oli hyvin pärjätty siellä hyvin tähän asti. Vastasin, että olin itsekin ollut aikoinaan koti-isänä, koska olimme vuorotelleet vaimoni lasten kanssa kotona, kun lapsia oli siunaantunut neljä kappaletta.

Laura ja miehensä olisivat kuulemma lähdössä takaisin melko pian. Hän käyttäytyi hyvin ystävällisesti, mutta myös asiallisesti, turhaksi höpöttäjäksi häntä ei voinut kutsua. Hän vaikutti päämäärätietoiselta naiselta. Kahvittelu ja keskustelu päättyivät ja lähdimme omille tahoillemme.

Viikon päästä olin taas tiedekunnan kahviossa samoihin aikoihin. Lauraksi viikko sitten itsensä esitellyt punatukkainen opiskelija ilmaantui yllättäen uudestaan paikalle. Hän kyseli syksyn muista kursseista, mutta sitten hän piti pienen tauon, ja kysyi, että saisiko hän kysyä minulta yhtä hyvin kummallista asiaa. Itse asiassa, voisimme tehdä pienen kävelylenkin ulkona rauhallisemmassa paikassa. Suostuin uteliaisuudesta.

Ulkona Laura kertoi, että hän oli heti ensimmäisellä luennolla pannut merkille, että muistutin suuresti hänen aviomiestään. Vaalea, pitkä, sinisilmäinen, hoikkarakenteinen, samanlainen suora nenä ja leveä hymy. Jopa ääni oli yhtä matala. Sitten kertoi, että hän oli toivonut lasta jo monta vuotta. Laura sanoi, että asiasta on tullut hänelle melkoinen henkilökohtainen ongelma.

Pysähdyin. Ymmärsin jo, mistä ehkä oli kyse. Hän jatkoi, että hänen oman miehensä siittiöt ovat huonolaatuisia eikä omaa biologista lasta varmaan saataisi. Myöskään keskustelut adoptiosta eivät olleet johtaneet miehen kanssa mihinkään. Hän kysyi, olenko minä koskaan luovuttanut spermaa. Hän pyysi heti anteeksi, että kyselee tällaista aivan tahditonta asiaa.

Kerroin hänelle, että olin jäänyt leskeksi pari vuotta sitten, ja että minulla ei olisi eettisesti mitään tällaista toimintaa vastaan, mutta lapsen biologisella isällä on varmaan jokin vastuu lapsesta.

Hän kysyi myös veriryhmääni, jota en tietenkään muistanut, paitsi että se on kaikkein yleisin. Laura näytti pitävän kuulemastaan.

Laura sanoi, että hän aikoisi tulla raskaaksi kertomatta miehelleen, miten se on oikeasti tapahtunut. Hänen miehensä saisi kuvitella, että lapsi on hänen omansa. Siksi oikean isän pitää olla mahdollisimman saman näköinen. Ja minä sattumalta olin. Jos joku saisi kuitenkin joskus tietää, asia olisi hänen vastuullaan enkä minä joutuisi tunnustamaan lasta, saatikka joutumaan lapsen elättäjäksi. He muuttaisivat miehensä kanssa pois Suomesta Kanadaan mahdollisesti pysyvästi lähiaikoina.

Oma lapsi on hänelle maailman tärkein asia. Kaikkea muuta hänellä on jo elämässään, hyvä mies ja toimentulo, mutta lapsi puuttuu. Kyse olisi ainoastaan hedelmöityksestä. Eikä minun tietenkään tarvitse vastata heti. Jos ylipäänsä haluaisin vielä jatkaa keskustelua.

Katsoin Lauraa nyt uusin silmin, en enää pelkkänä opiskelijana. Hän oli puoleensavetävä nainen, haluttavakin. Ryhdikäs ja treenatun näköinen vartalo. Ottaen huomioon, että olin jo täyttänyt viisikymmentä, ehdotus oli minulle hyvin yllättävä ja imarteleva. Näin nuoria naisia ei minulla ollut intiimillä elämänalueella jonoksi asti.
 
Vastauksia odotellessani jatkan tarinaa:

HEDELMÄLLISYYSHOITOA 2

Okei, ehkä voisin olla luovuttaja, vastasin. En haluaisi palkkiota, mutta en halua myöskään täyttää purkkeja, vaan tehdään yksi yritys ihan normaalilla tavalla. Hän katsoi minua nyt kiihtyneen näköisenä, ja sanoi tiukasti, että tietenkään tällainen ei tulisi kyseeseen. Vastasin, että olen pahoillani, mutta en nyt osaa muullakaan tavalla vastata. Silmistä näin harmistumista. Hän lausui "Kiitos vaan" sarkastisella äänenpainolla, kääntyi kannoillaan ja lähti kävelemään ripeästi pois. Varmaan ehdotukseni oli älytön, mutta toisaalta, hän pyysi vieraalta ihmiseltä aika paljon.

Hämmästykseni oli suuri, kun Laura ilmestyi tiedekunnan kahvilaan uudestaan parin päivän kuluttua. Hän sanoi muuttaneensa mielensä. Tehdään niin kuin ehdotit, Laura sanoi. Hän ojensi minulle huoneavaimen ja osoitteen kirjekuoressa, jos minulle sopisi järjestely jo tänä iltana. Hän pyysi tulemaan osoitteessa olevaan hotelliin illalla kello kahdeksan. Hän pyysi olemaan täsmällinen, ja sanoi vielä, että hoidetaan homma mahdollisimman vähällä kontaktilla. Kyllä se sopii, vastasin.

