Kun haluttaa koko ajan...

  • Viestiketjun aloittaja Nyt nikitön
  • Ensimmäinen viesti
Nyt nikitön
En ole vuosikausiin oikein innostunut seksistä, olen kärsinyt siitä itsekin puhumattakaan miehestä. Nyt on n.3-4 päivää ollut aivan mahdoton olo. Koko ajan haluttaa, aamusta iltaan. Miehellä alkaa jo kunto loppua mun käsittelyssä ja on muutenkin vähän ihmeissään. Mutta ihmeissään olen minäkin! En ymmärrä mikä mua vaivaa, olen siis aivan kyltymätön. Miehen ei tarvitse kuin koskettaa minua, niin hypin suurin piirtein seinille. Estotkin on mulla hävinneet aivan totaalisesti, mikään mikä ennen nolotti, ei nolota enää yhtään. Peppuseksikin, mitä en ole suostunut ennen edes harkitsemaan, on nyt tullut kokeiltua. Ja kivaahan se oli. Tai siis on. Yhdessä oloa on takana jo reilut 15 vuotta ja nyt vasta tuntuu, että tämmöistäkö se seksin pitää olla, miksen ole sitä muka tajunnut ennen. Nyt mietin mistä tämä johtuu? Voisko tämä olla joku hormonaalinen juttu? Toivottavasti tämä ei kuitenkaan lopu enää ikinä, olen nimittäin saanut sellaista seksiä nyt ettei moni saa varmaan ikinä.
Tämän saman viestin laitoin Vauvalle ja nyt kyselenkin teidän kokemuksianne.
 
miiru
Mulla oli samanlaiset halut jokin aika sitten. Mies vain ei oikein ymmärtänyt. Siltä musta tuntu. Ne halut alkas niin äkkiä. Ei siinä keretty keskustelemaan. Omat tuntemukset kummastutti. Nyt toivoisinkin haluttomuuspillereitä. Mutta on ne halut jo laantunut, miehen asenne tappo koko homman. Kehtaa vielä sanoa etten hänestä välitä. Noh mä yritin, mutta herralle ei kelvannut. Olkoot sitten ilman. Jos ei pienestä vihjeestä ja ja käytöksestä tajua. Mies on kylmä kuin kala, vaikka kuinka nätisti sitä lähestyin.
 
Naitiin juuri iltauutisten aikaan. Kävin pesemässä pilluni, ja siinä kun sitä klittaakin huuhteli, alkoi tekemään mieli uutta varvia. Ja ei muuta kuin ukon kimppuun ja lihaa piilottamaan. Mutta, mutta, ukko jyysti sellaisella puolikovalla, mutta ei sieltä mitään tullut. Kuitenkin helpotti. Kyllä naiminen on kivaa.
 

Yhteistyössä