kun mielenne tekee jotain vaihtelua ja pervoa mitä..

te silloin miehenne kanssa teette? kaivattais vähän vaihtelua mutta ikävä kyllä mielikuvitusta ei ole.... siis kun mieli tekee "pervoa" sitä on harrastettu että molemmat tyydyttää itseään tai jotain,mutta mitä muuta voisi keksiä? peppupanot ei oikein inspaa.. :flower:
 
ruskea vastaus
Tee niin kuin tuo yks et mies panee pepaan vaikka p.askat on valmiina oottamassa ja ukko vielä rupsuttelee panon tahtiin. Siinä sitä on vaihtelua kerrakseen itse kullekin. :LOL: :LOL:
 
ruskeampi vastaus
hernemaissipaprika-kuorrutteinen kakki leikkikaverina vois olla ihkua! :p
voisko joku kokeilla ja tulla sit kertoon?
myös piereskely anaalipanossa, kun itse keppi on siellä sisällä vois tuodan ihanan sykähdyttävän paineenpurkausen!! :LOL: hajukin ois ihan uusi ja kiihottava!
 
peppua mulle kans
joo huomasin..ja mulle kans pepaa..

..kiva ,mutta ei kannata enää lämmitelllä samaa ..monen eri panijan,
johan se on vanha "vitsi".. vaik kivaa onki..ja ei millään pahalla,mutta
kuultu on ..

Mutta mitä muuta kuin peppuu..kertokaa , mäkin haluan tietää!


 
Helloween
Me ollaan oltu Murun kans jo vuosia yhdessä eikä olla mitenkään väkisin väännetty uusia juttuja mukaan, on vaan tullut kaikkea "lisäväriä" ihan huomaamatta. Vaikka eihän se oo jäänyt "huomaamatta", joka kerta on aina vaan upeempaa!!! Jo eka kertakin oli kyllä Järisyttävä...

Harmi ettei kaikilla käy yhtä hyvä säkä. Onkohan täältä luetut yltiömoralistiset ja umpimieliset kommentit syytä vai seurausta...

Tai ehkä toisille riittää puritaaninen ja syyllistävä perus-seksi peiton alla? :saint:
 
Ani
Hyvin sanottu Helloween. Ajatusmaailmasta riippuen se mikä toiselle kuuluu normaaliin seksiin on toiselle pervoa. Joillekin voi riittää pervoksi jo pelkkä rakastelu valot päällä (tää oli kärjistetty esimerkki). :/
 
EloveenaSinkku
Mulla ois toiveena,että vaihteeksi seksi olisikin perinteistä,ilman lisäleluja,
ja enemmän aistikasta..
ja vanhanaikaista..


(kiihotuslelut yms. ovat mukava piriste välillä,mutta ne eivät saisi viedä
tilannetta liikaa ja olla itse tarkoitus)


Jos samaa tyyliä ja liian rajuja leikkejä harrastaa.. sitä kyllä
kaipaa jo välillä extriimiä.. eli päinvastaista..eli siis just sitä peiton
alla ja homma enempi romanttiseksi + aistikkaaksi.

No joo.. en tiedä.. mihin oikein johtaakaan meikän kokemukset
tällä alueella..

Just nýt ... "totuus on tuolla jossain ulkona "...hmm..

:saint:
 

Yhteistyössä