Illalla löysin itseni itsepalveluhotellin ulko-ovelta. Huomasin, että olin melkoisen hämmentyneessä tilassa, ja hermostunut. En oikeasti tiennyt, mitä olin tekemässä, koska kaikki oli tapahtunut niin nopeasti.

Löysin arkisesta pitkästä hotellikäytävästä oikean huoneen, ja avasin oven kirjekuoressa olleella avainkortilla. Hotellihuoneessa ei ollut valoja päällä, niukka valo tuli huoneeseen vastapäätä ikkunasta verhojen läpi. Näin Lauran kontallaan, reidet harallaan sängyn päädyllä. Hän oli alasti, kasvot minusta poispäin seinää kohti. Hänellä oli vain mustat rintaliivit päällään pienten rintojensa peitoksi.

Laitathan heti toimeksi, Laura sanoi, minua katsomatta. Meidän ei tarvitse puhua mitään.

Kävelin sängyn luo häneen taakseen. Keskellä alaselkää pakaroiden yläpuolella oli tatuoitu pieni punainen ruusu. Avasin housujeni vyön ja laskin housuni alas, t-paidan jätin päälleni. Lauran notkea asento perse pystyssä oli niin kiihottava, että en tarvinnut mitään stimulointia. Paljas kaluni heilui ja sojotti valmiiksi hyvässä erektiossa.

Näkymää oli niin kiihottava kuin tässä kummallisessa tilanteessa oli mahdollista. Hän oli ylävartalo sängylle alas taivutettuna, pylly pystyssä. Kaikki näkyi. Häpy oli sileäksi ajeltu. Pillu oli auki, punertavat häpyhuulet raollaan. Turhaan pelkäsin, että voisi olla hankalaa panna naista kylmiltään. Asia olikin päinvastoin, aivan kuin häntä olisi juuri pantu. Päättelin, että dildot ovat hyödyllisiä.

Asetuin seisomaan hänen jalkojensa väliin. Otin jäykistyneen kaluni varresta kiinni ja kokeilin terskallani kevyesti häpyhuulien välin työntämällä, onko hän riittävän kostea. Ilahduin, että pillu päästää sisälle varsin liukkaasti. Aloin kevyesti painaa kaluani sisään. Sitten tarrasin käsilläni kiinni Lauran lantiosta. Lauran asento perse pystyssä oli niin antava, että sain kaluni jo muutaman hitaan työnnön jälkeen uppoamaan suonikkaan kieron kaluni kokonaan sisään, varmaan kohdunkaulaan asti. Annoin sen jäädä paikoilleen pieneksi hetkeksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Krisuu2023
HEDELMÄLLISYYSHOITOA 3

Vähitellen alkoi kuulua Lauran pehmeän perseen tahdikasta lätsähtelyä, kun pumppasin liukkaasti sisään ja ulos, koko pitkän kaluni mitalla, kullini juuren ja vatsani osuessa yhä uudestaan Lauran hävylle ja pakaroille. Tarrasin hänen lantiostaan yhä tiukemmin kourillani kiinni. Laura oli käsittelyssäni ensin ääneti, mutta kohta aloin kuulla ynähtelyä, mistä päättelin, ettei touhu tunnu Laurasta ihan pahalta. Kehumatta jaksoin panna aika kauan, olin hyväkuntoinen mies.

Naisen ääni ja voihkiminen saivat minut joskus laukeamaan nopeammin kuin olisin halunnut. Nyt halusin vielä pitkittää sitä. Hidastin lykkimisen vauhtia, lähes lopetin. Käytin vanhaa kikkaani estämään liian nopeaa laukeamista. Kuvittelin mieleeni hurjia epämiellyttäviä mielikuvia, mikä toimi taas, viime tingassa. Liian nopeasta siemensyöksystä voisi tulla huonosti spermaa.

Kun hidastin, ja melkein lopetin panemisen, Laura varmaan luuli jäävänsä ilman siittiöitäni. Hän alkoi vuorostaan itse työntää persettään sojottavaa kaluani päin, päättäväisesti ja tahdikkaasti edes takaisin, suorastaan vimmalla. Minä vain seisoin hänen takanaan ja otin perseen iskuja lantiollani vastaan. Laura nai vuorostaan minua. Pillu tuntui yhä lämpimämmältä, liukkaammalta ja jotenkin vielä pehmeämmältä. Märkä lätsähtely vain voimistui, ja taisin jo minäkin ähkiä Lauran käsittelyssä. En tiedä, kauanko hän jaksoi takoa. Hikeä pukkasi otsalleni, myös Lauran lantio tuntui käsissäni hikiseltä.

Viimein, Lauran survoessa pilluaan kaluani vasten kuin raivon vallassa, jäykistyin orgasmin viimeiselle rajalle. Nyt en enää yrittänyt estää tapahtuvaa. Päästin spermani purkautumaan voimakkaana ruiskuna syvälle sisään. Laura varmasti tunsi laukeamiseni sisällään ja pysähtyi.

Jätin kaluni kokonaan sisään, kiireettömästi. Annoin spermani juosta ulos pusseistani loppuun asti. Vielä sanoin, että pysyhän vielä hetki tässä. Halusin nähdä, miten olin onnistunut. Vedin kaluni Lauran pillusta ulos. Valkeaa limaista spermaani alkoi pursua ja tippua pillusta häpyhuulille ja sängylle. Spermaa oli tullut paljon, monen viikon edestä, ja nyt se oli silmin nähden juuri oikeassa osoitteessa.

Lapsenteko tuntui kumman hyvältä ja oikealta. Omia lapsiani en ollut koskaan tekemällä tehnyt, ne olivat tulleet rakastelemalla.

