KOHTAAKOHAN TÄSSÄKIN KYSYNNÄN JA TARJONNAN LAKI?

Onko muut huomanneet että mitä enemmän tarjontaa sen enemmän kysyntää? Eli mun tapauksessa nyt että mitä enemmän masturboi sitä enemmän sitä tarvitsee ja haluaa..."on niin sanotusti koukussa orgasmiin"

Tästä päästiinkin sitten siihen..että miksiköhän haluttomat naiset eivät tee itseään haluaviksi? Joo tiedän tiedän ei se ole helppoa ja plää plää. En tiedä kuinka moni tietää mun taustoja,mutta. Minulla oli vuosia sitten noin vuoden verran,ettei minua haluttanut. Sitten PÄÄTIN että asialle pitää alkaa tekemään jotain. Aloin masturboimaan säännöllisesti ja ennen kuin huomasinkaan niin halusin sitä enemmän ja enemmän. Ja tämä taas johtaa siihen,että tarvitsee myös seksiä enemmän ja enemmän.

Tällä kirjoituksella taas saan varmaan paljon kakkaa niskaan ja nikkini suljetaan... :LOL:
 
minä olen varmaan myös koukussa tuohon O:hon. Olen yrittänyt olla masturboimasta, mutta se on aika hankalaa. Tunne on vaan niin hirveän hyvä, että on pakko saada joka päivä. Parasta olisi, jos vaimo olisi myös halukas. Mutta siltä osin kysyntä ja tarjonta eivät valitettavasti kohtaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Japetus:
minä olen varmaan myös koukussa tuohon O:hon. Olen yrittänyt olla masturboimasta, mutta se on aika hankalaa. Tunne on vaan niin hirveän hyvä, että on pakko saada joka päivä. Parasta olisi, jos vaimo olisi myös halukas. Mutta siltä osin kysyntä ja tarjonta eivät valitettavasti kohtaa.
Joo ei meilläkään, tuosta nyt ei edes voi puhua samana päivänä.:LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Jortikka:
Alkuperäinen kirjoittaja Japetus:
minä olen varmaan myös koukussa tuohon O:hon. Olen yrittänyt olla masturboimasta, mutta se on aika hankalaa. Tunne on vaan niin hirveän hyvä, että on pakko saada joka päivä. Parasta olisi, jos vaimo olisi myös halukas. Mutta siltä osin kysyntä ja tarjonta eivät valitettavasti kohtaa.
Joo ei meilläkään, tuosta nyt ei edes voi puhua samana päivänä.:LOL:
Meillä mennään vähintää kk tasolla tuossa keskustelussa.
Kun ei edes joka vuosi.

Tosin kyllä nyt alkaa loppu häämöttämään. Siis tälle "suhteelle".
 
Täällä yksi riipuvainen myös... Olen kuitenkin onnekkaassa asemassa sen puoleen, että mun mies ei ole koskaan voinu vastustaa mua. Eli puutteessa ei tarvitse tämän rouvan olla, paitsi ehkä silloin, kun mies on työreissussa... :/
 
kyltymätön nainen
Näin se menee. Entisen miehen kans oli tottunu siihen et kerran kuussa niinku astronautit ja sit ku aloin seurusteleen nykyisen miehen kans niin haluu vaan lisää ja lisää :D

Nyt on yli vuosi oltu yhdessä ja kun arkena ei aina ehdi/jaksa niin sit pitää vkoloppuna vähän useemmin.
Miehessä ihanaa myös se, että hyväksyy mun masturboinnin sillon ku itse liian väsynyt mua tyydyttämään ja mä sit hyväksyn hänen masturboinnin jos on sellanen tilanne et muuten ei onnistu. Ihanaa elämää ja toimii mahtavasti ku molemmat samanlaisia.

Eilenki oli mahtavaa ku mul kamalat kuukautiset ja kummallaki panetti krapulassa ihan sairaasti niin tyydytimme itsemme kumpikin pariin kertaan ja enemmänki ois kyl kelvannu jos aikataulu ois antanu myöden :whistle:
 
Eli mun tapauksessa nyt että mitä enemmän masturboi sitä enemmän sitä tarvitsee ja haluaa..."on niin sanotusti koukussa orgasmiin".

Sama juttu tällä runkkarilla. Tavalla tai toisella se orkku vaan pitää saada mahdollisimman usein. Aika ajoin on mielikuvitus koetuksella, mutta aina sentään jokin keino tulee mieleen!

Pikkuisen kyllä olen kateellinen naisille kyvystä saada orkku toisensa jälkeen, mutta minkäpä tilanteelle voi. Puolensa on miehenkin elämässä...
 

Yhteistyössä