Kunka usen seksiä

Ihan vaan mielenkiinnosta.. Kuinka usein harrastatte seksiä ja minkä aikaa olette olleet yhdessä?

Meillä harrastetaan kyllä melkein vaan joka päivä ja välillä useamminkin :saint: ja ollaan oltu melkeen 3,5vee saman katon alla..
 
Ollaan oltu kimpassa sellaiset 7v. Ja seksi maistuu aina vaan. Silleen ollaan melkein joka aamu ja ilta, välillä keskellä päivääkin, ja sitten lisäksi ne äkilliset oikut, että heti pitää saada, siis sellaisia pikapanoja, niitäkin löytyy. Meillä on tosin aika usein sellaisia sessioita, että lihaa piilotetaan jonkin aikaa, ja sitten lopetetaan, eli ei aina viedä spruittaukseen asti. Mutta helskutin hyvälle sekin tuntuu ja maistuu.
 
hmmm 2-3 kertaa viikossa normaalisti nyt kun olen raskaana mä en pysy hereillä niin kauan et lapset olisi nukkumassa :ashamed: eli on vähentyny kertaan viikko
hyvin toi mies on ymmärtäny ja olen sanonu et jos puute uhkaa ja minä olen nukahtanut niin vapaasti saa käyttää digiviihdettä ja kättään ensiapuna :saint:
 
sukram
Mä päätin alkaa kymään vieraissa kun vaimoa ei kiinnosta - neljä kertaa vuodessa ei riitä kun pitäisi olla vähintään sama määrä viikossa. Mä olen ollut kovasti uskollinen, mutta ehkä se naisen iskeminen onnistuu vielä kuten nuorempanakin. Kun vaimo tuli raskaaksi loppui seksi, sitten kun syntymän jälkeen taas kahdesti sain, niin johan sitä taas ooteltiin. Nyt nuorempi on kolme, eikä vaimoa kiinnosta. Kyse ei voi olla sukista lattialla kun meillä kotiapulainen eikä vaimon tarttisi edes koskea kodinhoitohommiin, töissä hän ei ole ja lapset koulussa/päiväkodissa - kuhan vaan shoppailee ja tunaa kynsiään. Ehkä kerran vuodessa vaimo on tehnyt mulle ruokaa. Mutta enää en jaksa keventää rouvan taakkaa, huhun mukaan maailmassa on muitakin naisia. Pitäköön vaimo toosansa, mä hankin tyttöystävän - semmosen kaksvitosen =)
 
1-2/kk joskus harvemmin. Oon netistä katsellut aihetta "kemiallinen kastraatio". Taidan käydä hakee tohtorilta piikin ni ei itellä niin pahasti polttele ja mammakin saa mielenrauhan kun en jokaviikko ole kinuamassa.
 
yhdessä oltu nyt reilu 6kk ja vielä hetken kaukosuhteessa.. mutta silloin kun yhdessä ollaan niin mahdollisuuksien mukaan, eli 0-3 krt päivä.. pisin väli yhdessä ollessa on ollut kait 2 päivää niin ettei ole harrastettu seksiä, mutta silloin oltiin kipeitä joten se vaikutti asiaan :) himot on hirveät kyllä kummallakin kun yhdessä ollaan ;) saas nähdä kuinka paljon tasaantuu sitten kun asutaan saman katon alla =)
 
Joo kyllä varmaan suurimmalla osalla on ollut vielä tuossa vaiheessa virili seksielämä.

Meillä on seksiä silloin kun ukkoo sattuu huvittamaan.Joskus 3 kertaa viikossa (tämä sattuu 1 vuosisadassa) Yleensä 1 kerta kuussa jos hyvin käy joskus 1 kolmessa kuussa. Mutta en silti ole ilman...aina voi hoidella itse itsensä saan siis jokatoinen päivä vähintään.
 
..olla niiiin harvoin ?? Meillä naidaan harva se päivä, joskus parikin kertaa päivässä. Ei se aina mene silleen, että ukko purkautuu, mutta kuitenkin sen verran jyystetään, että siitä saa nautinnollisen hetken.
 
2,5 vuotta yhdessä ja vaihdellen 4-7 krt/viikko. Viikonloppuisin pari kertaa päivässä, arkipäivät vähän verottaa kun mies nukahtaa niin nopeasti :) Mulle kelpais vaikka joka päivä :) Lomilla sitten otetaan myös hyvin takas, silloin yleensä joka päivä ainakin kerran. Mä en myöskään pystyis elämään seksittömässä suhteessa.
 

Yhteistyössä