Laura laskeutui sängylle vatsalleen makaamaan. Hän kahmaisi peiton päälle paljaan vartalonsa suojaksi, kääntyi selälleen ja nosti jalkansa peiton alla ylös. Hän sanoi vielä kiitos, ja muistathan, että me emme enää tapaa.

Peräännyin sängyn luota ja vedin housut jalkaani. Sanoin vain, että pidetään peukkuja. Puin ulkovaatteeni ja suljin oven perässäni.

Tämän päivän jälkeen en ole tavannut Lauraa. Voi olla, että olen nykyään viiden lapsen isä. On kuitenkin parempi, etten tiedä. Toiseksi, pidän tekemistäni sopimuksista aina kiinni.
 
HEDELMÄLLISYYSHOITOA 4: LAURA KERTOO

Ei se onnistunut. Tietenkin onnistumisen todennäköisyys yhdellä yrityksellä on pieni, vaikka miehellä olisi uittaa kuinka nopeita siimahäntiä tahansa.

Muutimme mieheni kanssa Vancouveriin syksyllä jo kuukauden kuluttua yliopistohepun panotreffien jälkeen. Kaikki oli kotona ennallaan, ja tavallaan kaikki sujui arjessa hyvin. Mieheni kävi töissä kantakaupungissa viettäen siellä suurimman osan työpäivistään, yleensä iltamyöhään asti, ja minulla oli oma arkeni liikuntaharrastusteni ja opiskeluideni parissa. Haave omasta lapsesta eli kuitenkin voimakkaasti.

Treffit Karin kanssa olivat koko syksyn hyvin muistissa. Ei ollut epäselvää, että syy Karin kanssa puuhaan ryhtymisessäni oli lapsenteko. Vaikka esitin muuta, olisin ollut valmis ryhtymään miksi tahansa panopuuksi, jos se oli ollut välttämätöntä sperman saamiseksi häneltä. Koska hän oli minulle täydellinen lapsentekomatch.

Luennolla syntynyt nopea intuitio "ohituskaistasta" oli pakko toteuttaa, vaikka se oli järkevänä itseään pitävälle naiselle hullu tempaus. Totta puhuakseni olin huvikseni joskus miettinyt asiaa joskus jo paljon aikaisemmin, mutta en vakavissani. Tuon panoillan jälkeen oli kuitenkin tietoisuudessani tapahtunut jotain.

Minun on pakko myöntää, että olin ollut valmiiksi hyvin kiihottunut tuosta kummallisesta tilanteesta. Siis kun odotin omasta tahdostani kontallani perse pystyssä vieraan miehen kovaa ja innokasta kullia sisääni. Kari takoi kovalla, mutta jäntevän pehmeällä lihastangollaan persettäni sellaisella voimalla, johon en ollut tottunut oman mieheni kanssa. Luja pumppaus tuntui kestävän hengästyttävän kauan, varsinkin, kun parhaani mukaan autoin pilluni seivästämisessä. En olisi halunnut sen loppuvan ennen oman orgasmini saapumista. Joka hetki tuntui nautittavan ihanalta. Saan edelleen pöksyt märäksi, kun muistelen sitä.

Heti kun oli ilmeistä, ettei lapsenteossa ollut tärpännyt, aloin haaveilla, että tapaisin Karin uudestaan. Win-win. Karin vikkelät siittiöt sekä hekumani täyttävä raju pano. Olin tullut epämiellyttävän selvästi tietoiseksi, että oman mieheni kanssa toivoton lapsenteko oli muuttanut seksin puuduttavaksi rituaaliksi, josta hauskuus oli kaukana.

Otin Kariin yhteyttä, kun visiittini Suomeen katsomaan vanhempiani Loimaalle varmistui. Laitoin Karille viestin anonyymistä sähköpostistani. Kerroin, että toivoisin tapaavani hänet uudelleen helmikuun ensimmäisenä maanantaina, ja että hän varmaan arvaa, miksi haluan tavata hänet uudelleen. Kari vastasi, että uskoo arvaavansa syyn. Hänellä olisi tuona iltana avoimen yliopiston infotilaisuus yliopistolla, johon voisin hyvin tulla paikalle. Vastasin lyhyesti, että se sopii minulle. En halunnut vaikuttaa liian innokkaalta, koska en halunnut vielä paljastaa kaikkia korttejani.

Tuona aamuna minulle oli hieman epäselvää, miten ilta etenisi. Ainoa asia, jonka tiesin varmasti, oli se, että halusin Karin panevan minua uudestaan. Hän ei ollut luvannut minulle mitään, oli vain kutsunut paikalle tuona iltana. Koska en tiennyt, mitä odottaa, suunnittelin tekeväni Karin homman mahdollisimman helpoksi ja houkuttelevaksi.

Puin päälleni tiukan tummanpunaisen neuleen ja vartalonmyötäisen polvipituisen mustan hameen ja sen alle sukat sukkanauhoilla ja sukkanauhavyöllä. Ilman pikkuhousuja tietenkin. Peiliin katsoessani pidin itseni varsin seksikkäänä näkynä. Treenattujen pakaroideni muodot näkyivät hyvin hameeni kanssa. Olo paljaalla pyllyllä ja posliinilla pimpillä tulisi olemaan melko vilpoinen ulkona helmikuun pienessä pakkasessa ja viimassa! Mutta mikä tärkeintä, olisin Karille helppo pano, jos hän haluaisi tehdä miehen työn uudestaan.
 
