kun otatte suihin ja mies laukeaa niin

  • Viestiketjun aloittaja sivuaatoista
  • Ensimmäinen viesti
ite oon mitettiny samaa että miten muut meinaa tehä.ite tekis mieli ottaa loppuunasti suihin mutta pelään yrjööväni kun lasti tulee suuhun..ja tuleeko se semmosella paineella että lentää kurkkuun asti??
 
tästätiedän
Kyllä mä ne nielen jos homman loppuun asti saan. Mies on aivan onnensa kukkuloilla kun vielä imee kun se laukeaa ja sitten helästi nuolee sitä vartta. Siltä lähtee melkein taju. Eihän se hyvältäkään maistu, mutten kyllä ikinä kehtais sylkeä poiskaan kun itse sen imen ulos.. Juo jotain sitte päälle ja totta että kun sen heti vaan nielee, ni ei ehdi edes kunnolla maistaa ja tietenkin jos vähän samalla pitää nenästä kiinni, ni sit ei maistu mitään.. Ei ehkä kannata ottaa SUIHIN jos ei kestä sitä!
 
klunks
Jos aikoo niellä pitää olla todella rakastunut, muuten se maistuu pahalle. Sitten se pitää suunnata suoraa kurkkuun niin ettei sitä tarvitse pyöritellä kielellä joka on ihan yök. Sen voi antaa pursuta suupielistä (jos ei tarvitse itse pyykätä lakanoita)
 
äippärä
vaikka miestäni rakastanki yli kaiken,en saata niellä,eikä koko suihin otto mua juuri kiinnosta.... :/
ehkä kerran puolessa vuodessa otan suihin...
ihan sopivasti ;)
meillä on muita kivoja leikkejä
 
juuu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.04.2007 klo 14:43 äippärä kirjoitti:
vaikka miestäni rakastanki yli kaiken,en saata niellä,eikä koko suihin otto mua juuri kiinnosta.... :/
ehkä kerran puolessa vuodessa otan suihin...
ihan sopivasti ;)
meillä on muita kivoja leikkejä
no pitää olla tosi kivoja leikkejä, jos mies ei saa suikkareita kuin noin harvoin! sääli.
 

Kerran nielaisin mut meinas oksennus tulla, joten sai olla viimeinen kerta. Meillä kyllä otetaan suihin aika useesti ja loppuun asti, mut kyllä täälläkin nykyään syljetään... Eikä mies oo ainakaan valittanu ;)
 

Yhteistyössä