Kolmas

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nyt sitten tuli toteutettua pitkäaikainen haaveemme mieheni kanssa. Meillä ollut pitkään juttua vieraasta miehestä sängyssämme. Vieras mies löytyi lopulta netin keskustelu palstalta. Minua jännitti suunnattomasti, mutta vieras mies oli rauhallinen ja se rauhoitti myös minua. Homma alkoi oman mieheni kanssa ja kun vähän lämpenin, mieheni "luovutti" minut vieraan hoidettavaksi. Oli aivan mahtava kokemus olla kahden miehen huomion keskipisteenä ja vaan nauttia hetkestä. Sain monta ihanaa orgasmia. Kokemus oli niin hyvä, että päätimme ottaa tämän uudelleen muutaman viikon päästä. Onko muilla naisilla kokemuksia vieraasta omassa sängyssä ?
N55
 
vierailija
Meillä ollut myös vastaavanlainen kokemus. Asiasta puhuttiin pitkään ja se kiihotti meitä molempia. Lopulta löysimme vieraan miehen, joka oli todella mukava, asiallinen ja rauhallinen. Tuo rauhallisuus teki myös minut rauhalliseksi, kun jännitin tilannetta. Homma alkoi oman miehen kanssa ja vieras katseli meitä. Sitten miehet vaihtoivat paikkoja ja sain nauttia vieraan miehen hellästä hyväilystä. Kokemus oli meille mieluinen ja päätimme jatkaa näiden kokemusten parissa.
N54
 
vierailija
Itseäni kiihottaa myös ajatus tuollaisesta. Vaimokin on hiljaa lämmennyt ajatukselle. Olemme tosi kiihottuneita seksin aikana kun asiasta puhutaan😊 Olen antanut hänelle myös luvan viestitellä sinkkuaikojen panonsa kanssa ja haaveilemme kolmen kimpasta hänen kanssaan. Aika näyttää toteutuuko tai onko edes uskallusta ylipäätään tuohon. Tai sitten pidämme asian vain fantasiana, se itsessään jo tuo piristystä sänkypuuhiimme.
M49
 

Yhteistyössä