HEDELMÄLLISYYSHOITOA 5: LAURA KERTOO


Maanantain infotilaisuudessa yliopistolla Kari otti minuun katsekontaktin monta kertaa yleisön joukosta. Hän hymyili minulle siten, että se kupli sisälläni ja lämmitti pilluani. Ja oli sanottava, että minusta oli mukava katsoa Karin miehekästä ja itsevarmaa olemusta luennolla. Eleet ja puhe olivat selkeitä sekä rauhallisia, ne kertoivat hyvästä tilanteen hallinnasta.

Infotilaisuuden päättymisen jälkeen jäin salin ulkopuolelle käytävälle odottamaan, jos Kari ilmaantuisi paikalle. Hän kävelikin kohta luokseni ja ehdotti, että tulisin hänen mukaansa. Hän ohjasi minut vyötäröäni koskettaen kohti hissin ovea. Hissin ovella hän katsoi minua silmiin, hymyili ystävällisesti, ja sanoi haluavansa nyt vielä varmistaa, että olen varma. Teemme sen nopeasti ja juuri siten, kuin hän haluaa. Jos olen varma, menisimme käymään alakerrassa. Sopii, vastasin. Vaikka "alakerta" kuulosti epämääräiseltä paikalta, koin oloni turvalliseksi, koska ensimmäinen kerta oli sujunut siten kuin oli sovittu.

Hississä meinasi tulla hieman ahdas olo. Vilkuilimme toisiamme, mutta en tiedä, mitä saimme toisistamme irti. Olimme kuin hiljaisia rikoskumppaneita. Tosin näytti siltä, että hänellä oli jonkinlainen erektio jo hississä. Jäimme pois hissistä alimmassa kerroksessa. Kävelimme käytävää edemmäs, minä edellä ja Kari minua seuraten perässä. Pysähdytään, tänne, Kari sanoi. Metallisessa ovessa luki ”Hieronta ke klo 12-15”. Kari avasi raskaan palo-oven ja astuimme sisään. Huone oli selvästi ollut pukuhuoneena, joka oli muutettu työpaikan hierontahuoneeksi. Huoneen keskellä seisoi vihreänahkainen hierontapöytä.
 
HEDELMÄLLISYYSHOITOA 6: LAURA KERTOO

Kari ohjasi minut hierontapöydän luo, kasvot pöytää kohti, ja käski kumartumaan. Laskin rintani nahkaiselle pehmusteelle ja puristin kiinni penkin reunoista. Samalla Kari tarttui hameenhelmoistani kiinni ja tempaisi lupaa kyselemättä hameeni ylös vyötärölle asti paljastaen paljaan alapääni. Kari siirtyi takanani kiinni minuun ja tunsin, kuinka Karin lämpimät kämmenet koskettivat paljasta ihoani lanteillani. Kädet liikkuivat ja tunnustelivat pehmeää ihoani pakaroideni päällä, edeten alemmas reisien ulkoreunoille, sieltä reisien sisäpuolelle, nousten pakaroilta pitkin takaisin ylös.

Tarjoat peppuasi niin auliisti, että ehkä tykkäät tästäkin, Kari sanoi. Samassa tunsin pakaroillani lujan lätsähtävän iskun! Osuma pyllyn poskelle oli niin hyvä, että en saanut haukottua suustani ulos mitään muuta kuin ähkäisyn. Uusi isku! Kari arvasi oikein, kyllä, tulen piiskauksesta kuumaksi. Piiskauksen jälkeen olin joskus nuorempana saanut hurjat orgasmit. Nykyinen mieheni ei tosin halunnut tehdä sitä, vaikka olin usein pyytänyt häneltä sitä suhteen alkuaikoina.

Karille vaikeneminen näytti olevan myöntymisen merkki. Kari antoi pyllyni maistaa läimäyksiä joka puolelta. Vaikka jokainen lätsähtävä kämmenen isku sattui, iskua seurasi välittömästi tarve saada lisää. Perseeni kuumotti kauttaaltaan.

Vinkkinä lämmittelyn onnistumisesta notkistin selkääni, tarjoten Karille pilluani paremmin. Kari ei kuitenkaan ollut vielä aivan valmis leikkiin. Hän levitti reisiäni enemmän auki, työntämällä jalallaan sääriäni kauemmas toisistaan. En aikonut vastustella Karin aikomuksia, päin vastoin. Karin sormet tulivat haarojeni väliin, ensin klitorikselle, pyöritellen sitä ympäri, sitten ulommille häpyhuulille, niiden olomuotoa tunnustellen ja kiusaten. Pilluani kihelmöi. Karin sormet löysivät kosteasta raosta liukkaat sisemmät häpyhuulet, joiden reunoja pitkin Karin sormenpäät vaelsivat kevyesti edes takaisin. Kohta sormet alkoivat levittää märkää vakoani, työntyen sisään hitaasti ja hyvin miellyttävästi pillun etuseinää pitkin. Halusin enemmän.
 
HEDELMÄLLISYYSHOITOA 7
Okei, kiitos palautteesta, Laura tai Kari jatkaa pian kertomustaan
HEDELMÄLLISYYSHOITOA 7: KARI KERTOO

Hyvä lukija, olet jo tietoinen Lauran kertomuksen jälkeen, että tosiasiassa minä tapasin Lauran vielä uudestaan, koska Laura halusi. Hedelmöitys ei ollut onnistunut ekalla kerralla.

Oli minun vuoroni suunnitella miten kaikki tapahtuisi. Tiedekunnan pohjakerroksen hierontahuone olisi täydellinen äänieristetty panopaikka. Sitä oli kapakkakertomusten mukaan ennenkin hyödynnetty työyhteisön ”sisäisten suhteiden” edistämiseen. Raskas palo-ovi toimi hyvänä äänieristeenä eikä huoneella ollut iltakäyttöä.

