***KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT***

Täällä odotellaan päivien kulumista...kp.18

Pakko tunnustaa, että testasin tänään pp.7 (siis pregnyl pistoksesta).
Sain tulokseksi suht selkeän plussan....Tiedän tiedän, että Pregnyl sisältää HCG-hormonia ja raskaustesti voi olla tällöin virheellinen.
Mutta itseäni kiinnosti, että jos ei nyt onnistu raskautuminen, niin tiedän kuinka kauan pregnyl pistos kohdallani vaikuttaa (matami mattamaton). Puoliintumisajat on tuttuja jne...

Mutta, kun ei tämä matami malttamaton malta odottaa lauantaihin asti, jolloin aikaa on kulunut se vaadittavat 10pv ja siitä sitten vielä varmistusta viikko eteenpäin Mitä raskaustestin tulos todella näyttää...
Oireina on vatsassa tapahtuvaa nippailua ja yskiessä sattuu kohdun alueelle ("keksijä kirsti keksii oireita" ajoittaista palelemista...

Voi kun tarvitsee ihmismielen olla ihmeellinen...

todellista +++++++++ odotellessa...
Poista viestiMuokkaaLainaaIlmoita asiaton viesti
 
Voi vitsit Vilver - kuulostaa todella jännittävältä :) Tsemppiä piinailuun =)

Terkuin P123 Dpo n. 5

Minskillekin peukuttelua että kyse olisi kinnitysvuodosta :D

Muistakaa heti välittömästi raportoida kun testi on tehty =)
 
Mä en ihan vielä uskalla liittyä mukaan mutta tossa päivänä muutamana sitten isännälle ehdotin josko sitä kolmatta vielä yritettäs! Kun tyttö jo täyttää syksyllä 10v ja poika huomenna 5v niin ekäeroahan tulee jo aikapaljon, ja meilläkin jo ikää molemmilla yli 30v! Sain vastaukseksi pari "hauskaa" ymmh murahdusta ja sitten se jäikin siihen... Mieheni tuntien ei ihan kuitenkaan tyrmännyt asiaa :D Pillerit jätin ottamatta kun eilen olis pitäny alottaa että josko tänään nyt saisin sitten vielä uudestaan kysyttyä miten oikeesti on, yritetäänkö :heart: Että katsellaan ja pitäkää peukkuja mulle, mä meinaan olen ihan valmis...
 

Yhteistyössä