Kuinka usein miehesi nuolee sinua

sopivasti
Tänä aamuna taas sain sellaisen orkkuherätyksen =) Mies oli kömpinyt jalkoväliini enkä edes tiedä kuin kauan oli nuollut. Heräsin orgasmin tullessa, eikä se jäänyt sitte yhteen. Asiaa auttoi eilen parturoitu alapääni, taas vaihteeksi. :p :p :p :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja sopivasti:
Tänä aamuna taas sain sellaisen orkkuherätyksen =) Mies oli kömpinyt jalkoväliini enkä edes tiedä kuin kauan oli nuollut. Heräsin orgasmin tullessa, eikä se jäänyt sitte yhteen. Asiaa auttoi eilen parturoitu alapääni, taas vaihteeksi. :p :p :p :kieh:
Ihan samaan heräsin itsekin taas tänä aamuna :wave: Mies oli imutellu jo melko kauan, ja sitten siihen taivaallisen voimalliseen orkkuun heräsin :saint: :p
 
Nuoleminen on omasta mielestäni TODELLA kiihottavaa - kai se on siinä, kun saa naisen hulluksi kiihkosta ja lopulta laukeamaan suulle oikein kunnolla! Meillä nuoleminen kuuluu kuvaan lähes joka kerta (eli ei tarpeeksi usein ) B) , mutta enemmänkin nuolisin jos tarvetta hänellä olisi.

Ja kaikkihan sen jo tietää, että parasta se on niin, että nainen istuu hajareisin suun yllä.. NAMS!

Ai joo, peppuakin olisi joskus mukava nuolla, mutta vaimoni kokee sen hävettävänä.
 
Puolisen vuotta taitaa olla edellisestä kerrasta.

Ei haittaa kamalasti. Ei ole edes toivelistallani.

Minä tykkään kyllä imeä miestä, mutta en kaipaa siitä suuseksiä vastineeksi. (Jos mies jotenkin haluaa mut palkita, niin keittäköön vaikka aamukahvit!)
 
Itse pidän suuseksistä todella paljon. Nuolen mielelläni kumppania, lähes aina. Myös pepun nuoleminen on kiihottavaa ja ihanaa. Suihkun raikkaana se ei ole lainkaan iljettävää, päinvastoin. Pidän myös, että itselleni tehdään ko asioita. Harmi vaan, että kumppani on hieman rajoittunut aiheesta, toki sitä aina joskus saa.
 
Mulla häpärit ihan hellinä. Ukko imi aamulla klittaa ja häpäreitä tuntikaupalla. Se kun joskus innostuu, niin ei sitten lopeta millään, ei vaikka kuinka pyytäisi, että antaisi välillä vaikka patukkaa.
 
Monesti nuolen vaimon orgasmiin asiti. Kivaa puuhaa.
Mitens muut tytöt tykkäättekö lisäkivasta nuolemisen aikana, esim sormi tai dildo pimppiin samalla?

Tykkäisin työnnellä vaimoa dildolla suuseksin aikana, mutta on kuulemma vähän liian erikoista. Sormettaa samalla kuitenkin saa.

 
Mitenhän ehdottais asiaa miehelle? Elekieli ei tunnu toimivan, eikä liioin se, että mies itse saa suuseksiä joka ikinen kerta kun on seksiä, ja joskus seksi on vaan sitä, että mies saa suuseksiä.
*huoh*
 

Yhteistyössä