Infotilaisuuden jälkeen poimin Lauran käytävältä mukaani ja varmistin, että tällä kertaa mennään minun käskyttämänäni, jos hän haluaa lisää spermaani. Tässä oli käsittelyssä nainen, joka totisesti halusi spermani, mutta piti myös fyysisestä meiningistä.

Hississä kaluni olisi nostanut housuihini komean teltan, jos bokseri eivät olisi olleet niin kireät. Laura kuitenkin varmaan huomasi tilani. Mietin, että miltähän Laurasta tuntuu alapäässä, kun tietää pian saavansa.

Tulin Lauran perässä huoneeseen ja ohjasin hänet kädelläni hierontapöytää vasten. Käskin häntä laskemaan rintansa pöydän vihreää pehmustetta vasten takapuoli minua päin. Tartuin kädelläni kiinni hänen vartalonmyötäisen hameensa helmaan ja tempaisin sen rivakasti ylös lantiolle. Paljastuva näky oli varsin viehättävä. Paljasta treenattua persettä koristivat vain reisiin asti ulottuvat mustat stay-upit ja sukkanauhat, jotka olivat vyötäröltä kiinni liivissä. Kauniin nuoren naisen paljas perse ja pillu on parasta, mitä mies voi koskaan katsella. Ja nyt sitä oli tarjolla. Laura tarjosi itseään minulle tavalla, jota olin nähnyt vain pornosaiteilla.

Tahdoin, että Laura saisi orgasmin, koska miehelle paras pano on se, että nainen saa ensin. On nautinnollista tuntea, kuinka naisen pillu panon edetessä ensin lämpenee ja kostuu yhä lisää, kunnes naisen orgasmi alkaa supistella pillua ja puristella kalua, ja miten orgasmin jälkeen pillu viilenee ja samalla turpoaa jotenkin vielä pehmeämmäksi. Tässä kohtaa yleensä kiihdytän kohti omaa maaliani. Usein naiseni lämpenee uudelleen ja saa samalla uuden orgasmin.

Lauralle olin suunnitellut pillun kostukkeeksi pienen yllätyksen, joka herätti ainakin oman hekumani. Lämmittelyyn tarvittiin nyt jotain muuta temppua kuin dildoa.

Tarjoat peppuasi niin auliisti, että ehkä tykkäät tästä, sanoin, ja läimäytin kämmenelläni terävästi Lauran pyllyn poskelle. Läts!. Laura ähkäisi, mutta ei yrittänyt pois, vaikka varmasti yllätin hänet. Pysyt aivan paikallasi kunnes lopetan, käskytin vielä. Läts, läts, läts ….!! Annoin kämmenelläni parikymmentä läimäystä joka puolelle persettä. Lauran perse alkoi helottaa punaisena kauttaaltaan. Vaikutti siltä, että Laura oli täysillä mukana. Hän puristi lujaa penkin reunoja pitäen kuuliaisesti asentonsa.

Laura näytti haluavansa lisää. Hän notkisti selkäänsä ja nosti pilluaan minulle esille yhä paremmin. Avasin Lauran reisiä vähän lisää, mitä Laura ei vastustellut. Työnsin sormeni Lauran lämpimien haarojen väliin, ensin klitorikselle, pyöritellen sitä ympäri, sitten ulommille häpyhuulille, niitä tunnustellen ja kiusaten. Hän tuntui kiihottuneen kunnolla perseen käsittelystä, minkä jotenkin osasin arvata. Pillusta tulvi pillumehua sormilleni.

Huomasin, että Lauran oli vaikeaa pysyä paikoillaan penkkiä vasten. Kuulin, kuinka hänen hengityksensä oli kiihtynyt. Hän nosti vasemman polvensa hierontapenkin päälle. Punoittava perse oli nyt juuri oikealla korkeudella aivan takana odottavalle ja täydessä vahvuudessa olevalle kalulleni.
 
HEDELMÄLLISYYSHOITOA 8: LAURA KERTOO

Voi luoja, miten lämpimäksi Kari oli minut saanut! Kuinka voi haluta niin paljon yhtä aikaa miehen kullia ja hänen siemennestettään. Kari oli juuri palauttanut minulle kuumottavan himon, jonka muistin pitkän ajan takaa. Miten kiimainen olo voikaan olla, kun paljasta persettä kuumottaa kauttaaltaan.

Nostin polveni ylös penkille tietäen, että nyt on Karille kaikki perseeni herkut näkyvillä, upealla asukokonaisuudella viimeisteltynä.

Vaikka minulla ei ollut siinä hetkessä mielessä mitään muuta kuin kovan kullin odotus syvälle sisääni, tiesin kyllä, mikä minua tilanteessa kuumotti. Panovalmis himokas mies takanani, silmiensä edessä täysin avoimena pyhimpäni, peppureikäni sekä turvonneiden häpyhuulien koristelema märkä pillu. Tunsin itseni piiskatuksi ja alistetuksi enkä voinut muuta kuin olla vahvan miehen otettavana. Samalla olo oli rivo ja irstas.
 
HEDELMÄLLISYYSHOITOA 8: LAURA KERTOO

Voi luoja, miten lämpimäksi Kari oli minut saanut! Kuinka voi haluta niin paljon yhtä aikaa miehen kullia ja hänen siemennestettään. Kari oli juuri palauttanut minulle kuumottavan himon, jonka muistin pitkän ajan takaa. Miten kiimainen olo voikaan olla, kun paljasta persettä kuumottaa kauttaaltaan.

Nostin polveni ylös penkille tietäen, että nyt on Karille kaikki perseeni herkut näkyvillä, upealla asukokonaisuudella viimeisteltynä.

