~~~KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT~~~ vko 5

P-E
Lilla2009 tervetuloa joukkoon :wave:

Hanat sitten aukesi eilen illalla, että mulle voi päivittää kp 2 =) Kierron pituus tulee varmaan olemaan sen 28. Toivottavasti ei ainakaan pidentymään ala sen leikkauksen vuoksi. :kieh:
Kunhan täti on häädetty alkaa peitot heilumaan, nyt uudella innolla kun endo on poissa :whistle:

Mukavaa tiistaita kaikille :flower:
 
varanikki kerropas kuinka pitkällä sun raskaus jo on? :) kun käyt täällä kuikuilemassa aina välillä niin olisihan sinunkin kuulumisia kiva lukea (ja kauhistella kuinka nopeasti aika menee ) :)

P-E toivottavasti tätiä saa seuraavan kerran odotella tulevaksi vasta ensi vuoden puolella :)

Mä oon hetkeksi saanut ajatukset muualle kuin vauvapuuhiin :) mä en muista ees kiertopäivää nyt :D vielä en oo ees harkinnut apteekkiin menoa, mitä viime kuussa jo tässä vaiheessa tein, tyhmä mikä tyhmä.
Sen verran kun itseäni tulkitsin niin veikkaan, et ovis oli viime perjantaina, tai sitten ei. Mulla on esikoisen synttärijuhlien järjestämistä tässä niin se onneksi saa vähän ajatuksia muualle.
Meinasin sanoa, et nyt ei oo ollu ees rinnat kipeet, mikä on ollut merkki menkoista (viikkoa ennen kipeytyy rinnat) mutta nyt kun kosketin niin arathan ne on :( ja ens viikolla tädin pitäis tulla kylään. Täytyy kyllä sanoo, et pettymys on valtava jos niin käy...
Kolmas kierto jo menossa ja ei se sinäänsä oo paljoo, mut kun kaksi ekaa on saanut alkunsa ekasta kierrosta!
Nyt mun varma "mä oon raskaana" fiilis onkin muuttunut "eipä se tärpännyt nyttenkään" :(
 
Tatomira mulla on nyt öö 8+6 menossa. Myönnän surutta että olen kovasti peloissani tuhrutteluni/ vuoteluni takia, ehkä senkin tähden pyörin vähän hakusessa joka puolella. Tuolla Marraskuisissa kumminkin kirjoittelen eniten. Peukkuja sulle olostasi huolimatta, ja muillekin joita ei täti vielä yllättänyt :whistle: :hug:
 
P-E
tatomira sitä todellakin toivon, alkaa tää kuumeilu käymään jo työstä ja pikkuhiljaa kaihertamaan sisältäpäin. Kohta kolme vuotta kamala kuume päällä ja melkein kaksi vuotta yritystä. Ja mitä lähemmäs kesäkuu tulee sitä epätoivoisemmaksi tulen, sillä silloin viimeksi plussasin ja km tuli lokakuussa :'( Väkisinkin on alkanut miettiä että josko tää on tarkoitettu näin.... kaksi ensimmäistä raskautta alkaneet yk1 ja nyt ei sitten millään. Mutta ei muu auta kuin katse tulevaan ja yritys jatkukoon niin kauan kuin pää kestää :)
 

Yhteistyössä