Kuinka paljon bi-ihmisiä

  • Viestiketjun aloittaja Bibbi
  • Ensimmäinen viesti
Bibbi
täältä löytyy? Ja onko kokemuksia vain haaveissa vai ihan luonnossakin?

Itselläni on vain haaveissa ja oikeastaan en ole luonnossa edes nähnyt naista, jonka kanssa voisin kuvitella olevani sillain. Paitsi tänään näin sellaisen ensimmäisen kerran! Oli aika jännittävä kokemus, kun "elävän" naisen peppu kiihotti =) Tähän asti kun ne on olleet vain lehdissä tai leffoissa.

Olisinkohan tullut vähän enemmän vielä kaapista ulos, kun "elävätkin" naiset jo kiihottaa =) =)
 
velma
En mie oikein tiedä miksi luokittelisin itseni, mutta lähiaikoina on enemmän ja enemmän alkanut tehdä mieli kokeilla tyttöjen välistä hellyyttä.
Ajatus on lähtenyt kun ollaan miehen kanssa yhdessä alettu fantasioida kolmen kimpasta.
 
Luulen, että naisten väliset seksifantasiat ovat enemmänkin sääntö kuin poikkeus.

Karsastaisin kuitenkin näkemystä, eli että hetero-nainen joka esimerkiksi mastusboidessaan kiihottuu kovasti seksifantasiasta toisen naisen kanssa, olisi kuitenkaan biseksuaali. Biseksuaalisuuteen voisi ehkä liittää tarpeen tuntea romanttista rakkautta naiseen - se on sitten jo aivan toinen asia kuin pelkkä seksifantasia tai sen satunnainen kokeileminen päivänvalossa. Kimppaseksifantasia on samoin täysin seksuaalinen, vailla mitään romanttista kiinnostusta naiseen. Se voi olla kiva kokemus, tai tyrmistyttää todellisuudellaan kun nainen ei sitten todellisuudessa kiihotakaan yhtään vaan lähinnä syntyykin mustasukkaisuuden tunteita kun vertailee itseään toiseen naiseen.

Vaikka nautin naisfantasioiden lukemisesta täällä plussassa kovastikin, en ole itse koskaan tuntenut fyysistä vetovoimaa yhteenkään naisystävääni. Päinvastoin, koen heidät alastominakin täysin epäkiinnostaviksi. Mutta kuitenkin....joskus kerran ravintolassa tapasin hyvin viehättävän tytön jota suutelin vessassa kiihkeästi - mutta se jäi siihen huppelikokeiluun - siitäkin on jo liki 15 vuotta. Uutta seksuaalisesti kiinnostavaa naista en ole tavannut, enkä ole kyllä etsinytkään. :)
 
Täällä yksi bi-ihminen. Olen päässyt toteuttamaankin haavettani kokeilla tyttöjen välistä hellyyttä....Miehemme seurasivat vierestä ja lopuksi kumpainenkin mies pani omaansa samassa sängyssä. Aika järisyttävä kokemus!!!
 
Olen huomannut tässä taannoin olevani jonkin sortin osittais-bi. Hoikat, urheilulliset, lihaksikkaat ja pitkähiuksiset naiset saavat minut huokaamaan. Haluaisin kokeilla miltä tuntuisi suudella heitä, mutta kun ajattelen seksiä toisen naisen kanssa en tunne minkäänlaista mielenkiintoa...mitäköhän tämäkin lienee???
 

Yhteistyössä