Vaikka minulla ei ollut siinä hetkessä mielessä mitään muuta kuin kovan kullin odotus syvälle sisääni, tiesin kyllä, mikä minua tilanteessa kuumotti. Panovalmis himokas mies takanani, silmiensä edessä täysin avoimena pyhimpäni, peppureikäni sekä turvonneiden häpyhuulien koristelema märkä pillu. Tunsin itseni piiskatuksi ja alistetuksi enkä voinut muuta kuin olla vahvan miehen otettavana. Samalla olo oli rivo ja irstas.
Hei, haluaako joku lukea lisää?
 
vierailija
HEDELMÄLLISYYSHOITOA, OSA 9!

LAURA KERTOO: Kari pyysi, että ottaisin kaikki vaatteeni pois, se kuulemma saisi hänet vielä kuumemmaksi. Tein työtä käskettyä ja olinkin sit ilkosen alasti toivottavasti tulevan lapseni isän kanssa. Olimme nyt siis molemmat alasti. Kari sanoi menevänsä viemään vaatteemme viereisen huoneen – joka nykyisin oli naisten pukuhuone – penkille. Sen tehtyään hän sanoi hakevansa juotavaa keittiöstä, joka oli käytävän päässä. Odotin lapseni tulevaa isää ilkosen alastomana hierontapöydällä. Olin taas polvillani perse pystyssä. Pidin seksuaalista intoani yllä sormeilemalla omaa alapäätäni. Karia ei kuulunut. Ajattelin hänen härnäävän minua antamalla minun odottaa. Nautiskelin itsestäni silmät kiinni. Yhtäkkiä tunsin käsien tarttuvan pakaroihini. Innostuin Karin paluusta niin, että huudahdin tuhmalla äänensävyllä: "Pane mut jo vihdoinkin raskaaksi!" Tunsin ison elimen terskan suutelevan häpyhuuliani. "No niin", kuulin vieraan miehen intoa täynnä olevan äänen. Säikähdin totaalisesti, konttasin pikapikaa eteenpäin pöydällä ja käännyin nähdäkseni kuka mies oli. "Professori!", huudahdin. Se oli yliopiston tähtitieteen professorini Asko Musta-aukko! "Piti sitä kai tulla arvon rouvan toive täyttämään, kun miehestäsi ilmeisesti ei ole mihinkään? Saat täydet pisteet tähtitieteen tentistä, jos annat minun täyttää toiveesi!" Huusin kurkku suorana: "Kari! Kari!" Professori innostui: "Vai sen niminen on se sinun rakastaja, jolta kalautin tajun kankaalle! Hyvä tietää nimi, jotta voin kertoa miehellesi, kenen kanssa sinä häntä petät ja vieläpä todella törkeällä tavalla: aiot antaa toisen miehen tehdä itsellesi lapsen! Mutta olen armollinen ja en kerro miehellesi yhtään mitään, jos annat minun toteuttaa halusi lapsesta!" Hyppäsin alas pöydältä ja juoksin kohti keittiötä Karia etsimään. Professori ei lähtenyt seuraamaan perässä. Kummastelin sitä. "Kari! Kari!" Huusin ja onnistuin saamaan hänet tajuihinsa: "Minua ajetaan takaa! Meidän täytyy paeta ja äkkiä!" Kari siihen: "Täytyy hakea vaatteet!" Pelkäsin proffaa ja huusin Karille: "Ei ole aikaa! On paettava!" Pääsimme hissille, ja näin, kun professori juoksi perässä minun ja Karin vaatteiden kanssa. Ovi meni kiinni ajoissa, joten professori ei päässyt hissiin. "Minne olisi turvallista mennä? Olemme molemmat ilkosen alasti!" Kysyin. Kari keksi: "Ylimmän kerroksen pitäisi olla lähes tyhjillään. Siellä on sihteerin huone ja taukotiloja. Hyvällä tuurilla sihteeritär on huoneessaan ja ovi on kiinni. Löydämme todennäköisesti taukotiloista päällepantavaa." Saavuimme ylimpään kerrokseen, mutta pelkäsin edelleen professoria. Hän kyllä tietäisi, että minne hissi jäi ja lähtisi saman tien meidän perään, jahka saisi hissin itselleen. Päästyämme sihteerin huoneen lähelle halasin Karia lujaa. "Sitku me tästä selvitään, niin sit tehdään se lapsi, jooko!" Olin yhä peloissani ja itku kurkussa. "Joo, mutta ensin se pelastuminen, sopiiko", Kari sanoi ja löysi yliopiston opiskelijoiden bileasuja. Itselleen hän laittoi valkoiset housut, lääkärin valkoisen takin, huvikseen otti stetoskoopinkin ja minulle hän ehdotti tiukkaa valkoista hoitsun minihametta ilman alushousuja ja K-Marketin naismyyjän virkapaitaa kaupan logolla. Osasipa olla aidon näköinen! Että tuo mies sit osasi olla luova ja ajatella minun seksikkyyttä jopa näinkin ahdistavassa tilanteessa! "Myyjä antaa arvon lääkärille alennuksen työpäivän jälkeen. Silloin sit laitetaan lapsi tilaukseen." Hymyilin. Samassa hissi saapui takaisin ylimpään kerrokseen. Proffa siis oli saanut hissin itselleen! Kari keksi, että nyt paetaan portaita pitkin ja ulos. Olimme jo portaissa, kun kuulimme oven avautuvan ja naisäänen sanovan professorille: "Laita nuo bileasut takaisin varastoon ja tule antamaan sihteerille vähän kyytiä! Sitten juodaan kunnolla!" Hymyilin, kun juoksimme portaita alas. Pelastus oli saapunut! Pian olimmekin jo ulkona. Helmikuun kiristynyt pakkanen puraisi peppuani ja pilluani. Ne alkoivat jäätyä, kun odottelimme bussia Loimaalle vanhempieni luo. Onneksi kuski oli hyväsydäminen ja päästi meidät kyytiin, kun kerroin, että meidät oli ryöstetty ja pitäisi päästä takaisin kotiin. Onni se olikin, että olin jättänyt avaimet, henkilöpaperini, pankkikorttini ja kännykkäni isin ja äidin luokse Loimaalle, sillä muuten arvo-omaisuus olisi päätynyt ihan oikeasti vääriin käsiin, sen pahan professorin! Bussissa vein Karin käden lämmittämään jalkoväliäni. Istuimme suoraan kuskin takana. Jos kuskilla olisi ollut aikaa katsella taakseen, hän olisi ehkä voinut nähdä pilluni hameen alta. Mutta tuskin siltikään, kun annoin Karin käden olla siinä. Se tuntui todella hyvältä. Ikävä kyllä minulle alkoi tulla pissahätä loppumatkasta. Jäimme pois Loimaalla, lähimmällä pysäkillä vanhempieni mökistä katsottuna. Bussin lähdettyä jatkamaan matkaansa eteenpäin, nostin minihameen ylös ja pissasin lumihankeen siinä pysäkillä Karin katsellessa. Muita ei siellä maaseudulla näkynyt olevan liikenteessä juuri sillä hetkellä. Laskin hameen alas ja lähdimme kohti vanhempieni kotia. Soitin ovikelloa. Isi oli vakavan näköinen ja äiti itki. Isi kysyi: "Kukas tämä kaveri on?" Vastasin: "Yks hyvä ystävä vaan..." Äiti kauhistui: "Miten voikin olla niin samannäköinen!" Minä siihen: "Joo, tiedän kyllä. Mitä on tapahtunut?" Äiti veti maton jalkojeni alta: "Miehesi on kuollut Kanadassa! Kuka ihme tämä ihan samannäköinen kaveri oikein on?" Järkytyksestä sekaisin sanoin mielessäni: "Tulevan lapseni isä... tuleva... mieheni..."
 
