Kuinka usein

Mäy
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.02.2007 klo 18:33 Leena kirjoitti:
harrastatte seksiä ja minkä ikäisiä olette????
Voi hiisi... No hitto, kerran viikossa... jos sillonkaan. Monille paljon, mulle vähän. Ku oisin niin halukas, kiimainen ja toiveikas... Mäyyy! Ja haluan miestäni niin paljon!! Epäoikeudenmukaista!!!!
 
Jack
Tilanteen mukaan, välillä 5 kertaa viikossa ja välillä on taas parin viikon tauko. Ollaan yrittäjiä, perheessä kaksi teiniä, koiria, harrastuksia jne eli aina ei vaan ole aikaa ja se harmittaa välillä suuresti.
Minä 39 ja vaimo 38.
Eniten harmittaa se kun jos on ollut viikon parin tauko niin halutaan vaan seksiä nopeasti ja varmasti eli kaikki kiva ja erikoinen katoaa, peruspanoa vain. Kun on/on ollut aikaa enemmän seksiin niin keksitään jotain uutta ja jännittävää vaihtelua eikä tyydytä vain perushommaan.
 
Ihan kausiluonteista on..

Tällä hetkellä noin 3-4krt/vko, mut joskus vain 2krt/vko
Mun mielestä kuitenkaan määrää ei voi arvostella. Jos on harvemmin, monesti parempia=kunnos sessioita eikä mitään pikavetoja...

Mies 39 ja mä 37, yhdessä yli 15v
 
jdkfhuewiofy
Täh? Voiko täällä vetää sen johtopäätöksen, että pitkä liitto tuo seksiä enempi parisuhteeseen? Yhden ja kahden pikkulapsen vanhemmat valittavat, etteivät jaksa.

Me ollaan 38v pariskunta. Yhteisiä vuosia takana 18. Meillä on kolme alle kouluikäistä ja seksiä silti melkein joka ilta.
 
Minä olen 18 ja mieheni 28, kohta ollaan oltu kaksi vuotta yhdessä. Harrastetaan seksiä ehkä kerran viikkoon, mikä on minusta aivan liian vähän mutt miehellä ei riitä haluja useammin :/ Ja vuoden sisällä lastakin ruvetaan yrittää niin mitenkähän se onnistuu? Toivottavasti olemme molemmat erittäin hedelmällisiä :D
 
No meillä on aika sekasikiötä tää homma, tulee selvästi kuukausia jolloin minä olen pupuna ja kuukausia jolloin mies on pupuna. Olemme olleet "vasta" lähemmäs 3 vuotta yhdessä ja tietysti paljon on tulossa, mutta kuitenkin tässäasiassa tuntuu vain, että asiat paranee.. osaksi varmasti siitä, että olemme kokeilunhalusia ja avoimia, en halua kangistua kaavoihin. Välillä menee viikossa lujaa, välillä on parin viikkoa ihan "löysää meininkiä". Tavallisesti 4-5kr viikossa... joskus päivittäin, joskus ne ajoittuvat esim. viikonlopulle kun yhteystä aikaa. Minä 19 ja avokki 25.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.02.2007 klo 13:07 Suzy kirjoitti:
No meillä on aika sekasikiötä tää homma, tulee selvästi kuukausia jolloin minä olen pupuna ja kuukausia jolloin mies on pupuna. Olemme olleet "vasta" lähemmäs 3 vuotta yhdessä ja tietysti paljon on tulossa, mutta kuitenkin tässäasiassa tuntuu vain, että asiat paranee.. osaksi varmasti siitä, että olemme kokeilunhalusia ja avoimia, en halua kangistua kaavoihin. Välillä menee viikossa lujaa, välillä on parin viikkoa ihan "löysää meininkiä". Tavallisesti 4-5kr viikossa... joskus päivittäin, joskus ne ajoittuvat esim. viikonlopulle kun yhteystä aikaa. Minä 19 ja avokki 25.

tämä oli melkein kuin omasta suusta. Meillä ehkä 7krt/viikko, toisinaan 4/krt vrk. Me kans ollaan oltu kolmisen vuotta yhdessä. Meillä on pieni lapsi ja silti jaksetaan :p


Ikää minulla 21, mies 24
 
mä 34 ja mies 35. lapsia on kolme, vanhin ekalla ja nuorin 4kk. yhdessä on oltu kohta 18 vuotta ja seksiä harrastetaan päivittäin. näin siis nyt, mutta kyllä näihin vuosiin mahtuu niitä "kuiviakin" aikoja, milloin mistäkin syystä.
 
Leena-65
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.02.2007 klo 16:23 jdkfhuewiofy kirjoitti:
Täh? Voiko täällä vetää sen johtopäätöksen, että pitkä liitto tuo seksiä enempi parisuhteeseen? Yhden ja kahden pikkulapsen vanhemmat valittavat, etteivät jaksa.

Me ollaan 38v pariskunta. Yhteisiä vuosia takana 18. Meillä on kolme alle kouluikäistä ja seksiä silti melkein joka ilta.

Tai onko aktiivinen seksielämä pitkän liiton salaisuus.
Seksiä joka päivä ja välillä useamminkin.
 
kahdenpojunäiti
Nykyisellään väsyttää niin armottomasti... Me ollaan 28v. yhdessä ollaan oltu nelisen vuotta.
Joskus sekstaillaan kerran 2:ssa viikossa, joskus 5xviikossa. Meillä on 2v ja 4kk ikäiset mukulat. Pienempi nukkuu meidän makkarissa. Joojoo, tiedän että rakastella voi muuallakin kuin sängyssä, mutta nyt on tällaista tosi uuvuttavaa (mutta ihanaa) aikaa, ettei kauheesti oo virtaa sekstailla. Vaikkakin toisaalta olen kyllä huomannut, että siitä saa energiaa kun peuhaa kullan kanssa peiton alla.
 

Yhteistyössä