HEDELMÄLLISYYSHOITOA, OSA 9!

LAURA KERTOO: Kari pyysi, että ottaisin kaikki vaatteeni pois, se kuulemma saisi hänet vielä kuumemmaksi. Tein työtä käskettyä ja olinkin sit ilkosen alasti toivottavasti tulevan lapseni isän kanssa. Olimme nyt siis molemmat alasti. Kari sanoi menevänsä viemään vaatteemme viereisen huoneen – joka nykyisin oli naisten pukuhuone – penkille. Sen tehtyään hän sanoi hakevansa juotavaa keittiöstä, joka oli käytävän päässä. Odotin lapseni tulevaa isää ilkosen alastomana hierontapöydällä. Olin taas polvillani perse pystyssä. Pidin seksuaalista intoani yllä sormeilemalla omaa alapäätäni. Karia ei kuulunut. Ajattelin hänen härnäävän minua antamalla minun odottaa. Nautiskelin itsestäni silmät kiinni. Yhtäkkiä tunsin käsien tarttuvan pakaroihini. Innostuin Karin paluusta niin, että huudahdin tuhmalla äänensävyllä: "Pane mut jo vihdoinkin raskaaksi!" Tunsin ison elimen terskan suutelevan häpyhuuliani. "No niin", kuulin vieraan miehen intoa täynnä olevan äänen. Säikähdin totaalisesti, konttasin pikapikaa eteenpäin pöydällä ja käännyin nähdäkseni kuka mies oli. "Professori!", huudahdin. Se oli yliopiston tähtitieteen professorini Asko Musta-aukko! "Piti sitä kai tulla arvon rouvan toive täyttämään, kun miehestäsi ilmeisesti ei ole mihinkään? Saat täydet pisteet tähtitieteen tentistä, jos annat minun täyttää toiveesi!" Huusin kurkku suorana: "Kari! Kari!" Professori innostui: "Vai sen niminen on se sinun rakastaja, jolta kalautin tajun kankaalle! Hyvä tietää nimi, jotta voin kertoa miehellesi, kenen kanssa sinä häntä petät ja vieläpä todella törkeällä tavalla: aiot antaa toisen miehen tehdä itsellesi lapsen! Mutta olen armollinen ja en kerro miehellesi yhtään mitään, jos annat minun toteuttaa halusi lapsesta!" Hyppäsin alas pöydältä ja juoksin kohti keittiötä Karia etsimään. Professori ei lähtenyt seuraamaan perässä. Kummastelin sitä. "Kari! Kari!" Huusin ja onnistuin saamaan hänet tajuihinsa: "Minua ajetaan takaa! Meidän täytyy paeta ja äkkiä!" Kari siihen: "Täytyy hakea vaatteet!" Pelkäsin proffaa ja huusin Karille: "Ei ole aikaa! On paettava!" Pääsimme hissille, ja näin, kun professori juoksi perässä minun ja Karin vaatteiden kanssa. Ovi meni kiinni ajoissa, joten professori ei päässyt hissiin. "Minne olisi turvallista mennä? Olemme molemmat ilkosen alasti!" Kysyin. Kari keksi: "Ylimmän kerroksen pitäisi olla lähes tyhjillään. Siellä on sihteerin huone ja taukotiloja. Hyvällä tuurilla sihteeritär on huoneessaan ja ovi on kiinni. Löydämme todennäköisesti taukotiloista päällepantavaa." Saavuimme ylimpään kerrokseen, mutta pelkäsin edelleen professoria. Hän kyllä tietäisi, että minne hissi jäi ja lähtisi saman tien meidän perään, jahka saisi hissin itselleen. Päästyämme sihteerin huoneen lähelle halasin Karia lujaa. "Sitku me tästä selvitään, niin sit tehdään se lapsi, jooko!" Olin yhä peloissani ja itku kurkussa. "Joo, mutta ensin se pelastuminen, sopiiko", Kari sanoi ja löysi yliopiston opiskelijoiden bileasuja. Itselleen hän laittoi valkoiset housut, lääkärin valkoisen takin, huvikseen otti stetoskoopinkin ja minulle hän ehdotti tiukkaa valkoista hoitsun minihametta ilman alushousuja ja K-Marketin naismyyjän virkapaitaa kaupan logolla. Osasipa olla aidon näköinen! Että tuo mies sit osasi olla luova ja ajatella minun seksikkyyttä jopa näinkin ahdistavassa tilanteessa! "Myyjä antaa arvon lääkärille alennuksen työpäivän jälkeen. Silloin sit laitetaan lapsi tilaukseen." Hymyilin. Samassa hissi saapui takaisin ylimpään kerrokseen. Proffa siis oli saanut hissin itselleen! Kari keksi, että nyt paetaan portaita pitkin ja ulos. Olimme jo portaissa, kun kuulimme oven avautuvan ja naisäänen sanovan professorille: "Laita nuo bileasut takaisin varastoon ja tule antamaan sihteerille vähän kyytiä! Sitten juodaan kunnolla!" Hymyilin, kun juoksimme portaita alas. Pelastus oli saapunut! Pian olimmekin jo ulkona. Helmikuun kiristynyt pakkanen puraisi peppuani ja pilluani. Ne alkoivat jäätyä, kun odottelimme bussia Loimaalle vanhempieni luo. Onneksi kuski oli hyväsydäminen ja päästi meidät kyytiin, kun kerroin, että meidät oli ryöstetty ja pitäisi päästä takaisin kotiin. Onni se olikin, että olin jättänyt avaimet, henkilöpaperini, pankkikorttini ja kännykkäni isin ja äidin luokse Loimaalle, sillä muuten arvo-omaisuus olisi päätynyt ihan oikeasti vääriin käsiin, sen pahan professorin! Bussissa vein Karin käden lämmittämään jalkoväliäni. Istuimme suoraan kuskin takana. Jos kuskilla olisi ollut aikaa katsella taakseen, hän olisi ehkä voinut nähdä pilluni hameen alta. Mutta tuskin siltikään, kun annoin Karin käden olla siinä. Se tuntui todella hyvältä. Ikävä kyllä minulle alkoi tulla pissahätä loppumatkasta. Jäimme pois Loimaalla, lähimmällä pysäkillä vanhempieni mökistä katsottuna. Bussin lähdettyä jatkamaan matkaansa eteenpäin, nostin minihameen ylös ja pissasin lumihankeen siinä pysäkillä Karin katsellessa. Muita ei siellä maaseudulla näkynyt olevan liikenteessä juuri sillä hetkellä. Laskin hameen alas ja lähdimme kohti vanhempieni kotia. Soitin ovikelloa. Isi oli vakavan näköinen ja äiti itki. Isi kysyi: "Kukas tämä kaveri on?" Vastasin: "Yks hyvä ystävä vaan..." Äiti kauhistui: "Miten voikin olla niin samannäköinen!" Minä siihen: "Joo, tiedän kyllä. Mitä on tapahtunut?" Äiti veti maton jalkojeni alta: "Miehesi on kuollut Kanadassa! Kuka ihme tämä ihan samannäköinen kaveri oikein on?" Järkytyksestä sekaisin sanoin mielessäni: "Tulevan lapseni isä... tuleva... mieheni..."
Olipa idearikas ja hulvaton jatko tarinalleni. En ehkä vielä virittynyt, mutta nauroin ääneen. Odotan mielenkiinnolla, mitä tarinassa tapahtuu seuraavaksi! :)
 
vierailija
Olipa idearikas ja hulvaton jatko tarinalleni. En ehkä vielä virittynyt, mutta nauroin ääneen. Odotan mielenkiinnolla, mitä tarinassa tapahtuu seuraavaksi! :)
Kiitos palautteesta. Oli lähinnä tarve saada tarinaan muutakin äksöniä kuin vain pelkkää panemista. Minä puolestani pidin paljon Lauran ja Karin ensimmäisestä yhteisestä yhdynnästä. Pienet rinnat oli nekin jees valinta, mutta toivottavasti saan seuraavaan kertaan mennessä kasvatettua Lauralle alapään karvoituksenkin. 😉

Naistenpäivän kunniaksi ehkä osa 10...

T. turkulainen
 
Kiitos palautteesta. Oli lähinnä tarve saada tarinaan muutakin äksöniä kuin vain pelkkää panemista. Minä puolestani pidin paljon Lauran ja Karin ensimmäisestä yhteisestä yhdynnästä. Pienet rinnat oli nekin jees valinta, mutta toivottavasti saan seuraavaan kertaan mennessä kasvatettua Lauralle alapään karvoituksenkin.

Naistenpäivän kunniaksi ehkä osa 10...

T. turkulainen
Hyvässä tarinassa pitää olla muutakin kuin panemista, kuten elämässä yleensäkin. Voin tehdä tarinalle osan 11 vaikkapa Karin näkövinkkelistä 😅
 

Yhteistyössä